- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jj. Stejný ekologický blaf, jako řepková nafta.
Všichni tady kritizujete snahu Německa ve snižování CO2, ale nikdo sám nepřijde s jiným řešením... Ono to asi nebude tak lehké, že... Já zase fandím Německu, že se snaží, ikdyž to bude cesta ještě dlouhá a trnitá... Někde se začít musí a postupně vše zdokonalovat... Jinak bych řekla, že nejlepší by asi bylo získávat energii z jádra(bohužel se ho Německo a Rakousko zbytečně bojí) a jezdit na elektroauta apod... Problémem však zůstávají baterie a jejich ekolikvidace + navíc to bude nahrávat ekonomice Číny... Je toho ještě hodně a hodně k vyřešení, problém je velmi složitý. Ať už politicky, hospodářsky, ekologicky aj... Naše ekonomika je až příliš závislá na automobilovém průmyslu, už jenom kolik firem podniká s dodáváním různých dílů do Škodovky...
Řešení je známé a sama jej uvádíte: energetický mix, kde prim hrají jaderné technologie. Jenže právě ty jaderné technologie jsou podle rozhodující části Němců od ďábla.
Proto je sice hezká snaha Německa o snižování CO2, ale realita je taková, že během poslední dekády se tam produkce CO2 prakticky nezměnila (tedy ano, loni byl pokles o 4,5% proti roku 2017, ale v roce 2017 byly emise CO2 v Německu stejné jako v roce 2008, mezi tím větší)
Německo bude ekologické - elektrárny umístí do svých kolonií.
PS: Tu energii, co spálením vodíku získáte, mu musíte nejdříve dát! Ale nemůžeme přeci čekat o Merkely, že bude chápat základy fyziky. Demence....
Vzhledem k tomu, že fyziku vystudovala, by se nějaké znalosti čekat daly.
Jenže jsou asi už nenávratně pohřbeny pod vrstvami politické kariéry.
Merkelová věří v letadla na vodík.... no jo, já věřím na Ježíška...
A co takhle to nechat na firmách, vědcích a technicích jak se bude létat a nekecat jim hloupě do toho. A raději jim snížit daně a byrokracii aby mohli lépe, rychleji a radostněji pracovat ?
Víra je u každého jeho osobní záležitost. Tak proč tu její cpe na veřejnost.
Tak jak tomu věří tato osoba, tak na tom něco bude.
Do 50 let budou v Německu používat k dopravě jen velbloudy.
Naposled když Německo inovovalo letectví,tak z těch letadel pořád něco padalo
Viete, že medzi vzducholoďou a lietadlom sú menšie rozdiely?