- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
LEO není schopen ani zajistit jízdní řád v současné době. Nemá náhradní soupravu.
Pokud jde o lokálky, spousta jich je prázdná a nejezdí nikde. Polná, Židlochovice, Vranovice, Chornice, Koryčany, Tovačov . Kecy a zase kecy.
Radim jako obvykle kecá. Autobusy provozuje jakou dobu a kolika soutěží na regionální dopravu se zůčastnil? Reginální autobusovou dopravu neprovozuje nikde. A je dotovaná stejně jako ta železniční. Jen vyzobává třešničky na dortu.
Zajímalo by mě, proč stát už dávno nevytvořil určité balíčky tratí a ty nesoutěží jako celky. V jednom balíčku by byly nějaké dálkové trasy, pak nějaké kratší meziměsto a pak lokálky. Všechno v nějakém rozumném a uceleném poměru. Soutěžila by se samozřejmě výše (níže) dotace od krajů (potažmo státu, protože v rámci krajů by to šlo blbě rozparcelovat). Osobně věřím tomu, že bychom se dostali do stavu, kdy by nebylo nutné lít do železniční dopravy jakékoliv dotace.
nejdří by měli zavést uznávání jízdného...
Jasně. To Jančura říkal vždycky, že má zájem o lokálky. A když kraje soutěžily, kolika se jich skutečně zúčastnil? Takže bla bla bla.
Každopádně mě pánové pobavili odpovědí na moji otázku na trasu Praha-Rakovník :-)
Jeden že úředníci zaspali s rekonstrukcí trasy (přitom ji blokují obyvatelé Prahy 6 naočkovaní od letištních taxikářů). A druhý (který mimochodem před 5 lety napsal, že o trasu nemá zájem) odpověděl raději na něco úplně jiného :-D
Přitom hlavně oba nemají, co by tam nasadili. Vlaků mají tak akorát na to, co teď jezdí a při poruše nemají co poslat náhradního a spoj prostě nejede.
no tak jsem juknul a pro ty co furt blábolí o dotacích pro ČD guru Jančura odpověděl:
Prosím, pochopte, že stát nedotuje České dráhy, ale linky - jako službu - bez ohledu na dopravce.
a ještě jedna:
Dobrý den, Pavle,České dráhy nejsou dotované, protože jsou státní. Stát nesmí dotovat jakoukoliv firmu, dokonce ani svou.Může jen dotovat službu.
Ještě kdyby stát přestal nadržovat ČD a umožnil i soukromníkům provozovat lokálky.
jsem pro ale až bude uznávání jízdného jinak nikoliv...
Nicméně do vlaků žlutého i černého dopravce si nelze zakoupit v Německu v jízdenkovém automatu na nástupišti ani jízdenku ani místenku, na rozdíl od dopravce ČD. Do vlaku ČD si mohu na nástupišti třeba ve 3 ráno rezervovat přes německý jízdenkový automat místenku, vyhledávač spojení mi sice nabízí spoj "konkurenčního dopravce", ale současně napíše, že jízdenku koupit nelze ... Jinak řečeno OSTUDA těchto dopravců ...
to bude asi tím že takové jízdenky neuznávají...
Tohle je celé o státu a pravidlech. Podle všeho stejně bude ta společná jízdenka tak nevýhodná, že si ji nikdo kupovat nebude. To bude asi jako "flexi" u aerolinek nebo u VRAT vlaků v jiných zemích. Doprava, kde se musíte několik dnů předem vázat na konkrétní čas stojí za houby.
ta společná jízdenka nemusí být nutně nijak drahá...když vezmu to Švýcarsko tak k jejich platům to není nijak drahé...
Z jiného soudku: Krachuje Air Berlin.