Pojištění u kávy. Direct otevřel nový koncept, který kombinuje pojišťovnu s kavárnou. První pobočka je v Plzni. | foto: Direct

Pro pojistku a zároveň do kavárny. Pojišťovna Direct má nový koncept

  • 0
Kavárna s dětským koutkem a zároveň pojišťovna. Společnost Direct přišla s novým konceptem, který chce zákazníky zlákat nabídkou kávy a občerstvení. První novou pobočku už mohou zájemci navštívit v Plzni, za měsíc přibude pobočka i v pražské Ječné ulici.

Cíl je stejný - prodat pojištění - jen cesta k němu vede trochu jinudy, přes zážitek. Může to být způsob, jak nestálé internetové zákazníky přivést na kamennou pobočku nebo přilákat zcela novou klientelu.

„Koncept kavárny je ideální, protože tím dokážeme navodit příjemnou a uvolněnou atmosféru,“ popsala mluvčí Directu Nela Maťašeje. Podle ní je koncept v tuzemsku unikátní. Z korporátního střihu vykročily v minulosti také banky. Neformální dojem se snaží navodit Air Bank, ale také nová Hello Bank!. 

V pobočce Direct v plzeňské Prešovské ulici si zákazníci při sjednávání pojištění dají kávu nebo čaj a mají si připadat jako v kavárně. K dispozici mají bar, kde vyřídí menší dotazy nebo požadavky a se složitější žádostí se posadí do kavárenské části, kde se o ně postará poradce.

„Dostanou menu, v němž servírujeme naše služby trochu jinak. Vybírat mohou totiž nejen naše produkty, ale i kávu, čaj a další drobné občerstvení. Menu je navíc jednoduché a přehledné, takže lidé našim produktům rychle porozumí,“ doplnila mluvčí. Nová pobočka je vybavena také dětským koutkem.

Pojišťovna Direct má v současnosti v Česku osm poboček. Vznikla ze společnosti Triglav. Do České republiky se vrátila po třech letech, původní společnost u nás přestala služby poskytovat v roce 2012. Nabízí zejména pojištění aut a majetku. Sází na rychlost a srozumitelnost nabídky, v čemž se inspirovala obchodním modelem mladých bank.