- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jakpak přišel p. Macík k výkresové dokumentaci Liazky, když tato patřila fabrice (dnes již zaniklé) ?
Koupil je od správce konkurzní podstaty firmy JAMOT i s motorárnou.
super projekt, pokud bude zajem, bylo by to jen super...Jestli ale budou chtit obstat v konkurenci, bude muset byt vyvoj vlastnich motoru, motoru na jina paliva popr. dalsich komponent extremne rychly a efektivni, jinak si myslim, ze nemaji v dnesni obrovske vyvojarske konkurenci sanci...Tatrovka takove stesti nema, vyvoj temer zadny, ruzne "Terexy" si ji prehazuji bez zajmu na rozvoji spolecnosti...
Nemá štěstí? Tatra v posledních letech neustále zvyšuje výrobu a přijímá nové lidi, v roce 2007 vyrobí 2500 vozů oproti 1600 v roce 2006.
Terex společnost zachránil před jistým zánikem a vytáhli ji z bahna post-privatizačního chaosu zpátky k zisku.
přesně, pokud by tam nebyl krám motor Deutz, tak je to dobrý auto, co vydrží jezdit několik desítek let jako její starší sestry. S tímhle motorem to není na dlouho