Za výrazem Puppuccino (puppy = štěně, pozn. red.) se skrývá šlehačka podávaná v kelímku. Není součástí oficiální nabídky Starbucks, avšak zákazníci si mohou zdarma objednat šlehačku navíc ke své kávě. Obsluha kavárny obvykle ví, co si zákazník přeje.
„Všichni zákazníci mají možnost si k našemu nápoji objednat šlehačku navíc, vídáváme zákazníky, jak si ji objednávají pro své psy,“ řekl mluvčí společnost Starbucks pro deník The Business Insider. Zároveň dodal, že majitelům doporučuje konzultovat s veterinářem, jaké lahůdky jsou pro jejich mazlíčky nejlepší.
Americký zpravodajský web navíc informuje, že Starbucks podal přihlášku na ochrannou známku pro dvě kategorie, a to šlehačku a šátky pro mazlíčky. Mohl by tak případně prodávat i psí doplňky. Kavárenský řetězec odmítl pro deník The Business Insider ohledně Puppuccina cokoliv komentovat.
Puppuccino je obvykle spojováno s kavárnami Starbucks, avšak podobné položky není problém sehnat ani v jiných amerických restauracích. Například americký řetězec rychlého občerstvení Dunkin’ Donuts nabízí na některých svých místech šálek se šlehačkou, fastfoody Culver’s a Dairy Queen zase psí pamlsky.
Mazlíčci mají dveře otevřené i v Česku
Michal Holotík, manažer značky Starbucks pro český a slovenský trh pro iDNES.cz uvedl, že jsou kavárny Starbucks zákazníkům i jejich čtyřnohým přátelům otevřené, výjimkou jsou obchodní centra. „Ve všech kavárnách se vstupem z ulice mohou zákazníci skutečně posedět i se svými mazlíčky a obsluha se postará o pohodlí a občerstvení všech,“ doplnil.
„Puppuccino aktuálně není součástí oficiální nabídky Starbucks, jako dog-friendly zařízení jsme však připraveni vyhovět speciálnímu přání zákazníka a připravit jeho čtyřnohému příteli extra porci šlehačky,“ dodal Michal Holotík pro iDNES.cz
O tom, že psům šlehačka z kelímku chutná, svědčí i fotografie a videa na sociálních sítích.