Diskuze

Do Berouna o dvě minuty dříve. Železničáři spustili dvě velké stavby

Správce železnic vybral stavební firmy pro modernizaci opomíjené koridorové trati mezi Prahou a Berounem a pro elektrizaci spojení mezi Brnem a Hustopečemi u Brna. Zakázky za necelých pět miliard korun mají podle Správy železniční dopravní cesty zlepšit komfort cestování na příměstských linkách u české i jihomoravské metropole.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohužel jinudy se jezdit asi ještě hoodně dlouho nebude. Dokud budou odpovědní lidé prosazovat ten drahý 24 km dlouhý tunel, tak na to asi nikdo rozumný peníze nedá, protože stejné peníze je možné s podstatně větším přínosem investovat na železnici i jinde. Řešením by mohla být jiná vhodnější trasa, například ve směru Řevnice - Hostomice - Hořovice by se tak dlouhé tunely stavět nemusely a nová VRT by se tak pravděpodobně dala postavit podstatně levněji, a to i včetně případné odbočky na Beroun.

0 8
možnosti

K tunelu neexistuje žádná jiná varianta. Je jen otázkou času, kdy nastoupí normální politická reprezentace a nechá ho postavit.

3 0
možnosti

M83i11l20a74n 98V50o68l47e79k

20. 8. 2019 17:41

Motorák Slovenská střela jezdil 130 km/h. Za komunistů se jezdilo do 120 km/h, ale teď se může jezdit jen 100 km/h "až do zavedení celoevropského zabezpečovacího systému ETCS"?

1 2
možnosti

Přes 100 se může jezdit jen tam, kde je aspoň ten komunistickej národní "zabezpečovač". Z Prahy do Berouna ho bohužel nezavedli. A od 90. let už se jen čeká na to ETCS.

4 1
možnosti

M15i24r84e34k 77G63a11j42e93r

20. 8. 2019 16:47

V Cine zkratili cesty vlakem na tretinu casu vybudovanim site rychlovlaku. Tady se cesta zkrati o dve minuty (coz ale pri prumernem zpozdeni v desitkach minut neznamena vubec nic), ale hned se o tom pise jako o uspechu.

4 2
možnosti

ty zpoždění vznikají díky špatnému technickému stavu tratě a nízké propustnosti, což by po rekonstrukci mela být minulost.

5 0
možnosti

Takže teď za miliardy budeme zrychlovat trať do Berouna, kterou pak za dalších x let nebudeme využívat protože pak bude ten megadlouhý tunel za 50 miliard?

Chápu to správně?

Už jsou všechny ostatní tratě dokonale zoptimalizované?

0 6
možnosti
Foto

J17i89ř50í 60E18r29b98e77n

20. 8. 2019 17:41

Nechápete to správně. Ta optimalizovaná trať se totiž bude používat i po vybudování onoho megatunelu. Vymístěním dálkové dopravy se srovná grafikon místní dopravy a při taktové dopravě se zkrácením jízdní doby zbyde mnohem víc času na obracení souprav, tudíž při stejných mzdových nákladech ten dopravce dokáže lépe a rychleji převézt více lidí.

4 0
možnosti

A z Prahy do Kladna stále motoráčky pro 100 lidí, oni si obyvatelé Kladna udělají rádi denně vyhlídkovou jízdu po jedné koleji, tomu já říkám velká ostuda.

2 1
možnosti

si stěžujte na radnici Prahy 6, sedí tam typické NIMBY

11 0
možnosti

Malý krůček pro člověka, dvě minuty pro Beroun...

11 0
možnosti

tak zase jestli tam denně jede 20 tisíc lidí a každý ušetří 2+2 minuty (tam a zpět), je to úspora 40 tisíc hodin měsíčně....

8 2
možnosti