- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jančura poznává,jaká je realita.Jedna věc je na papíře spočítat oběh vlaků s minimálními přestávkami.Realita je,že musí držet lokomotivy v záloze pro případ nehod,byť za ně nemůže.Množí se také jízdy na červenou za které může stres fírů.Proto jezdit za jízdné 0,8 Kč/km není udržitelné
Jančura to konečně poznává na vlastní kůži jaké je to jezdit na objednané spoje...
Řev, že jezdí přeplněný jde v plné palbě na něj...
Druhá otázka je jestli tyhle moderní soupravy má vůbec cenu opravovat... Většinou jsou konstruované tak, že se náraz rozprostře do celého vlaku a po takové nehodě může být levnější celý vlak odepsat...
Přeplněný jezdí proto, že si objednavatel objednal nějakou kapacitu a následně mu nařídil vozit podstatnou část cestujících zdarma, čímž mu snížil tržby a současně výrazně zvýšil obsazenost. To není chyba dopravce!
Jak ze dopravce za nehodu nemuze... A kdo ty viniky zamestnal?
dopravce v kontextu clanku je RegioJet. zdalo se mi to byt jasne
Za vjetí na přejez, když se to nesmí prostě nafasovat prokuratora a obecné ohrožení.
Ale je to Zamračená nebo Bardotka 749-182-4 Prototypová přestavba lokomotivy 751.039 -pro neznalce Kryšpínovo značení (nově 749.039) byla v jihlavském depu dokončena roku 1992. Jako druhá byla v depu Šumperk přestavována lokomotiva 751.051, pod označením 749.051 vyjela počátkem roku 1993. Poté se rozběhly sériové rekonstrukce a do roku 1996, kdy byly přestavby ukončeny, bylo rekonstruováno celkem 60 lokomotiv. Poslední lokomotiva 749.265 (ex 752.055) byla navíc osazena mikroprocesorovým řídícím systémem Intelo, elektrickým rychloměrem apod. Lokomotivy 749 vznikly jen u Českých drah, na Slovensku k přestavbám přistoupeno nebylo, jelikož pro osobní dopravu postačovaly stroje řad 750 a 754. Jednotlivé stroje nebyly k rekonstrukcím vybírány systematicky, pocházejí ze všech výrobních sérií (vyjma prototypů) a bylo jim ponecháno
zdroj http://www.wikipedie.com
751.039 ale není Kryšpínovo značení! Kryšpínovo značení bylo T478.1039. Toto označení bylo od roku 1988 plošně změněno za nové, dodnes používané, tím se z T478.1 stala 751. Přečíslování ze 751 na 749 se pak odehrálo pouze u té šedesátky vybraných lokomotiv s nově dosazeným elektrickým topením v letech 1992 - 1996.
Mimo toho, Regiojet teď do Komárna jezdí s 749.162, což ale uznávám, že je z fotky v článku špatně čitelné.
Růst je sice velký. Na druhou stranu používat na příměstské trase 2-3 vozové soupravy s kapacitou cca 90-140 osob. A tady Jančura nemá povinné rezervace jak je zvyklý :-)
Tím chci říct, že když to porovnám s ČD na trati podobné, ale méně lukrativní příměstské trati 323 Ostrava Frýdek Místek, Frenštát. Tak to nakonec ty zlé ČD tak špatně nedělají.
Jejich kapacita ve špičce 4*88=352 cestujících. A ve špičce bývají od Frýdku téměř plné.
A to je jedna z falešných pseudoúspor soutěníků. Menší soupravou.
Mimo špičku jezdí ČD menšíma soupravama 843, případně Regionovou večer. Tedy jsou celkem efektivní.
Kamion už srazili. A na mohutné lokomotivě bylo "pár škrábanců. Zranění cestujících nebylo.
Když jsem jel v Bratislavě. Internet tam stejně nefungoval. Noviny a čokoládu nikdo neroznášel. Sedačky byly standardní pro tyhle vlaky - nic moc. Lepší marketing. Rychlejší stroj. To ano. Co je příkladné jsou parkovací místa u nádraží. Spěšné vlaky s nestejně vzdálenými zastávkami, které my tady nemáme vůbec.
ČD mají více vaty. Na druhou stranu jízdní řád je docela stabilní. U regiojetu už jsem slyšel o zpožděních.. Jízdní řád je docela asi natěsno. Což když se horda nemůže vejít do vlaku je asi problém. A vše se boří. Takže ve výsledku na tom ČD nejsou vůbec špatně. Celý problém trati 323 je, že na příměstských tratích s častýma zastávkama nemá nafta co dělat. A že se EU peníze radši nechají propadnout, než aby se udělala pořádná modernizace. A že výrazným zabijákem je nenávazná pomalá MHD.
Bardotka krásna mašinka , ale co za ní vezla
Nechápu tu logiku, kdy pro kamiony platí stejný minimální limit pojištění jako pro papundeklovou popelnici o hmotnosti 400 kilo. Tyhle lidi, kteří takové nesmysly za naše peníze vymýšlí, by si měl vzít na paškál soudce lynch.
Je to pořádná mašina, ta si s kamiony už poradí.
přesně tak
Ty staré lokomotivy měly něco do sebe - samý železo, pořádná konstrukce, vysoká hmotnost
Desiro ani Talent se už nevyrabi. A proč pořad někdo tvrdi že ma moderni pohodlne soupravy . To je jako Š 105 a Otavia.