- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
-40 - 40°C Špatný teplotní rozsah.
To jsou běžné "ruské (kdysi sovětské)" provozní podmínky. Pro několik tisíc motorových lokomotiv T 669 z někdejšího ČKD Praha to nebyl žádný problém, podobně jako pro elektrické lokomotivy ze Závodů Vladimíra Iljiče Lenina = Škoda Plzeň ... Základem úspěchu byla jednoduchá konstrukce s jejích opravou si poradil elektrikář Váňa s Avometem a zámečník Tolja s obyčejnou zámečnickou výbavou ... nebylo potřeba "kompjúter", který v -40 stupních nepracuje ...
Nedávám jim moc nadějí.V Brně v depu pořád stojí servisní auto škodovka a pantery v opravě.Nemluvím o tom,že jezdí na polovinu motorů.
Přeji Škodě aby uspěla, ale měla by víc inovovat a vyvinout druhou generací panterů.
Skoda byl muj favorit na zamestnani, ale musim rict, ze kvalitou nic moc, zakazky ma defacto prihozeny a za takovych podminek, ze dalsi spolupraci s nimi moc nikdo nechce - viz nedavna pokuta pro CD, ktere nejen dostali pozde vyrobky, ale jeste za to museli skode zaplatit, vyvoj je trochu zpatky a ted je chteji koupit cinani, kterym jde jen o certifikace svych vyrobku a technologie, ktere skoda vlastni... Vubec mi prijde, ze jim nejde o znacku a uspech znacky jako znacky kvality...
Za ty roky, bych cekal, ze vyvinou nove soupravy metra, automaticke systemy, dalkove elekricke jednotky a klasicke vozy s nadcasovym interierem a novymi technologiemi, jednopatrove i dvoupatrove nove primestske a dalkove jednotky...
Nebyt krachu CKD, mozna by byl v jeho stinu, nebot CKD melo daleko vetsi ambice...
Nelze prehlednout jak Skodu rychle dohnala polska Pesa a zakazkami v zahranici uz jsou za nimi...
Aby to nebyla ostuda, pokud to vyhrají. Tak pro ŠT je evidentně "včas" a "do termínu" sprostými slovy.