- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No to je ale překvapení....
Pro většinu lidí emise nic neznamenají, navíc ví, že když něco má vyšší spotřebu v reálu než v TP, logicky to má i vyšší emise
Objednávky už bohužel začínají klesat a pojede se jen čtyři dny v týdnu...
"Můžeme očekávat, že určitý pokles nových objednávek nastane přinejmenším u aut s dieselovými motory do doby, než zákazníci získají jistotu o tom, že nová auta skutečně splňují emisní limity."
Zákazníkům jsou nějaké emise úplně u pr...
Je vysoce pravdepodobne, ze podobne podvadela vetsina znacek na trhu, takze si nemyslim, ze to bude mit nejaky zasadni dopad na prodeje
Už by to konečné chtělo konkrétní výsledky srovnávacích testů. Čím déle je v tom WV sám, tím hůř pro něj.
Pokud ty výsledky ještě pár měsíců zdrží, tak už nikoho zajímat nebudou, ale WV se zatím přidusí. Možná je to záměr.
Osobně si myslím, že se to na prodejích neprojeví, protože ti, co si kupují diesly, tak jim stejně o ekologii moc nejde...
To j fakt, ale nechtějí mít nejistotu ohledně případných úprav či způsobilostoli k provozu. Na druhou stranu. Stjňé většinu TDI kupují firmy, a ty si je koupí zase.
Lidem je jedno co to vypouští, zajímá je spolehlivost a spotřeba.
Největší hloupostí VW bylo nabízet a tlačit diesely v USA, kde ostatní výrobci měli dost rozumu, aby to nedělali. Nebýt toho, nikdy by se na to asi nepřišlo.
Ono nejde ani tak o kvalitu vozů z VW, ale o ekonomicko - politický boj o klienta v USA. Auta od VW group jezila, jezdí a budou jezdit i nadále spolehlivě.
Lidi, ruku na srdce... Kdo už několikrát měl VW, tak si bude vždy kupovat VW. Respektive je tu 95 % pravděpodobnost. Ten, co se rozhoduje si stejně řekne, že je to "německá kvalita", tak si jej koupí. A ten, co si jej nekoupí, tak to bude za účelem koupě levnější Škody. A pak tu bude ten zbytek, co si koupí něco jiného a to se bude jednat tak o každého 10.až 20. člověka, takže tržby půjdou dolů, respektive tržní podíl, ale žádná trága to nebude... Takhle to vidím já...
vw koncern kupuje sadomasochista. Diesel kupuje potencionální vrah s karcinogeními emisemi viz rakovina. A o kvalitě no fuj to se nedá ani říct.
Už jsem se lekl,že dneska žádny článek o VW nebude.Bodejď že se prodává a prodávat bude.Kvalita je kvalita.
A co si budeme povídat - že by se lidé příliš lámali hlavu vyššími emisemi, tak toho bych se nebál. Leda, že by se z nás lidí stali ekologisté...