Diskuze

Po nových dálnicích jezdí méně aut než po silnicích nižších tříd

Drahé dálnice za miliardy nejsou zdaleka tak vytížené jako "podřadné" silnice prvních, druhých a třetích tříd. Podle rok trvajícího sčítání dopravy na českých silnicích projede po některých až jednou tolik aut. ŘSD se ale brání, že se intenzita provozu na dálnicích zvýší, až budou dokončeny navazující úseky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kocourek25

1. 6. 2011 15:41
Státe ( kraje ) opravte silnice I. II. A III třdy ať..

mají kamiony kde jezdit  . Jen jsem zvědav kudy budou kamiony jezdit až se zavede mýtné ( dálniční poplatky) na silnice  I a II. třídy. Asi začnou jezdit po polních cestách . Alespoň se budou cítit jako v Rusku.;-D

0 0
možnosti
PH

Pete24

1. 6. 2011 14:31
Kamiony jezdí jinudy protože máme nejdražší naftu

ve střední Evropě.

Po dálnici od Humpolce do Vyškova bych nutil jezdit jednou denně ve škodovce všechny ministry dopravy za uplynulých 30 let. Je to naprosté utrpení, doslova fyzicky trpíte jako váš vůz.

Průzkum který stál 100 milionů - to bych ministra který to dovolil rovnou popravil. To nemá cenu už vůbec nic jiného.

A pak se rychle odstěhoval z Česka.

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

4. 6. 2011 9:16
Re: Kamiony jezdí jinudy protože máme nejdražší naftu

V tom případě je třeba cenu nafty ještě zvednout. Trojí pozitivní účinek:

1) Kamiony budou jezdit jinudy (to by byla BOMBA)

2) Více měďáků v hladové kase

3) Konečně by se přestaly znevýhodňovat benzinové motory, které nejsou takovou ekologickou zátěží

0 0
možnosti
OK

you.can

31. 5. 2011 22:32
jestli vám litr za známku přijde hodně, tak

se modlete aby sem nepřišel systém míta, který je obvyklý ve většině evropských zemí, za jeden průjezd po D1 mezi Prahou a Brnem by ste tak zaplatili třeba 300,- jako za stejný úsek ve Francii

0 0
možnosti
RV

Caretaker

1. 6. 2011 10:02
Re: jestli vám litr za známku přijde hodně, tak

Tak jestli příjde Tvoje míto, tak se nebojím, horší by to bylo s mýtem. Ale proč ne 300,- Kč jako za stejný úsek ve Francii, když tomu budou odpovídat platy jako ve Francii. Najdi si srovnání kamionových poplatků za transit ČR a třeba Rakouskem. Pak srovnávej těch 300,- Kč.

0 0
možnosti
EH

Wranow

31. 5. 2011 10:59
ANI JÁ TAM NEJEZDÍM

Důvod je prostý. Dálnice jsou samá oprava a výluka. Provoz je pomalý a za tuto službu mám ještě platit známku? Když jedu po státní, tak jsem na místě daleko dřív a bez přehřátého auta.Rv

0 0
možnosti
LI-DC

lopenik III - duveryhodny ctenar

30. 5. 2011 19:41
x

no ono tech dalnic asi neni zase tolik, aby se jezdilo hlavne po  nich, ze...? ;-D

0 0
možnosti
S

Stenlej

30. 5. 2011 14:36
Ostuda

Za největší ostudu tohoto státu považuji dálniční úsek Brno- Vyškov.Rv

0 0
možnosti
JD

tarten

30. 5. 2011 13:06
Je zohledněna změna metodiky?

ŘSD: "Nákladní vozidla s přívěsy a tahače s návěsy se na rozdíl od předchozích výsledků CSD počítají za jedno vozidlo. Pro zdůraznění této změny bylo upraveno označení kategorií vozidel. Při využívání výsledků CSD 2010 v praxi je třeba výše uvedená upřesnění metodiky CSD zohlednit."

"Ubylo především kamionů" - zohledníl to pan novinář?

0 0
možnosti
Z

zrušený3x

29. 5. 2011 7:50
Chacháááá

Stále dokola se potvrzuje, že zdražováním všeho stát jen utře. Ale všumělové v poltice budou stále trvat na svém. Takže "ostravská" dálnice je úplně prázdná, jelikož nemůže sloužit jako městský okruh, protože naši úžasní politici ne a ne ustoupit od zpoplatnění. Takže dálnice je prádzná a osobně pochybuji o tom, že po ní projede za 24 hodin 12 tisíc aut. Tak možná tisícovka. Ale město je totálně ucpané. Huráááá politici, vy brzy objevíte hranaté kolo.

0 0
možnosti
LL

lamickax

29. 5. 2011 13:32
Re: Chacháááá

Kdyz existuje dost blbcu, kteri si mysli, ze usetri na dalnicni znamce tim, ze budou stat denne v kolone ve meste a ve vysledku propali vic penez nez jizdou po dalnici, tak je to tezky no.

0 0
možnosti
;

;-)

29. 5. 2011 6:51
Mediální štvanice?

Tehle článek mi příjde opravdu štvavý. ŘSD má nepochybně velké mezery v zadávání veřejných zakázek, kontrole kvality, uplatňování reklamací, ......ale tahle kritika mi příjde dost demagogickým překrucováním.

0 0
možnosti
V

vidocqcz

28. 5. 2011 20:40
hm

Zní to divně, ale je přeci jen lepší jet přes díry a hrboly v 90tce, než 130 po dálnici :-)

0 0
možnosti