- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nabíjecí zastávka s ultrarychlým nabíjením v ČR
http://www.buspress.eu/ekova-electron-prvni-elektrobusy-s-ultrarychlym-nabijenim-v-cr/
Bezdrátová silnice??? A ta elektřina "v silnici" bude vedena čím?
(Jo když o technice píší absolventi humanitních a medyjálních štúdyjí....)
Proč za zlomek ceny nepostaví trolejbusovou trať a nepoužijí trolejbusy místo elektrobusů :)
Přirovnávám to záměrně. Protože tímhle krokem si můžeme škrtnout jednu z mála výhod elektrobusů: že se pro ně nemusí budovat speciální trasa,ale mohou jezdit kamkoliv. To je ale ve městě stejně argument s malou váhou,protože MHD ve městě jezdí stále stejné trasy...
Takže je to o tom, že narozdíl od trolejí to "není vidět"(jako přínos,jinak zbývají asi samé nevýhody..). Ještě se do toho taky nedá nabourat jako do sloupu. Taky předpokládám že to budují v místě kde jsou časté a silné dopravni zácpy-to aby si na tom ten bus aspoň chvíli postál. Protože pokud to projede normální rychlostí,tak to pomůže dobít sotva ztráty, které spotřebuje jízdou na ten úsek... V případě poruchy to vybagrujou, opraví a zase vyasfaltuji? To bude "rychlá" a "levná" oprava..
Chápu,je to výzkum, nicméně v porovnání je dopředu zřejmé že to bude mimořádně nákladné a že to bude mít mizernou účinnost. Ale asi se o tom chtějí přesvědčit.
No,jen ať to za jejich peníze vyzkouší a pak at zveřejní výsledky.at se s tím zbytek světa nemusí zdržovat :)
U trolejbusu údržba trolejové vedení představuje značnou část nákladů
http://www.hybrid.cz/trolejbusy-prekonana-technika-nebo-vozidla-budoucnosti
Jak moc to dobije baterie když ten usek prejede tak za minutu?
A nemluvíme o odběrovém rázu - aby to dodalo teď (během chvíle) dost energie, tak tam bude muset být příkon jak...
V Ostravě je již máme dost dlouho. Trolejbus dojede na konečnou a pak ,na baterii dojede ještě 5 zastávek a taky se dokáže vrátit. Někde vymýšlejí již vymyšlené.
Ale vy jste vůbec nepochopil obsah článku :D .....vy mluvíte o trolejbusu s baterií, ale článek je o silnici, která bude ty baterie nabíjet.
Přes trolej to bude mít menší ztráty, nebude to nebezpečné a technické řešení bude mnohem jednodušší a levnější.
Nicméně je dobře, že tentokrát náklady na zjištění "že vypouštením tabákového dýmu do vody zlato nevzniká
vypouštením tabákového dýmu do vody zlato nevzniká
Zdroj: https://citaty.net/citaty/285079-jara-cimrman-vypoustenim-tabakoveho-dymu-do-vody-zlato-nevznik/
vypouštením tabákového dýmu do vody zlato nevzniká
Zdroj: https://citaty.net/citaty/285079-jara-cimrman-vypoustenim-tabakoveho-dymu-do-vody-zlato-nevznik/
" ponese někdo jiný než my.
Je to jen zkušební silnice .....teoreticky by se tak daly nabíjet i jiné elektromobily. .....ale odvíjí se to od ceny té silnice (a od ceny údržby)......jestli to bude výrazně dražší, tak se to rozšíří těžko.
Druhou věcí ale je, je tamní silnice vydrží mnohem déle, než naše. Tam totiž nemají zimy jako my ....tam nemají led, který asfalt při tuhnutí "trhá" a nemusí na to sypat sůl, která asfaltu taky vůbec nesvědčí.......u nich se to možná může splatit, ale u nás těžko.
Já to vidím špatně. Něco podobného testovali v Německu (5 let? zpět) a dopadá to fiaskem (četl jsem před pár měsíci v Chipů či kde a lovim z paměti). Silnice je ve špatném stavu, náklady na opravu horentní a celý experiment berou za ztracený. Celkem mě překvapilo, že to tady nikdo nezmínil...
Nepletete si to se silnici, co elekřinu "vyráběla" ?
Nebylo by srozumitelnejsi napsat, ze nabijeni funguje na principu indukce, nez silnice funguje na principu měděných cívek.
Navic, z čeho ty cívky budou, když ta silnice má být"bezdrátová"...
Budou součástí testů i lidé s kardiostimulátory ?
Proc ? Parametry elmg. pole je mozne spocitat pomoci programu a pak overit merenim. Navic urcite se pocita se stinenim podlahou.
Ti bruselští popírači fyziky si nedají pokoj
Buď nevite, kde je Tel Aviv nebo Vám už nenávist k EU zatemnila mozek. Každopádně špatně.