- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to úplně zrušit nebo to dát nějakýmu vychcánkovi za hubičku.
Samozřejmě. Já bych si vzal tu značku označující letadla O.K.To by byl životní kšeft.Kdysi USA za to dávala šílený prachy aby nahradila to jejich N.Pořád v té anglině slyšíte : drazí pasažéři let O.K.
rušíte všechny užitečné lety a zavádíte nesmyslné linky do zaostalých zemí jako je ukrajina atp. nezlobte se, pokud mě někdo nedonutí, do ukrajiny necestuju; zato bych uvítala prospěšné, spolehlivé spoje - přímé lety do vzdálenějších destinací, které jste zrušili - New York, Atlanta atd. v letadlech podáváte nechutné sendviče, když už vůbec, nejlépe s dobou projití v den letu.... čokoládičky, které jsem měla tak ráda jste zrušili, vše dobré rušíte; pak se nedivte, že pomalu jdete do háje; a je to velká škoda, protože kdyby mělo ČSA dobré vedení, mohlo být špičkou; máme super piloty, byli jsme na tom dobře, za to teď, je ČSA krachující společnost bez budoucnosti - anebo s budoucností low cost aerolinky létající do neatraktivních destinací
bude ukončena až v době, kdy ČSA budou vozit ovčany z Práglu do Brna ...
A tohle vše platíme z našich daní. To, že cenovou politiku dělá Mr. Tanev ze zkrachovalých Sky Europe hovoří za hodně. Neplete si také národního dopravce ČSA s low-costem? Čím levněji, tím lépe a zbytek doplatí daňový poplatníci - hlavně že někdo letí a letadla nejsou prázdná!
No ne ze by to musel byt low-cost, ale taky by to nemuselo byt super drahy jak to je ted.
Pokud bude ČSA a Letiště Praha "státně-rodinnou" společností, kde na dispečinku rozhoduje nevyučený zedník nebo ožrala z kladenské poldovky, tak se tato společnost nikdy nezmátoří. Chce to skutečnou privatizaci a skutečného majitele, a ne skupinu "taky vlastníků", kteří nemají k firmě jakýkoliv vztah, tedy kormě toho finančního. Všichni jsou tam jedna rodina, jeden druhému dohazují kšefty, každý problém skončí ve ztracenu. A podle toho to tam tak vypadá. Za Jakubšeho a Kačura obě firmy prosperovaly, že by to nešlo teď?
Privatizace? V ramci ni stat vyradit vazneho zajemce (Aeroflot) a nejvyssi cena byla 1,- CZK
By mne spis zajimalo co mysli temi dalkovymi letadly? Neco jako A32X nebo A319LR ? Nebo ze by si snad koupili nejakou A330 ci A340? Tomu se mi nechce verit. A pokud to bude skutecne A319, A320 nebo A321 tak to potes koste.
udělají - a bude to dřív než jim nezbydou žádný letadla ani destinace
viz analýza Arthur D Little, platy pilotů - srovnání s Lufthansou.
Ale kdepak, vy jste nepochopil český sockapitalismus - ty platy si budou v top managementu držet, i když prodají poslední letadlo a jediné, co jim zbyde, budou ty dva horkovzdušné balony pro VIP eventy.
a ten zbytek kde? V Lidlu? Nevím, jestli v současné době lze letenku koupit jinak než přes net, ale možná se mýlím, v čsa vše možné.
vy jste to nepochopil - přes net prodají 1/4 letenek... a to je asi tak všechno
nac potrebuje ceska republika obrovskou leteckou spolecnost? povsimnete si laskave, ze jde o zemi o zhruba desiti milionech obyvatel ... pominme ted prapodivne zpusoby, jakymi si nejruznejsi generace vedeni spolecnosti zbavovaly nejruznejsich provozu tak, aby na tom vydelali bud jejich kamaradi nebo oni sami ... to je neco uplne jineho, a je dost podivne, ze dosud nedoslo k rade zatceni a naslednych soudnich rizeni pro trestny cin zpronevery (to prinejmensim) ... avsak, odhlednuto od teto stranky veci, reci kolem srdce evropy a jeho vzdusneho pristavu jsou ponekud usmevne, a - zcela realisticky - jsou csa nejvys oblastnim dopravcem, nikoliv nejakym gigantem ... ostatne, povsimnete si laskave, ze tzv. leteckych gigantu kvapem ubyva, zato vsak pribyvaji male a pruzne podniky ...