Diskuze

Pendolino se vrátí v pátek večer. Rekonstrukce stála 200 milionů

Dvojice nejvíc poškozených vozů pendolina z nehody ve Studénce se z oprav v Itálii vrátí pravděpodobně už v pátek večer. Původně dopravce očekával, že souprava do Česka přijede tuto sobotu a hranice překročí přes Bad Schandau a Děčín, odkud bude směřovat na pražské odstavné nádraží.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V clanku chybi podstatna informace, kdo to nakonec zaplati.

4 0
možnosti

doufám, že ne zase my všichni ;-O

0 0
možnosti
Foto

To se zase za celkovou cenou opravy jednotky skryje tzv. "všimných", tedy obálek jaksi mimochodem či bokem . . .;-(8-o

0 5
možnosti

Z Itálie se jezdí do ČR přes Bad Schandau? Nechci vědět, odkud sem jezdí jiné zboží z jihu.

1 2
možnosti

Opravdu to tak může být. Máme jen dva pro nákladní dopravu rozumně použitelné hraniční přechody na Západ (Děčin a Břeclav). Do býv. západního Německa, stejně jako na Linec, vedou i 29 let po revoluci pouze jednokolejky, do Německa dokonce jen nelektrifikované (!).

A pokud to Italové z někého důvodu poslali přes Brenner místo přes Tarvisio, tak pak už to je přes Bad Schandau i Břeclav zhruba stejně daleko ...

3 0
možnosti

proc to v te italii rovnou nestrikli a novy dizajn? ajoooo... nase spriznena ceska strikarna by nemela kšeft....

1 8
možnosti

Protože se překopává celý vnitřek a všechny přípravky a díly jsou na to v Česku, tak proč to zařizovat v Itálii?

4 0
možnosti

P83e28t95r 88H47o89r36á80k

30. 3. 2018 21:01

Myslím, že svépomocí by to bylo tak za deset milionů. Italové ale jistě mají radost z dobrého kšeftu.

0 11
možnosti

Pokud znáte firmu, která by to byla schopna udělat, jistě na ni pošlete ČD kontakt.

5 0
možnosti

A to vše kvůli ignorantovi základních silničních pravidel.

6 0
možnosti

Jedna malá technická, proč přijede vlak z Itálie přes Bad Schandau?

3 0
možnosti

protoze obloukem po vysokorychlostni draze v DE je to rychlejsi.... (joke)

3 0
možnosti

kdybych byl strojvůdce, tak bych do toho nikdy nevlezl, zlaté lokomotivy, ty nezastaví ani mostR^

0 8
možnosti

No jo, strojvedoucí IC507 Kriváň, co nabral na přejezdu sypač by mohl vyprávět, jak mu ta stará poctivá lokomotiva pomohla. Škoda, že to nepřežil.R^

2 0
možnosti

Co Ital to podvodnik a spekulant!

1 8
možnosti
Foto

Těch 200 mega za opravu není až tolik, kontextu s tím, kolik stojí nové soupravy. Pro srovnání - za takových 200 milionů by byly cca 4 nové tlakotěsné UIC-Z vozy pro rychlost 200 km/h (vycházím z ceny vozů Bmz a Ampz), avšak bez naklápění. Také srovnání se soupravami Viaggio Comfort za 450 milionů není úplně fér, protože jde myslím o velmi výhodnou cenu, kterou jsme získali díky tomu, že jsme je brali s ÖBB, které samy o sobě odebraly velkou sérii těchto jednotek, přičemž ani tyhle soupravy nejsou naklápěcí.

0 0
možnosti

Pokud se nepletu tak české railjety původně vysoutěžily ÖBB, přičemž je následně neodbraly a zakoupily je ČD za onu "rakouskou" vysoutěženou cenu - ostatně proto provoz právě do Rakouska.

0 0
možnosti