- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel jinudy se jezdit asi ještě hoodně dlouho nebude. Dokud budou odpovědní lidé prosazovat ten drahý 24 km dlouhý tunel, tak na to asi nikdo rozumný peníze nedá, protože stejné peníze je možné s podstatně větším přínosem investovat na železnici i jinde. Řešením by mohla být jiná vhodnější trasa, například ve směru Řevnice - Hostomice - Hořovice by se tak dlouhé tunely stavět nemusely a nová VRT by se tak pravděpodobně dala postavit podstatně levněji, a to i včetně případné odbočky na Beroun.
K tunelu neexistuje žádná jiná varianta. Je jen otázkou času, kdy nastoupí normální politická reprezentace a nechá ho postavit.
Motorák Slovenská střela jezdil 130 km/h. Za komunistů se jezdilo do 120 km/h, ale teď se může jezdit jen 100 km/h "až do zavedení celoevropského zabezpečovacího systému ETCS"?
Přes 100 se může jezdit jen tam, kde je aspoň ten komunistickej národní "zabezpečovač". Z Prahy do Berouna ho bohužel nezavedli. A od 90. let už se jen čeká na to ETCS.
V Cine zkratili cesty vlakem na tretinu casu vybudovanim site rychlovlaku. Tady se cesta zkrati o dve minuty (coz ale pri prumernem zpozdeni v desitkach minut neznamena vubec nic), ale hned se o tom pise jako o uspechu.
ty zpoždění vznikají díky špatnému technickému stavu tratě a nízké propustnosti, což by po rekonstrukci mela být minulost.
Takže teď za miliardy budeme zrychlovat trať do Berouna, kterou pak za dalších x let nebudeme využívat protože pak bude ten megadlouhý tunel za 50 miliard?
Chápu to správně?
Už jsou všechny ostatní tratě dokonale zoptimalizované?
Nechápete to správně. Ta optimalizovaná trať se totiž bude používat i po vybudování onoho megatunelu. Vymístěním dálkové dopravy se srovná grafikon místní dopravy a při taktové dopravě se zkrácením jízdní doby zbyde mnohem víc času na obracení souprav, tudíž při stejných mzdových nákladech ten dopravce dokáže lépe a rychleji převézt více lidí.
A z Prahy do Kladna stále motoráčky pro 100 lidí, oni si obyvatelé Kladna udělají rádi denně vyhlídkovou jízdu po jedné koleji, tomu já říkám velká ostuda.
si stěžujte na radnici Prahy 6, sedí tam typické NIMBY
Malý krůček pro člověka, dvě minuty pro Beroun...
tak zase jestli tam denně jede 20 tisíc lidí a každý ušetří 2+2 minuty (tam a zpět), je to úspora 40 tisíc hodin měsíčně....