- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě jsem neviděl tramvaj ani autobus, kde by nebyla nechána mezera mezi stěnou a sedačkou. Až tu novou. Ruku si tam můžete dát tak maximálně na okno, to je ale dost vysoko, a není to ani trochu pohodlné. Který pitomec ten vnitřek navrhoval? Jel vůbec někdy tramvají? Sedačky jsou přilepené přímo na stěnu! Mají tam lidé sedět namačkaní jako sardinky? Kroutím hlavou, a nechápu...
Dodatek:
Psal jsem o typu 14T. Ta "patnáctka" bude už doufám v pořádku.
Úplně postačí tramvaj T3R PLF. Splňuje všechny požadavky.
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayimage.php?album=16&pos=12
Reklama mi na travajích nevadí, naopak někdy jsou vozy docela zajímavé.
probah proč?? je to plocha která je viditelná a jestli to hodí jakoukoliv korunu tak proč ne.....tomu řikam fakt logika
Třeba proto, že reklama je všude kolem. V městském prostředí je dnes téměř nemožné uniknout pohledem reklamě, což působí jako stálý tlak na lidskou mysl. Lidé začínají chápat nadbytek reklamy jako stresový faktor.
Jizdní vlastnosti a cenu hodnotit nemohu, ale vzhled této tramvaje se podle mne velmi povedl.
Za vadu na kráse ovšem považuji červenou barvu. Červená je agresivní barva vhodná pro sportovní automobily, pro hromadné dopravní prostředky do města se přimlouvám za použití klidnějších barev. Chápu že DP (a zřejmě i město) razí červený vzhled MHD už dlouhou dobu a zřejmě se ho nebude chtít zbavit, ale proč ty tramvaje, autobusy i vagony metra musí být červené i uvnitř? Myslím, že světlější odstíny (ne extrémně světlé) modré, zelené, nebo i jiné veselé barvy by byly mnohem příjemnější.
Barvy které vidíme ovlivňují naše nálady. Při jízdě tramvají není kam pospíchat, není proč být agresivní, proč se tedy vybuzovat červenou barvou? Naopak, hromadná doprava vyžaduje klid, zvláště když ji člověk využívá často.
Co vy si myslíte o zažitém červeno černém barevném provedení prostředků MHD a možnosti vidět je v jiných snad příjemnějších barvách?
Je to zatím jenom studie, možná to bude jinak. A červená má ještě jednu nevýhodu, nejrychleji bledne.
Nechapu proc teda nevylepsi to porsche nechaji stejny design a koupi jich 250. Proc po praze musi jezdit deset druhu tramvaji???? Jinak design je u obou hezky.
Vylepšovat tzv. Porsche nemá smysl, kromě příšerného interiéru je její nevýhodou např. to, že se jí nenatáčí podvozky, tzn. že oproti jiným typům mnohem víc opotřebovává koleje a zvyšuje náklady na opravu tratí. Nejrozumnějším řešením by bylo celý kontrakt na Porsche zrušit a toho kdo tuto hrůzu objednal propustit
Ta tramvaj je jednoznačně předrežená, její cena by se měla pohybovat do 50 mil. za kus. Tohle je cena pětičlánkové tramvaje, ne tříčlánkové jakou 15T je. Je to ukázka jak se zachází se státními penězy- jak s hnojem. To by mě zajímalo co kdo za to na radnici od škody dostal, jsem sice patriot a fandim českym výrobkům, ale za tuhle cenu ať si tramvaje nechaj. Ve škodovce si taky asi neuvědomili, že těch tramvají kupujeme 250 a ne 15 a to má odpovídat množstevní sleva.
Dále bych chtěl panu Kotasovi Design nové tramvaje je krok zpět oproti futuristické škodě 14T, bylo mi od začátku jasné, že pan Kotas ten design nepřekoná. Škodu 14T turisté fotili, všichni pro její krásu obdivovali ( samozřejmě horší to už bylo s hlučností řešením inteiéru atd. ).
Teda nechci se Vas dotknout, ale neni nahodou tramvaj k preprave lidi?
To ze si ji turisti foti je jedna vec, ale to ze se do ni neda poradne nastoupit, ale predevsim z ni vystoupit, takze ve spicce pak stoji na zastavce mnohem dyl nez normalni tramvaj je vec druha..
Navic pri pohledu shora mi pripada, ze jaksi zapomneli umistit elektroniku dovnitr, tak ji proste dali na strechu..
U teto tramvaje konecne vypada, ze se vratili k osvedcenemu usporadani interieru a navic je jeste pomerne slusna moznost, ze se v ni neobjevi ty priserny latkovy sedadla..
A zvenku pusobi celkem prijemnym dojmem..
Pořád nějak nechápu, co je na tom designu tak unikátního - mně to přijde jako naprosto tuctová tramvaj, jaké jezdí v kdejakém městě na západ od nás. Ty řeči o "spoluvytváření architektury města" jsou kecy. A to že tramvaje na sobě nebudou mít reklamu? Chacha, stačí přinést balík a DPP polepí i okna a střechu
stojí tolik peněz ? To je zase tunelování a korupce,nic jiného to být nemůže.