Diskuze

Volkswagen v Evropě dál roste, aféře navzdory. Klesá mu však tržní podíl

Prodeje nových osobních aut v Evropě dál rostou, především díky silné poptávce v řadě jihoevropských zemích. Odbyt nových vozů roste už 25 měsíců v řadě. Na číslech za září, která zveřejnila Asociace evropských výrobců automobilů, zatím ještě není vůbec vidět prakticky dopad aféry s naftovými motory koncernu Volkswagen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No to je ale překvapení....

Pro většinu lidí emise nic neznamenají, navíc ví, že když něco má vyšší spotřebu v reálu než v TP, logicky to má i vyšší emise

1 0
možnosti
JM

J73a38n 61M43e73r47k75a

16. 10. 2015 15:47

Objednávky už bohužel začínají klesat a pojede se jen čtyři dny v týdnu...Rv

0 2
možnosti
JM

J53a39n 50M90e70r59k70a

16. 10. 2015 15:49

To je realita.

0 1
možnosti
SS

"Můžeme očekávat, že určitý pokles nových objednávek nastane přinejmenším u aut s dieselovými motory do doby, než zákazníci získají jistotu o tom, že nová auta skutečně splňují emisní limity."

Zákazníkům jsou nějaké emise úplně u pr...

2 0
možnosti
JM

J64a41n 16M41e55r71k69a

16. 10. 2015 16:41

Realita je jiná. ;-)

0 1
možnosti
JK

Je vysoce pravdepodobne, ze podobne podvadela vetsina znacek na trhu, takze si nemyslim, ze to bude mit nejaky zasadni dopad na prodeje ;-)

5 0
možnosti
TK

Už by to konečné chtělo konkrétní výsledky srovnávacích testů. Čím déle je v tom WV sám, tím hůř pro něj.

Pokud ty výsledky ještě pár měsíců zdrží, tak už nikoho zajímat nebudou, ale WV se zatím přidusí. Možná je to záměr.

2 0
možnosti

Osobně si myslím, že se to na prodejích neprojeví, protože ti, co si kupují diesly, tak jim stejně o ekologii moc nejde...

9 0
možnosti
TK

To j fakt, ale nechtějí mít nejistotu ohledně případných úprav či způsobilostoli k provozu. Na druhou stranu. Stjňé většinu TDI kupují firmy, a ty si je koupí zase.

2 0
možnosti
VZ

Lidem je jedno co to vypouští, zajímá je spolehlivost a spotřeba.

8 0
možnosti
JP

J59o41z69e50f 93P71o95l21á56k

16. 10. 2015 13:42

Omyl, ne spolehlivost , ale spotřeba.

0 0
možnosti
PM

Největší hloupostí VW bylo nabízet a tlačit diesely v USA, kde ostatní výrobci měli dost rozumu, aby to nedělali. Nebýt toho, nikdy by se na to asi nepřišlo.

4 0
možnosti
Foto

Ono nejde ani tak o kvalitu vozů z VW, ale o ekonomicko - politický boj o klienta v USA. Auta od VW group jezila, jezdí a budou jezdit i nadále spolehlivě.R^

3 0
možnosti
LP

L78u26k38a37s 31P93e12l37c

16. 10. 2015 13:04

Lidi, ruku na srdce... Kdo už několikrát měl VW, tak si bude vždy kupovat VW. Respektive je tu 95 % pravděpodobnost. Ten, co se rozhoduje si stejně řekne, že je to "německá kvalita", tak si jej koupí. A ten, co si jej nekoupí, tak to bude za účelem koupě levnější Škody. A pak tu bude ten zbytek, co si koupí něco jiného a to se bude jednat tak o každého 10.až 20. člověka, takže tržby půjdou dolů, respektive tržní podíl, ale žádná trága to nebude... Takhle to vidím já...

3 0
možnosti
JR

J28i62ř61í 38R41a23m95e73š

16. 10. 2015 13:24

vw koncern kupuje sadomasochista. Diesel kupuje potencionální vrah s karcinogeními emisemi viz rakovina. A o kvalitě no fuj to se nedá ani říct.

0 7
možnosti
ZH

Už jsem se lekl,že dneska žádny článek o VW nebude.Bodejď že se prodává a prodávat bude.Kvalita je kvalita.

10 0
možnosti
LP

L98u69k92a20s 78P11e95l24c

16. 10. 2015 13:05

A co si budeme povídat - že by se lidé příliš lámali hlavu vyššími emisemi, tak toho bych se nebál. Leda, že by se z nás lidí stali ekologisté...

3 0
možnosti