- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
snad zůstane zachována řídit s pouhým B soupravu auto + vlek 750 kg + , pokud je celek do 3,5 t, max hmotnost vleku menší než prázdný auto a nepřekročí se max. povolená hmotnost soupravy, co má auto povolený.
Podobná absurdita je, že chtěj snížit rychlost na 30km/h na některých ulicích kvůli cyklistům. Přitom na kole jezdím 45 po rovince a nepotím se
Rozumný krok pro normální skůtry. Ty 50ky jsou hlučný zlo. A teprve když na tom jedou dva lidi, a aco teprve do kopce
Podel logiky většiny diskutujících by doposud neměli umírat žádní motocyklisté, protože všichnu mají za sebou motojízdy v autoškole .
V reálu to to ale evidentně funguje jinak. Bohužel jízdy v autoškole z nikoho neudělají zodpovědného řidiče. Mototrénink samozřejmě není na škodu, ale rozhodující je disciplina řidiče: jedu jenom tak rychle jak umím a, když to jde, tak pomaličku přidávám A to platí na motocyklu dvojnásob - neustálá maximální bdělost. Žádné plechy vás neochrání .
nejde o to, že vás někdo naučí pořádně jezdit, to je vždy na řidiči, ale určitě by měla být povinnost odjet alespoň 2 hodiny na takovém stroji v autoškole, protože když máte na zádech L, tak ví že jste amatér, ale pokud jste na skůtru nikdy nejel a půjčíte si ho od rodičů či kamaráda a vyrazíte do ulic, tak jste blázen, což nikdo ale neví.....
Když se dělají papíry na sk.B taky nejezdíte ve Ferrari, ale třeba ve Fábii 1,2 htp.
To je dobrý zákon (vyhláška)! Po svátcích mi nějak odchází játra a ledviny...
Hloupost, každý doktor Vám potvrdí, že oběti zejména motocyklových nehod jsou jako dárci orgánů naprosto k ničemu ...
V české právní džungli se bojím toho, že zákon se za dva roky změní a spoustě lidí bude nově nabyté právo upřeno. Takže jim zbude skútr, na kterém od 1. entý nebudou smět jezdit. Co na tom, že rok jezdili legálně. Přijdou taky o nezanedbatelný majetek.
Nepřijdou budou nepřímo donuceni dodělat si skupinu A aby jezdit mohli. Podobné mi to přijde s Opencard pro studenty a důchodce "zdarma" zavedli to všichni si to pořídili a po půl roce se mluvilo že se to bude muset zrušit. Neudělali to ale je to jen otázka času a zářezy za vydání Opencard budou mít.
Tohle je jedno z těch hloupějších nařízení. Takováto mašinka už není babeta a živě si dokážu představit, jak na tom lítají lidi v kraťasích a tričku 100km/h, a protože to přece není žádná mašina, tak k čemu oblečení na motorku? Určitě to nějak nepřispěje k bezpečnosti, maximálně tak ke zvýšení prodejů - i když o to tu asi jde nejvíce.
jednou se z té bezpečnosti všichni potentononc Přemýšlej také tak, že mnoho lídí v létě použije na dopravu do zaměstnání nebo za zábavou, do přírody raději skútr než auto. To je přínos, ne?
o kolik bude víc mrtvejch motorkářu
Nepovažuji za vhodné nazývat řidiče skůtrů 125 s automatickou převodovkou motorkáři.
To je jako o všech zde přispívajících tvdit, že jsou to spisovatelé.
To je dobrá sranda. Takže když jakožto majitel Bčka pojedu 18.1. v 23:55 na skútru, tak jsem bestiální vrah, silniční pirát ohrožující všechno kolem a lidský odpad. Když to samé udělám 19.2 v 00:05 tak je vše v nejlepším pořádku. Jakou moc skrývá razítko všemocného ouřady :D
Tady ten systém řidičkáků je těžce na dvě věci. řidičák by měl mít tak leda formu potvrzení, že dotyčný ovládá dopravní předpisy v předepsaném rozsahu + eventuelně profesní zkoušky na autobusy a kamiony. Když jsem schopen řídit v provozu třítunové auto tak snad stejně tak uřídím i mašinu, když si s ní udělám pár cvičných jízd... nebudu s ní sice bůhví jakej expert, ale toho ze mě ani autoškola neudělá