- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mají kamiony kde jezdit . Jen jsem zvědav kudy budou kamiony jezdit až se zavede mýtné ( dálniční poplatky) na silnice I a II. třídy. Asi začnou jezdit po polních cestách . Alespoň se budou cítit jako v Rusku.
ve střední Evropě.
Po dálnici od Humpolce do Vyškova bych nutil jezdit jednou denně ve škodovce všechny ministry dopravy za uplynulých 30 let. Je to naprosté utrpení, doslova fyzicky trpíte jako váš vůz.
Průzkum který stál 100 milionů - to bych ministra který to dovolil rovnou popravil. To nemá cenu už vůbec nic jiného.
A pak se rychle odstěhoval z Česka.
V tom případě je třeba cenu nafty ještě zvednout. Trojí pozitivní účinek:
1) Kamiony budou jezdit jinudy (to by byla BOMBA)
2) Více měďáků v hladové kase
3) Konečně by se přestaly znevýhodňovat benzinové motory, které nejsou takovou ekologickou zátěží
se modlete aby sem nepřišel systém míta, který je obvyklý ve většině evropských zemí, za jeden průjezd po D1 mezi Prahou a Brnem by ste tak zaplatili třeba 300,- jako za stejný úsek ve Francii
Tak jestli příjde Tvoje míto, tak se nebojím, horší by to bylo s mýtem. Ale proč ne 300,- Kč jako za stejný úsek ve Francii, když tomu budou odpovídat platy jako ve Francii. Najdi si srovnání kamionových poplatků za transit ČR a třeba Rakouskem. Pak srovnávej těch 300,- Kč.
Důvod je prostý. Dálnice jsou samá oprava a výluka. Provoz je pomalý a za tuto službu mám ještě platit známku? Když jedu po státní, tak jsem na místě daleko dřív a bez přehřátého auta.
no ono tech dalnic asi neni zase tolik, aby se jezdilo hlavne po nich, ze...?
Za největší ostudu tohoto státu považuji dálniční úsek Brno- Vyškov.
ŘSD: "Nákladní vozidla s přívěsy a tahače s návěsy se na rozdíl od předchozích výsledků CSD počítají za jedno vozidlo. Pro zdůraznění této změny bylo upraveno označení kategorií vozidel. Při využívání výsledků CSD 2010 v praxi je třeba výše uvedená upřesnění metodiky CSD zohlednit."
"Ubylo především kamionů" - zohledníl to pan novinář?
Stále dokola se potvrzuje, že zdražováním všeho stát jen utře. Ale všumělové v poltice budou stále trvat na svém. Takže "ostravská" dálnice je úplně prázdná, jelikož nemůže sloužit jako městský okruh, protože naši úžasní politici ne a ne ustoupit od zpoplatnění. Takže dálnice je prádzná a osobně pochybuji o tom, že po ní projede za 24 hodin 12 tisíc aut. Tak možná tisícovka. Ale město je totálně ucpané. Huráááá politici, vy brzy objevíte hranaté kolo.
Kdyz existuje dost blbcu, kteri si mysli, ze usetri na dalnicni znamce tim, ze budou stat denne v kolone ve meste a ve vysledku propali vic penez nez jizdou po dalnici, tak je to tezky no.
Tehle článek mi příjde opravdu štvavý. ŘSD má nepochybně velké mezery v zadávání veřejných zakázek, kontrole kvality, uplatňování reklamací, ......ale tahle kritika mi příjde dost demagogickým překrucováním.
Zní to divně, ale je přeci jen lepší jet přes díry a hrboly v 90tce, než 130 po dálnici :-)