- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V článku naprosto chybí důvody. Hlavní důvod je ten, že Boeing má méně objednávek z minulých let (airbus má teď naobjednáno o 902 letadel více než Boeing).a tedy nyní nabízí kratší dodací lhůty, čemuž napomohla i nová montovna v jižní Karolíně otevřená v roce 2011, která dělá 787 a tím nechává původním práci na 737 a pod. V současné době má Boeing v průměru o dva roky kratší čekací dobu na nové letadlo. btw Airbus na loňskou sklizeň nemusí vzpomínat, pořád má obrovskou sekeru v dodávkách (něco lehce přes 1000 letadel).Takže má vystaráno.
A není to taky tím, že amíci objednávají prostě u Boeingu? Si neumím představit, že by to vzali od Airbusu.
proč bohužel? jsou z roku 1992, stejně by se jich museli postupně zbavit. Většina menších aerolinek jako jsou ČSA drží buď jenom Boeing nebo jenom Airbus.
Na air show pry byla videt fantasticka prehlidka co dovede B-787 a stalo to za to. Neni to nekde k videni?
a co dovede? letet z letiste A na letiste B a to co mozna nejlevneji?
mě velmi mile překvapil. Celkově jsou mi asi Airbusy příjemnější i po Evropě.
Ja radeji Boeing. Nejak tem amikum verim vice nez frantikum & spol.
No ono u těchto menších prcků jsem osobně taky nakloněn výrazně na stranu Boeingu. Sice to má pár mušek, ale ty už se hlídají.
ať si některé světové aerolinie koupí čínská dopravní letadla
Do čínského letadla bych nevlez' ani náhodou. Vždyť oni neumí vyrobit ani obyčejnou lupu, nebo třeba vrták.