- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejednodušší by bylo prodloužit metro linky B ze Zličína na letiště a ne paskvil vymyšlený za Béma prodloužení metra linky A z Dejvické přes Motol, kde se na dlouhou dobu skončilo. Za peníze co se protáhlo metro linky A z Dejvické do Motola už by linka B byla prodloužena na Letiště Praha!
A jak se vejde těch 25m do pražského městského provozu Už nyní mají řidiči kloubáků problém s výjezdem ze zastávek a odbočováním. A zde je navýšení o tři metry. Přeji řidiči tohoto busu pevné nervy a bus není kamion
Si vzpomínám na jeden autobus z filmu mého dětství:
http://4.bp.blogspot.com/-mfKvcdoM600/TaHNwdBEnQI/AAAAAAAAAHQ/kfXCkZSaQUc/s1600/The+big+bus.jpg
Můžu vědět název filmu? Díky.
Těší mě, že managment je na případnou investici připraven, ale je na ní také připravena infrastruktura? Zastávky, komunikace, hustota dopravy ? :)
Na pražské letiště především už dávno měly jezdit vlaky. Je.třeba co nejdříve postavit trať z letiště na Veleslavín a pak dál do centra. O tom už se napsalo hodně. Poměrně snadno by se ale dala postavit trať také k metru na Zličíně. Stačila by novostavba z letiště do Hostivic a dálpak využít a zrekonstruovat trať Hostivice Zličin a část vlečky do depa metra, konečná stanice by tak mohla být přímo propojená se stanicí metra. Pomohlo by to lépe propojit významné dopravní uzly na západním okraji Prahy s letištěm i vzájemně mezi sebou.
Tak to všichni víme, že by to šlo, ale prioritu mají jiné dopravní stavby (čti: ty, které více sypou). I když trochu svitla naděje v podobě vejvaru skrze žádost Prahy 6 o zahloubení vlakové tratě, ale to také utichlo... Občas se dokonce někde vynoří nápad prodloužit tramvaj z konečné u Divoké Šárky, protože to by s sebou neslo také zásadní rekonstrukci celé dopravní tepny (čti: spousta vejvaru pro magistrátní politiky), nicméně je to moc okaté.
Navíc po tom fiasku na rekonstrukci tratě z Hostivaře, kdy to vyhrála ta nejlepší (nejlevnější) nabídka, je třeba podobné projekty pořádně promyslet a soutěže vypsat tak, aby se podobné faux pas už neopakovalo.
vyhláška 341/2014 Sb. říká že tříčlánkové busy u nás jezdit mohou, vyjímka je pouze na délku 25m oproti povoleným 22m
30.10. v 8 50 jsem jel 119 od Starého letiště do Šárky 35 minut !Co tak začít opravit dráhu na Kladno a vybudovat odbočku na letiště.
Těm se bude krásně vyjíždět z mega terminálu Nádraží Veleslavín!
Těm se bude krásně vyjíždět z mega terminálu Nádraží Veleslavín
V únoru Praha zkoušela jiný, 22 metrů dlouhý,(?) autobus:
Není to volný, nýbrž postupně rozvíjející přívlastek.
iDnes by měl konečně zaměstnat korektory.