- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V clanku chybi podstatna informace, kdo to nakonec zaplati.
To se zase za celkovou cenou opravy jednotky skryje tzv. "všimných", tedy obálek jaksi mimochodem či bokem . . .
Z Itálie se jezdí do ČR přes Bad Schandau? Nechci vědět, odkud sem jezdí jiné zboží z jihu.
Opravdu to tak může být. Máme jen dva pro nákladní dopravu rozumně použitelné hraniční přechody na Západ (Děčin a Břeclav). Do býv. západního Německa, stejně jako na Linec, vedou i 29 let po revoluci pouze jednokolejky, do Německa dokonce jen nelektrifikované (!).
A pokud to Italové z někého důvodu poslali přes Brenner místo přes Tarvisio, tak pak už to je přes Bad Schandau i Břeclav zhruba stejně daleko ...
proc to v te italii rovnou nestrikli a novy dizajn? ajoooo... nase spriznena ceska strikarna by nemela kšeft....
Protože se překopává celý vnitřek a všechny přípravky a díly jsou na to v Česku, tak proč to zařizovat v Itálii?
Myslím, že svépomocí by to bylo tak za deset milionů. Italové ale jistě mají radost z dobrého kšeftu.
Pokud znáte firmu, která by to byla schopna udělat, jistě na ni pošlete ČD kontakt.
A to vše kvůli ignorantovi základních silničních pravidel.
Jedna malá technická, proč přijede vlak z Itálie přes Bad Schandau?
protoze obloukem po vysokorychlostni draze v DE je to rychlejsi.... (joke)
kdybych byl strojvůdce, tak bych do toho nikdy nevlezl, zlaté lokomotivy, ty nezastaví ani most
No jo, strojvedoucí IC507 Kriváň, co nabral na přejezdu sypač by mohl vyprávět, jak mu ta stará poctivá lokomotiva pomohla. Škoda, že to nepřežil.
Co Ital to podvodnik a spekulant!
Těch 200 mega za opravu není až tolik, kontextu s tím, kolik stojí nové soupravy. Pro srovnání - za takových 200 milionů by byly cca 4 nové tlakotěsné UIC-Z vozy pro rychlost 200 km/h (vycházím z ceny vozů Bmz a Ampz), avšak bez naklápění. Také srovnání se soupravami Viaggio Comfort za 450 milionů není úplně fér, protože jde myslím o velmi výhodnou cenu, kterou jsme získali díky tomu, že jsme je brali s ÖBB, které samy o sobě odebraly velkou sérii těchto jednotek, přičemž ani tyhle soupravy nejsou naklápěcí.
Pokud se nepletu tak české railjety původně vysoutěžily ÖBB, přičemž je následně neodbraly a zakoupily je ČD za onu "rakouskou" vysoutěženou cenu - ostatně proto provoz právě do Rakouska.