- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
aha, tak to vysvětluje jediné. Ještě má tento systém pár much, protože jinak by se nestávalo, že na mou odpověď "nemám zájem" začne druhá strana zjišťovat proč, případně za čas volá znovu
Ať si to vyhodnocuje, kdo chce, ale ať ty dotazníky sestavuje inteligence. Jakákoliv.
umělý telefonista by mi vadil méně, než 1.nadšené sdělení mladého muže, jaký skvělý produkt mi nabízí, 2. lhaní, že si tento hovor domluvil s mou sekretářkou, 3. nešťastná telefonistka, předvídající neúspěch, 4. hádavá telefonistka, která odmítá zdvořilou žádost o ukončení hovoru
Na telefonu je tlačítko na ukončení hovoru. Není nic jednoduššího než jej zmáčknout.
Celkem mě děsí její použítí v onkologii, protože to může vést k tomu, že někteří onkologové použijí bez přemýšlení to, co bude vyhodnoceno robotem
Nemohla by umělá inteligence pomáhat trvale v Parlamentu? Tam by byla potřeba hodně velká dávka.
To je fakt, protože každý hovor z CC je jak přes kopírák vedený cvičenou opicí ..
Přesto je ale možné, že velmi záhy bude velká část dotazů řešena stroji. Nikoli však po telefonu, ale prostřednictvím tzv. instant messagingu,...
Už se tak dějě celé roky. Cleverbot například. Ano, i Watson má web rozhraní pro chat, neveřejné.