Diskuze

V Česku umělá inteligence pomáhá v call centru. Na Slovensku radí onkologům

Velké tuzemské firmy už nasadily do provozu systémy založené na umělé inteligenci. Česká pojišťovna pomocí něj analyzuje stovky tisíc hodin hovorů z call centra. Slovenská síť nemocnic používá umělou inteligenci k tomu, aby doktorům radila s léčebnými postupy pro pacienty s rakovinou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aha, tak to vysvětluje jediné. Ještě má tento systém pár much, protože jinak by se nestávalo, že na mou odpověď "nemám zájem" začne druhá strana zjišťovat proč, případně za čas volá znovu ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MV

Ať si to vyhodnocuje, kdo chce, ale ať ty dotazníky sestavuje inteligence. Jakákoliv.

0 0
možnosti
MB

umělý telefonista by mi vadil méně, než 1.nadšené sdělení mladého muže, jaký skvělý produkt mi nabízí, 2. lhaní, že si tento hovor domluvil s mou sekretářkou, 3. nešťastná telefonistka, předvídající neúspěch, 4. hádavá telefonistka, která odmítá zdvořilou žádost o ukončení hovoru

1 0
možnosti
Foto

Na telefonu je tlačítko na ukončení hovoru. Není nic jednoduššího než jej zmáčknout.

3 0
možnosti
MT

Celkem mě děsí její použítí v onkologii, protože to může vést k tomu, že někteří onkologové použijí bez přemýšlení to, co bude vyhodnoceno robotem

0 2
možnosti
JP

Nemohla by umělá inteligence pomáhat trvale v Parlamentu? Tam by byla potřeba hodně velká dávka.

0 0
možnosti
ZV

To je fakt, protože každý hovor z CC je jak přes kopírák vedený cvičenou opicí R^;-D ..

0 0
možnosti
Foto

J77i45ř57í 82Š70a85f89e30r

16. 4. 2017 16:23

Ten titulek je vážně úžasný!;-D!

0 0
možnosti
JK

Přesto je ale možné, že velmi záhy bude velká část dotazů řešena stroji. Nikoli však po telefonu, ale prostřednictvím tzv. instant messagingu,...

Už se tak dějě celé roky. Cleverbot například. Ano, i Watson má web rozhraní pro chat, neveřejné.

0 0
možnosti