Diskuze

Místa pro nohy v letadlech ubývá. Aerolinky šetří a šetřit budou i dál

Nízkonákladové aerolinky se snaží ušetřit, kde jen to jde. Například prostor pro nohy se průběžně zmenšuje již přes deset let. V nejnaplněnějších letadlech se za tu dobu zúžil o víc než 7,5 centimetru. Sedačky se přitom nejspíš budou zahušťovat i nadále.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jednou jsem si zaplatil business class. Cena trojnásobná, sedačka byla úplně stejná jako v economy a na prostor oddělený záclonkou se můžu vy....t

0 0
možnosti

a s kym jsi prosim te letel? Smartwings? Ryanair?

Jsi si jisty, ze jsi skutecne letel na lince ktera ma oficialni business tridu?

KAZDA hlavni aerolinka (mainstream), to znamena takova, ktera nepatri mezi nizkonakladovky, ma v letadlech instalovana sirsi sedadla(width) a s vetsimi rozestupy (pitch)

Konkretni rozmery muzes vyhledat na seat guru, staci rozkliknout model letadla, rozmery jsou uvedene v ramecku v palcich. Po prvni tridu, business a economy.

https://www.seatguru.com/charts/shorthaul_first_class.php

0 0
možnosti

v 60.letech a pred tim se letecka doprava i v economy povazovala za luxusnejsi zpusob cestovani. Bylo castym zvykem, ze pasazeri se na cestu oblekali do lepsiho obleceni! I treba na takovou cestu z Prahy do Dubrovnika!

V 70. letech zacaly ceny jit dolu jak byly pridavany dalsi a dalsi spoje a na dalkove trasy nasazovana vetsi letadla - Jumbo B747. Cestovat nekam letadlem zacalo byt obvyklejsi, mezi aerolinkami zavladla vetsi konkurence. To mluvim o zapadnich statech, kde mezinarodni cestovani nebylo omezene rezimem.

V pozdejsich letech zacal upadek tradicnich aerolinek - nektere zanikly uplne, jine se spojily. Vznikly nove v netradicnich statech -na Strednim Vychode, ve Vychodni Asii, zacaly vznikat nizkonakladovkyza ucelem dopravit pasazery z A do B levneji a bez puvodnich okras a prestize letu.

Dnes je letani samozrejma soucast cestovani jako drive autobus nebo lod.Nikdo se do letadla nijak zvlast nenacincava - obzvlast ne do economy, ale snazi se o co nejvetsi pohodli vestisnenych podminkach.

Tradicni aerolinky ubiraji na sluzbach, obzvlast v economy a v ruznych smerech si berou vzor z nizkonakladovek, obzvlast kde jde o pocet a velikost sedadel, ktere si nechaji do letadel instalovat, snizena kvalita sluzeb na palube. Proste autobus ve vzduchu.

0 0
možnosti

Nejlepší varianta na cestování je vlak....na západě,ale i v Číně jezdí rychlovlaky,které přímo konkurují letecké dopravě a ve vlaku místo je...

0 0
možnosti

zijeme v Australii, do Evropy cestujeme letecky, po Evrope davame prednost cestovat vlakem.

0 0
možnosti

Rezervy stále ještě nejsou plně využity, jako je nákladový prostor a příruční zavazadlové skříňky ;-D Dále by ti štíhlejší a menšího vzrůstu mohli mít letenky za polovinu a nad určitou limitní váhu a výšku, by si již cestující musel koupil letenky dvě :-P

1 0
možnosti

S Asijskými společnostmi máme poměrně hodně nalétáno a řekl bych že dost místa a slušný servis. Jako apsolutně nejhorší leteckou společnost, co se místa a servisu týče hodotím jednoznačně náš SmartWings a Travelservise. s těmi letět je utrpení.

2 1
možnosti
Foto

Na druhou stranu proč by měl každý lítat proč by to měla být masová záležitost.

0 1
možnosti

P86e60t60r89a 26J69a23s73n73á

29. 7. 2019 18:46

Nejhorší je to s charterovými lety na dovolenou, tam si člověk letadlo a společnost nemůže vybrat. Ideálně by na dovolenou mohli létat jen trpaslíci.

1 0
možnosti

P54e92t36r96a 26J22a48s27n11á

29. 7. 2019 18:40

Ty vzdálenosti jsou hrozné! Manžel je vysoký a má dlouhé nohy, každý let je pro něho utrpení.

0 0
možnosti

K31a77r11e29l 22L31a40n15g52r

29. 7. 2019 21:43

Má možnost si zaplatit sedačku u emergenci exit ;-). Tam ten prostor bude stále stejný a zmenšovat se nebude.

2 0
možnosti

S tou první třídou. Evidentne nevíte o čem mluvíte. First class má jen limitovany počet aerolinek a v zásadě jen na long haul lety. Z Prahy pokud se nepletu bude dostupná First class jen v Emirates možná Qatar, ale spíše myslím ze ne. Letenky ve First class se pohybují 100 tisic + za zpáteční let.

2 0
možnosti

Asi maji na mysli Business.

4 0
možnosti

Vzdálenost od zadní nohy k zadní níže je o ničem. Záleží i na tvaru sedadla. Někdo je má v letadle různe vykrojena, jinak řešené sklápění stolecku, aby nevadily jeho úchyty, takže rozteč mezi "nohou sedadla" je klidně stejná, ale místa i tak může být vice

1 0
možnosti