- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je jen první vlaštovka .... Bude hůř. Tisíce tun akumulátorů, které bude nutné vyrobit, pokud se mají tahle jakoekoauta opravdu masově rozšířit. Materiály pro ně brzy předeženou zlato. A stejné množství bude třeba zase "ekologicky" zlikvidovat. Takže skončíme v nějakém ekologismu, kde bude výsada vlastnit auto a vůbec cestovat jen pro pár rovnějších. Ostatní si budou rovni. Jeden ismus mi to šílenství kolem green dealu stále víc připomíná.
Víte o tom, že existuje takový proces, kterému se říká recyklace?
Uvoľnený uhlík je v skutočnosti "nature friendly".
Podľa ekológov je ale potrebné bojovať najmä proti uvoľnenému uhlíku...
Největším problémem green dealu bude podle mého měď. To bude budoucí zásadní prvek, kterého bude potřeba obrovské množství.
Úžasné. Ekologové schvalují masivní těžbu niklu, zinku a jiných kovů pro výrobu baterií pro elektrokrámy? Umím si živě představit, jak přísně dbají na ekologii v Rusku a Nové Kaledonii.
To ekologové neschvalují. Jenom pitomci
Ve svých vozech v Číně dává do Tesel baterky LiFePO4, kde žádný nikl není. Dá se předpokládat, že se ve větší míře přejde na LiFePO4 a až bude problém s Lithiem, tak se nahradí sodíkem nebo se vymyslí jiné baterie.
Vždycky bude někde slabé místo nebo úzké hrdlo. Technicky na přechod k elektromobilitě prostě nemáme. Jenže zelení fanatici tohle nepochopí dokud se jim nepovede totálně rozvrátit společnost. Možná jim to dojde až miliony frustrovaných lidí, kterým byla po desetiletích sebrána možnost mobility, vynesou nahoru nějakého novodobého Pinocheta. Možná až pak budou úpět v internačních táborech a z mozku jim vyvanou poslední zbytky trávy a hašiše, tak jim to začne docházet.
Může někdo vyčíslit uhlíkovou stopu za počínání pana Maska na Zemi?
V porovnání s Pepou z fabriky na gumy u nás to bude asi více, to ano.
Tak nám to napište, jak se mění. Nadpis už máte.
Na baterky emobilita dojede. Automobilky potichu připravují auta na vodík, který sice nemá tu politickou podporu, ale zase se na něj dá jezdit i na delší vzdálenosti než doma-Kaufland.
Ale na vodík je zase potřeba vyrobit 3x tolik elektřiny než na baterky. Vodík se vyrábí pomocí elektřiny.
Hlavně že se všude píše že el.auta zlevní .Nikdy nezlevní těch surovin na výrobu baterii bude potřeba stále více a více ,logicky cena půjde nahoru.Ceny spalováků se zvyšují a budou zvyšovat i nadále ,aby ten rozdíl v cenách se spalovákem a el.autem byl minimální a lidé si kupovali el.auta .Kolik lidí si bude moci koupit auto za 900 tis.a více .Nejhorší na tom je že časem nám zakážou používat staré auta a nepujde s tím nic udělat,max.škudlit na ojeté el.auto,protože člověk auto potřebuje aspoň na cestu do práce protože na dovolenou mu pak stejně nezbyde
Ojeté elektroauto nemá cenu s vyždímanou baterkou .
Ten niklovy dul je slusna prasecina.
Navic se ten oxid vozi ke zpracovani k soudruhum do ciny....
Je zajímavé, že dokud se neprofláklo jaké kovy jsou v bateriich do BEV, potažmo, že existují BEV, bylo lidem úplně fuk jaký jsou kde doly a kolik toho vyčoudí!? Prostě byli doly, težili a všici si spokojeně kupovali poniklované věci a mobili, noťasi a bylo jim fuk co ty baterie v nich obsahují... Ale teď jsou najednou všici největší ekologové a v garáži TDI bez filtru z roku 0, že?