- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby začali vyvíjet motory, které žerou polovinu toho , co dnes. Použít takové materiály, aby se snížila hmotnost, nevyrábět SUV. Zavést variabilní časování ventilů, zdvih ventilů, lepší kluzné materiály, lepší řídící jednotky, lepší sací a výfukové potrubí a kanály acelá řada dalších možností. Na straně karoserie snížit odpor cx , používat pneumatiky s nízkým valivým odporem apod. Spoustu paliva by se ušetřilo i kvalitnějšími vozovkami a řízením dopravy. Není nic horšího než poskakování v kolonách . Pojem zelená vlna je pro kapitány řídící dopravu asi neznámý pojem. Chce to kvalitní výpočetní techniku,snímače, značení, kvalitní silnice, a kvalitní lidi pro řízení dopravy.
moc nám to klima nenapraví, ale aspoň nějaká snaha ze strany škodovky. Přesto si myslím, že jde více o marketingový tah, Škodovka tak v očích veřejnosti vypadá více jako ekologická firma a kupující se cítí méně provinile. Za emise které projezdí přeci škoda vysadila jeden strom...