- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tento konkrétní článek má poutavý nadpis, který snad má nějak dávat do souvislostí problémy WV s hyundai nebo mazdou...přitom je v něm jen infomrace o tom, že se provádí testy, jejichž výsledky nejsou zveřejněny. no tak kde to jsme? proč nezněl nadpis " Po VW už i Opel a Peugeot"???? má to snad nějaký skrytý význam pane Sůro?
Je zajímavé, že se zpřísňují emisní limity u aut, ale o ostatní dopravní, nebo pracovní prostředky se spalovacími motory se nikdo nezajímá. Pominu lodní námořní dopravu, i lokomotiv už moc není, ale máme nad sebou letadla, která nemají žádné katalyzátory a palivo nepatří k nejkvalitnějším.
Za příklad uvedu střed, nejmodernější Boing 737 Next Generation
Spotřeba na 1000km/2600 litrů
cestovní rychlost 780km/hod.
1 hodina letu/2028 litrů za 24hod./ 101.400 litrů paliva
nad ČR je ve vzduchu takových větších, nebo menších letadel sále cca 50
padesát letadel spotřebuje za 24 hodin 5,070.000 litrů.
Takové množství paliva nad námi projde každý den přes motory, bez jakýchkoliv katalyzátorů a to nikomu nevadí.
Spíše uveďte o emise kterých plynů vám jde. Potom produkci v průměru na jednoho pasažéra a 100 km. Takhle mě to nic neříká. A stejně nejvíce ušetří ten dopravní prostředek, který se nepohybuje. Celá příčina je tedy v celkové produkci a bohatnutí společnosti. Čím větší HDP na hlavu, tím více se vyprodukuje CO2. Pokud jde o produkci NOx, tak v těch letových výškách kolem 10 km nám asi opravdu nevadí. Urychlují tam rozpad metanu.
Zavřít všechny tyhle ancábly a lopaty z automobilek poslat na pracák..vyřešeno..
Samozrejme ze vsichni, co jsou v USA konkurenci. Potreba vsechny Evropske, Korejske, Japonske a jine znacky zdiskreditovat aby sly nahoru prodej americkych znacek. Dalo se to ocekavat.
Teď už se stoho Tok s Mladkem zblázni
Zloděj křičí: Chyťte zloděje!!!
Neodpovídající emise je jedna věc, montáž podvodného SW snad druhá, ne?
no t ak čekal jsem kdy se to stane o). Jistě jako odveta bude pošramotit největší dodavatele do usa. Logické. Nějaké ovzduší mají úplně všichni na háku. Modlou této doby jsou jen a jen peníze a výkon.
"Mezi zkoumanými modely není žádný model Škoda Auto, který je přitom nejsilnější zahraniční značkou na německém trhu."
Skoda ma motory TDI od VW vcetne SW, tak je zbytecne ji testovat, kdyz VW uz usvedcen byl a priznal se a taky potvrdil, ze tyto motory jsou u kazde koncernove znacky