- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdo bude drzet na tech dalnicich lopatu,jesli prileti plno plnych letadel z Ciny,nebo ubyde plno nezamestnanych u nas.
Kde berou SKANSKA a podobné firmy drzost si na něco stěžovat, at drží huby stavějí špatně a ještě draho. V Polsku stavějí levněji a dokonce i useky které SKANSKA odmítala udělat jo šlapou jim na kuří oka tak řvou.
jo je to tak ! Kvalita číňany postavených dálnic nebude o nic horší než od SKANSKA .. a za 60% ceny
nevidim duvod platit cechackum, kdyz muzu zaplatit cinanum polovinu za stejnou kvalitu, pac kvalita od cechacku je to samo co cinska..
no nevim, po tom co jsem různě viděl
http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2031985,00.html
taky postavili domy 10cm od sebe, včetně oken...
http://www.stream.cz/video/533042-cinane-postavili-12ti-patrovy-hotel-za-2-dny
resp. za 4 dny ale to je jen drobnost...
Je jednodušší vymýšlet argumenty, proč nemohou u nás stavět dálnice Číňani. Všechny lidi a stavební techniku si sem z číny nedovezou a lidi taky ne. Takže tím, že by tu všichni stavbaři přišli o práci, nelze argumentovat. A tím, že staví nekvalitně, už vůbec ne. Snad existují nějaké záruky a o kvalitě práce firem, které u nás dálnice staví v současnosti lze také s úspěchem pochybovat, když se jim z ničeho nic zvedne povrch o několik desítek cm...
kdyz firmy, ktere doposud stavely ceske dalnice, inkasovali nejmene 30% provize!!, a tak je to v nasi zemi se vsim, podvody, okradani, tunelovani.... chci cinany jako stavitele ceskych dalnic!!!
že Číňané vemou práci Čechům. Naopak, nevidim jediný problém, aby na stavbách v režii Číňanů pracovali čeští dělníci. Mimochodem na současných stavbách českých firem nenajdete moc čechů. Pracují tu hlavně ukrajinci, takže to jsou kecy o ničem a české firmy se bojí jen jediného. Že jim Barta utne předražený penězovod. Bárto, fandim ti !
jsou jistota zejména včasné platby, což ve stavbyznysu není zdaleka samozřejmé. Prostá analýza ziskovosti a nacenění zakázek pro nestatní investory jasně ukazuje, že stavební firmy mají široký prostor pro úpravu cen. Ostatně, nevím, jak moc je Skanska česká firma.
myslím, že to nemůže být horší než nyní. Zatím jsme se zmohli s bídou na železniční koridor Praha-Ostrava, kde vlaky dosahují průměrné rychlosti 105 km/h . Nedávno proběhla v tisku zpráva že ti "hloupí" čínani postavili trat s prumernou rychlosti pres 300 km/h. Pokud se podivam jake budovy stoji v pekingu. Ze dokazali postavit nevyse polozenou zeleznici na svete tak se nebojim toho, ze by neumeli stavet