- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aha, takže ne změna názoru, ale to, že zákaz prostě neprojde... Ale hned je novou koalici za co oslavovat...
Nechápu že stavíme silnice až k Rakouským hranicím, do Budějovic v podstatě stavíme dálnice dvě (jednu přes Tábor a jednu přes Příbram/Strakonice/Písek.... nic proti nim. Ale po pražské dálnici(okruhu) bude jezdit miliony lidí denně. Přes hranice jezdí párkrát do roka, kdežto do Prahy daleko častěji...a to nemluvím o Pražácích. Vnější Pražský okruh je stavba nejvyššího významu v republice. Tak velký význam a tak velký dopad na tolik lidí nemá a nikdy nebude mít žádná jiná dopravní stavba celé zemi. Tak mi safra řekněte, proč už se tam nekope? To je v podstatě na defenestraci.
V Běchovicích nejsou tak vysoké domy. To by defenestraci ubralo na efektu a je tu i riziko že by se defenestrovaný mohl vrátit dveřmi.
Další rozšíření o úsek do Běchovic a k Černému Mostu má být podle optimistického předpokladu otevřen v roce 2021.
Na konci minulého roku dostalo Ředitelství silnic a dálnic, které je investorem stavby, nový kladný posudek EIA. Pokud ale má stihnout termín, musí během necelých tří let získat územní i stavební povolení, vysoutěžit stavební firmu a vykoupit všechny potřebné pozemky. S vykupováním přitom úředníci ještě ani nezačali."
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pěkné protimluvy v jednom článku podle jednoho odstavce má být dostavěno v roce 2021 a podle dalšího se má během tří let získat územní a stavební povolení. To si to neumíte po sobě přečíst? Samozřejmě je jasné, že do 3 let se možná tak začne stavět. Btw. je nehorázná ostuda, jakým šnečím tempem se u nás prosazují a realizují takto důležité stavby. Přitom úsek D1 - Běchovice, je konstrukčně naprosto nenáročný a krátký, vede v podstatě po poli. Přesto se to tu připravuje, jako by to mělo vést přes Himaláje. Jsme fakt kocourkov, Okruh nebude hotovej ani za 20 let...
Že to tam povede se ví desítky let, přesto si tam někteří postavili domy a teď se nechtějí smířit s faktem, že jim dálnice povede prakticky pod okny a zdržují jak jen to jde.
Dálnice D2 v trase státní I/12 a D6 jako stávající pokračování Radlické radiály - to je panečku novinařina
nevím jaká dopravní stavba může v této zemi být důležitější než ten běchovický úsek. Ovlivní dopravu nejen v Praze ale i středních Čechách a zaměstnanost v celých Čechách. Lepší průjezdnost od Plzně a Brna na Hradec a Liberec zlepší dopravní dostupnost. Lidé budou ochotni dále cestovat za prací. A nebudou tak bydlet na hromadě jen v Praze a okolí. Stejně tak firmy budou ochotnější se usazovat dále od prahy a nebudou se hromadit v Praze. Pomůže to všem.
Aneb jak investice do Prahy pomůže mimopražským.
Ještě důležitějším úsekem je Přemostění Vltavy na severu - tam prostě není kapacitní alternativa (resp. je - Blanka, ale ta je ze několika "hrdly láhve").
Aaa sluníčka a aktivisté začínají úřadovat...
Tak, kdyby nebylo několika lidí, kteří si postavili hlavu, tak byl vnější obchvat Prahy udělán, Praha si odlehčila a mohla by si dovolit začít opravovat mosty, které jsou na tom všeobecně hodně bídně.
Opravovat mlsty mohla dávno prachů mají dost když neinvestují do výstavby.
Tak problém je, že dostavbu obchvatu blokují lidé, kterým povede 800 m od domu. Kvůli tomu jezdí tytéž kamiony jiným lidem 80m od domu a navíc dokonale ucpávají Prahu. Přiblížit problém lidem by určitě pomohlo.
hlavně to blokují lidé, kteří v drtivé většině ty své domy postavili nejspíš až po tom co úsek byl dávno naplánován.
Že Praha řeší problém Prahy a ne Říčan, se dá pochopit. Tím spíš, že brzdou je desítky let MDČR, Praha tento stav nezavinila. Pokud je ale město Praha schopno se s okolím dohodnout, je to dobré. Tedy pokud to nebude znamenat další průtahy.....
Nemáte pravdu, na úsek D1 - Běchovice už bylo vydáno stavební povolení a stavba měla plynule navázat na předchozí úseky u D1. Byly to však Běchovice, které napadly stavební povolení u soudu a dosáhly jeho zrušení. Po okruhu se mohlo jezdit už nejméně 5 let.