- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Manžel má veterána ,Mercedesa z roku 1970 , je to perfektní jednoduché auto kde se jen mění olej , svíčky,brzdové destičky a navíc doma za pár korun a kde se nemá prakticky co rozbít .Když to porovnávám s mým nebo naším rodinným vozem ,jeden Octavia r.v 2016 a BMW X5 r.v 2017 , které jsou nacpané elektronikou díky které jsme v servisu častěji než byl ten veterán za celý svůj 48 . letý život , tak si jsem 100% jistá ,že nikdy nevložím svůj život do "rukou" auta řízeného pouze nespolehlivou elektronikou
Každou minutu na světě zemře jeden člověk, zabitý "spolehlivými" lidmi v autě. To zase taková hitparáda není.
Ještě nejezdí ani autonomní vlaky, metra, tramvaje. A u těch je to daleko jednodušší zavést. Včera na letišti, než jsem ho strčil do automatu, mně nachumelilo na parkovací lístek, málem jsem ztama neodjel... Asi tak k automatickým systémům obecně.
Všechno je to necertifikovatelné, s výjimkou automatického Metra.
Pokud se radikálně nezměkčí požadavky (SIL a odpovědnost za škody), pak žádné samořízení nebude.
Toyota hlavne oznamila ze prestane v Evrope prodavat dieselauta. Co je letos na trhu se doproda a pristi rok je konec s novymy dieslama od Toyoty v Evrope
Vlastni pohon snad maji vsechna auta uz davno..
Za autonomní vozy bude hradit pojistky výrobce
To si nemyslim. Pojistku je proste chápat skutecne jako pojistku – je jedno, zdali jste zpusobil skodu vy, nebo vase samoriditelne auto.
Islámský Stát bude mít auta na dálkové ovládání