Diskuze
Tortillami v regálu hýbali červi. Ojedinělý incident, omlouvá se Albert
Děkujeme za pochopení.
J40a33n 89C71e98p54e79k
Albertu a Libni zdaleka se vyhni. Párkrát jsem tam z nouze zašel a utíkal úprkem. Alberty mám na pomyslném žebříčku úplně na konci i za všemožnými večerkami.
P91e86t20r81a 88N71o25v54á87k49o82v17á
Mě by třeba zajímalo, jestli má Albert, když pominu bývalé Hypernovy a Interspary, někde prostorné prodejny. Třeba Billy jsem zažila malé tam, kde dřív bývaly Delvity, ale jinak mají mezi regály místa dost. Zatímco prostorný Albert jsem potkala jestli jednou, tak je to hodně. Když je tam potřeba projet s kočárkem, je to trest pro všechny.
J23a50r25o33m77í60r 47R64y81b91k58a
Albert je opravdový ŽELVÁKOV ,v poslední době ke konkurenci....
J72a16r69o15m79í19r 32P75r53a81u74s
Pro Čechy to dobrý - motto obchodních řetezců.
I35v60a45n57a 18R75a89f61a90j18o54v14a
Brigádničila jsem a následně pracovala jako zástupkyně vedoucího v jiném řetězci (kvůli času, škole). A můžu Vám říct, že nacpat něco hned do médií, místo toho aby se ten problém řešil např. nejdříve s vedením mateřské firmy, je hnus. Neříkám, albert má problémy opakovaně a osobně tam nechodím (krása možnosti volby), ale vzhledem k tomu, že vím, jak to bylo u nás, tak mně to přijde podlé. V takovém krámě je spousta práce, málo lidí a času (šetří se peníze), takže všichni lítají jak nadmuté kozy, všechno musí být bleskovou rychlostí, ale přeci efektivně (a platy k tomu, aby to tak fungovalo zas tak motivující nejsou, alespoň pro pokladní)! Jsou určité časové limity, které jsou striktně kontrolovány. Do toho storna, jakto, že to není vybalené, tady máte shnilý pomeranč, tohle jste měli v letáku za jinou cenu, kde máte tohleto - všechno jsou to pochopitelné dotazy, ale je to tolikrát za den a tak strašně to zdržuje, že někteří kolegové prostě odseknou. A kárat je za to, je hrozné i pro mě. Celý problém by byl vyřešen tím, že by každý den bylo na prodejně o člověka navíc, ale to by se nesplnil hodinový plán a nebyly by peníze. Plus je to prostě pokladním neúměrně zaplaceno, víkendy, přesčasy, takže se vám tam střídá mnoho lidí, které většinou nikdo jiný zaměstnat nechce (není to pravidlem) a pak vznikají ještě interní problémy. Pokud je ovšem na prodejně vcelku dobrý, chápavý kolektiv, který dostane alespoň občas pozitivní zpětnou vazbu od vedení (což je většinou naopak, i když se na hlavu stavíte), tak to pak fungovat může perfektně. A to už pak je o konkrétní prodejně - ať je to globus, lidl, albert, penny, billa, kaufland, tesco nebo třeba brněnka, to je fuk :)
K89a18m65i93l 48S16e25d20l94á60č73e26k
Někteří občas odseknou. To je lidsky pochopitelné, ale pořád je to prostě neprofesionální. Kdyby u toho stál nějaký regionální manažer, tak by si kolegové asi nedovolili zákazníkovi odseknout, že?
K Vašemu výčtu zdržovacích trampot bych ale přidal ještě další libůstky:
1. zákazníci "ztrácející" zboží po různých regálech. To se najde pohozená čokoláda u čaje, chlazené mléko u trvanlivého (zákazník náhle zjistí, že existuje levnější mléko a vracet se mu s tou krabicí chlazeného na místo už nechce) nebo balení sýra v přepravce na pivo. Ještě lepší je, když se jednomu zákazníkovi podaří odložit na špatné místo zboží obdobné, jaké tam původně je (např. k vínu odloží jinou lahev vína). Další zákazník po něm si ho koupí a následně reklamuje u pokladny špatnou cenu.
2. hezké je také, když se mezi zákazníky dostává číslo na služební telefon. To pak začnou lidé volat s důležitými dotazy, jako jestli je v regálu to či ono. Přece tam nebudou jezdit, když si můžou zavolat a zeptat se, ne?
P39a59v40l71a 41C74t88i72b42o12r39o87v90á
Dva dny chodili okolo a cuchali, misto aby vystehovali regal a vsechno prohledli? No poteskoste!
I39v67o 98C27h12u79d96o24b25a
V Albertu jsem nebyl snad 10 let a už tenkrát se tam prodávalo nahnilé ovoce a zelenina v 1 jakosti ale i jinde jako Lidl,Tesco atd. To neni o moc lepší.ano je to o lidech že takové zboží kupují a reklamace neřeší protoženemají s kým
M83a68r38t70i79n74a 85K28l92a63b36e81č32k40o76v81á
Je hezké, jak valná většina z vás hází špínu na Albert. Já do Albertu moc nechodím, protože mi nevyhovuje jejich skladba potravin a uspořádání. Ale když tam zajdu nemám problém. Chodím do Albertu v Praze 8, a to v Kobylisích a v Libni. Jejich pečivo je výborné. Myslím, že než o Albertu je to o lidech. Stejně tak Kaufland, do kterého chodím nejvíc. V Libni bych u sýrů zvracela jak to tam vždy smrdí. Takže u pultu tam nic nekupuji. Ale v Žatci nebo Kadani jsem nikdy s kvalitou problém neměla. Co se týká Lidlu, tak tam kupuji jen určité věci. Pečivo mi nechutná od nich, co se týká jejich značek tak tam jsem hodně opatrná. Je poměrně častý jev, že jejich polský výrobce okrádá zákazníky a i kvalita je někdy špatná. Billa je to samé co Lidl. Je drahá a kvalita taky občas pokulhává. Kde jsem nejvíc spokojená je Globus, připlatím si i za maso, které je opravdu výborné a nestalo se mi, že by mě kvalita zklamala. Jen ty ceny jsou někdy dost vysoké. Prostě každý supermarket nebo hyperpmarket má své + a -. Když má člověk možnost je dobré chodit do více obchodů a vybrat si to, co mu vyhovuje.
I25v29a92n 60M45r76h36a29č
Mně zrovna Lidl připadá kvalitou výš než Albert nebo Tesco pokud jde o uzeniny nebo mléčné výrobky. Že jsou často vyrobené v Polsku jako problém nevidím. Supermarket s dobrým pečivem jsem bohužel ještě neobjevil.
M64a91r74t98i62n73a 51K93l23a75b70e43č69k93o23v85á
Vy naděláte. To jste nikdy nikdo nenašel prošlou potravinu apod? Já ano a vždy jsem to nahlásila. Nestalo se mi, že by bylo ze strany obchodu reagováno negativně. Bylo mi poděkováno a problém byl odstraněn. Kdo kdy dělal v supermarketu nebo hypo tak ví, že i přes veškeré kontroly něco může utéct. A není to jen u nás, našla jsem prošlou potravinu i v Německu.
P23a19v74e61l 18Š17ť37a31s44t39n64ý
V Albertu FM mě to nepřekvapuje. Je to obchod na urovni středoafrických států. Drahý, s neochotným personálem, seschlou zeleninou, s pokadní, která obsouží 1 zákazníka za hodinu. V dobách Intersparu to byl skvělý obchod. Teď bych se tam.štítil i vyzvracet.....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....