- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lufthansa a Air France pripravuji s A350 prime lety do Sydney a Melbourne. Zrejme uz od pristiho podzima.
Jeste ze tam litaji s Boeingem. A Airbusem bych se jim na to vyprd.
Jau, jau ..
Stačilo mi Londýn - Bombaj -Sydney, obě etapy cca 12,5 hod a lez jsem z toho málem po stropě a pak se 3 dny dával dohromady ...
s cim jsi letel pres Bombaj?
Mezi Londynem a Sydney je nejlepsi letet pres Dubaj / Abu Dhabi nebo Singapore/ Hong Kong s Qantasem, Emirates, British Airways, Etihad, Singapore Airlines, Cathay Pacific, ev. jejich kombinacemi To mas radove jednu 14hodinouvou streku a jednu priblizne 7 1/2 az 8 hodinovou.
no to bych se ukousal nudou, 17 hodin na jednom sedadle mezi 100 dalšíma lidičkama? jeden prdí,druhej chrápe,třetímu smrděj nohy, dejte pokoj
No pořád to ještě není tak daleko, aby se dalo létat "asymetricky"- zpátky po opačné polokouli než tam.
Dobrá zpráva pro spotřebitele, horší však už pro servušky.
Máte pravdu: Singapur-NY ukazuje 15.5 tisíc km (http://goo.gl/VR4hbG).
Sydney - Dallas 13815 km (http://goo.gl/MKbrfZ). Dubai-Panama 13832 km (http://goo.gl/wB8jf6).
Ale to neznamená, že Singapur - New York je trvá déle. Jak tak koukám, tak to létá skoro přes pól. Dubai - Panama poletí proti jet-stramu, takže je to možná na čas delší?
To bylo dolů na příspěvek pana Mazůrka.
Tak to bude v economy class to správné sadomaso, jako v každé 777 na tak dlouhém letu.
zvlast u Emirates, ktere maji v B777 konfiguraci sedadel 3-4-3, na rozdil od treba Singapore Airlines, ktere maji 3-3-3.
Nějak si nedokážu představit, kdo by měl v sobě tolik masochismu, aby tohle absolvoval.
docela by mě zajímalo kolik letušek Emirates je opravdu z Emirates, kolik je tam českých holek a jak taková práce vypadá.
Palubní personál jsou normálně zaměstnanci Emirates. Pokud myslíte přímo místní, tak těch zjevně moc nebude, přeci jen lidí kteří chtějí dělat palubní personál mnoho není a u Emirates jde počet zaměstnanců na této pozici snad do pěticiferného čísla... pochází z celého světa. Stejně jako piloti. Čeští zaměstnanci samozřejmě bydlí v Emirátech, ubytování platí zaměstnavatel. Finančně to asi bude taky zajímavější byť klíčové spíše je, že se ten personál dostane do mnohých destinací, které lokální aerolinky nemohou nabídnout.