- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Milí závistivci!
Ve firmě Škoda si svoje peníze musíte vydělat a to tak, že doslovně. Nikoliv jako lékaři a tlučhubové, kteří pod článkem píšou o tom, co by škodováci ještě chtěli víc. Až budete Vy, co tu házíte svými zasvěcenými názory naprostých ignorantů, se živit rukami a Vaše práce půjde na odbyt, pak můžete vykřikovat, že peníze jsou pro Vás až v druhé řadě. Přijďte zkusit skutečnou práci a pak pište ty svoje urážlivé hlouposti...Většina Vás jsou socky na podpoře, kterou já ze svého platu platím formou daní! Takže - važte slova.
Jediná skutečná práce = manuální práce dělníka? Aha....
jak dlouho tu ta firma bude vyrabet? V Cine to bude mit za polovic a 2nasobnou producki
Škodovka se do polska, maďarska nebo na slovensko nepohrne neb tam může nastat ten samý stav co tady. Uvažovat o číně může jen úplný trotl neznající poměry a cenu v dopravě. Ze států EU zbývá Rumunsko kde Renault poměrně dobře zůročil investici do Dacie a lze předpokládat že stejně dobře by se tam mohla uchytit s výrobním závodem škodovka. Co však zůstává mimo zorné pole a chápání odborářů je Ukrajina. Lvov ( 750 tis. obyvatel) a Ivano-Frankivsk ( aglomerace cca 500 tis. obyvatel) leží do 200 km od hranic se Slovenskem, Lvov od Polského Przemyslu pak méně než 100km. Vysoká nezaměstnanost, průměrný plat 251 dolarů za rok 2009 spolu s vysokou gramotností a množstvím vysokoškolsky vzdělaných lidí je dobrým předpokladem pro přesun škodovky na Ukrajinu. Ne že bych si to přál - spíš je jen otázkou času kdy se poměr nákladů v ČR vs. přesun na východ přehoupne v náš neprospěch. Z hlediska psychologického zde vždy bude muset nějaký závod zůstat a jinak děj se vůle boží a hloupost odporářů.
Tak to nejspíš jsou ve Škodovce hlupáci, když postavili fabriku v té nesmyslné Číně....
Těm, co tady vyskakují proti odborům. U nás na teplárně bylo odbory vyjednáno přidání do mezd 2011 4% z průměrného platu. Navíc jsme dojednali tzv. Inflační doložku, která hovoří o tom, že růst průměrného platu bude min. o 2% vyšší než inflace. Tož, tak ti "odborářští bossové špatně pracují".
Když někteří koukáme dál jen na špičku nosu, víš? Já chápu, že by většina lidí skákala nadšením, kdyby se schválilo, že stát jednorázově zaplatí každému 10000.
Mnozí by byli nydšeni a hned by přemýšleli, za co je utratí. Ale nám ostatním by se to nelíbilo a kdyby to šlo, byli bychom proti. Těžko pochopitelné, že?
Kdyby si Škoda najímala živnostníky, tak se domluví na platu a když by jej chtěl někdo navýšit, tak by mu řekli papaá. Tady je vidět nepoměr živnostníka a dělníka odboráře. To že se škodovce daří a dělají více je dobře, ale jistě musela najmout více dělníků, takže proč by měli mít přidáno mi uniká, jestli se zvedlo počet člověkohodin, tak je to přeci v poměru. No nic , ale už dnes se přesouvá část výroby na Slovensko a Ukrajinu. Jen ještě logika podnikatele, když přeci kupuje škoda díly od dodavatelů, tak taky přeci dodavatel, za to že dodá více dílů je nezdražuje, ba naopak...
Tvůj přehled o výrobě a názory , jsou hodny pětiletého dítěte.
Jednou řekne automobilka: Děkujeme, odcházíme a vydá se na východ. Pochybuji, že škodováčtí dělníci půjdou do Německa. Ta nenažranost odborů je neskutečná. Zajímalo by mě, pokud by hospodářským výsledkem byla ztráta, zda by začaly jednat o snížení mezd. Dost o tom pochybuji.
Proč by měli? Oni dostávají nějaké podíly ze zisku? Až je budou pobírat, tak prosím, ať se podílí i na ztrátě.
U nás má náš dělník 10euro a v německu 49euro na hodinu... to je rozdíl pánové!
Jestli po vyjednávání bude mít náš dělník 11euro..tak se to němcům pořád vyplatí...
managerska pozice ma venku plat kolem 5-8k Eur. U nas 2-4k,. Takze co tim chtel basnik rict?
Děkujeme Odcházíme ze strany odborářů v Boleslavi nebo Děkujeme Odejděte z Deutchlandu?