Diskuze

Leo Express žaluje Dráhy o 380 milionů. Tvrdí, že jezdily příliš levně

Soukromý železniční dopravce Leo Express podává žalobu na státní České dráhy o 380 milionů korun kvůli cenové válce mezi Prahou a Ostravou. Leo Express loni prodělal na této trase 159 milionů korun. Škoda mu údajně vznikla tím, že dráhy nasadily podnákladové ceny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Soukromníci by měli bejt rádi že je stát pustil na koleje!

0 1
možnosti
HH

Je I mozne, ze leo tuto kauzu vyhraje, ale jakou reklamu si tim udela? Agresivne se chce zbavit konkurence statniho podniku a bude se snim soudit o sve ztraty ktere si zavinil sam. to pak zaplatime ne? Jestli to tak bude do lea ani nevpachnu. A myslim, ze nebudu sam.

1 0
možnosti
Foto

Konečně jsem pochopil podstatu podnikání LEO Expresu-pumpnout stát v soudních sporech

8 1
možnosti
JD
PD

Proč by měl vůbec někdo někomu kecat do toho, za kolik má prodávat svoje služby nebo zboží?

4 1
možnosti
JD

Nebo kdo tvoří jakýkoli dumping, kartel nebo monopol? Myšlení z předminulého století - tam se to ale neosvědčilo.

3 2
možnosti

A90l21a55n 78Ř34e23p47k94a

20. 5. 2014 15:12

Jistě ,Dráhy jezdily příliš levně, ale hlavně, že LE jezdil i za 137,-Kč, dával stovkové slevy na jízdenky... pak kdo jezdil levně. Ať si zametou oba dva soukromí dopravcí před vlastním prahem. Chápu, že nejradši by byli aby dráhy jezdily stále za draho a pak potupně vyklidily trh na pha-ova, ale to se nestane ;-) A vůbec Jančura byl přeci ten, kde první velice snížil cenu, dráhy jen dorovnali cenu na úroveň konkurence což je logické a musel s tím počítat:-) (když se otevře kaufland ve městě kde doteď bylo jen Tesco, tak taky tesco zlevní i když v tom v městě bylo třeba dominantní).

14 0
možnosti
BP

B28e96n 31P60a31v95k84a

20. 5. 2014 15:14

Jak jste přišel na to, že když se otevře Kauf, tak Tesco zlevní? To si fakt myslíte, že jsou všichni v businessu pitomci?;-D

0 0
možnosti
RN

Leoš je rozmazlený chlapeček, který nezvládl svou drahou hračku a teď pláče. Ve skutečnosti měl radši makat někde ve firmě od nuly a propracovat se. Pak by možná v životě byl úspěšnější.

9 0
možnosti
BP

B24e24n 91P43a12v81k74a

20. 5. 2014 15:13

Však táta koupí jinou hračku;-D

0 0
možnosti
JH

J65o30s97e28f 59H47o59n48e42š

20. 5. 2014 13:30

Představa je, aby dráhy jezdily za 600 ,a my budeme jezdit za 300.S cenami letenek se také čachruje a stěžuje si někdo?

15 0
možnosti
MZ

Pokud je Leo ve ztrátě, tak počty, které jsem se naučil na základní škole mi říkají, že on sám jezdil pod náklady ... Pokud chce s ČD jednat, tak leda o tom, že by se stal dceřinou společností ČD a jezdil na trase Kolín - Mělník - Ústí nad Labem (- Most - Chomutov), kde by se stávající kapacitou pokryl přepravní náklady ...

10 0
možnosti
JD

LEOvi být ve ztrátě a jezdit pod náklady právo umožňuje.

2 0
možnosti
JK

J39a64k91u80b 46K22o25r29e82c

20. 5. 2014 11:53

Proč tedy RJ a LE po svém nástupu nasadily tak nízké ceny? ČD na ně logicky reagovaly. Přitom před jejich nástupem měly základní jízdné relativně vysoké. Dopravci se snahou získat hned co nejvíce cestujících dostali do bludného kruhu, ze kterého teď nejde ven, aniž by nenastal úbytek cestujících.

19 0
možnosti
BP

B14e75n 16P32a23v28k36a

20. 5. 2014 12:25

Jo, jo.R^

Leoš vlastně již zkrachoval. Kombinace nových souprav a podstřelení ceny je smrtící koktejl. Jenom naprostý blázen mu dá další kapitál. Všimněte si, že i přes extrémně levné bankovní peníze, to bere od "investora". Už z toho bych čmuchal, že mu na tu jeho párty banky nechtějí půjčit.

10 0
možnosti
PM

P97e40t90r 70M76a80r48e83š

20. 5. 2014 11:33

Na první pohled Praha - Ostrava při odjezdu hned: Pendolinem za 330,- s LE za 299,- , EX/EC 295,-

Je až trapné se vymlouvat na druhého a jezdit levněji. Nebo se chce porovnávat s expresy?

Ono se totiž ukazuje, že většina vidí jen finální cenu jízdenky a není ochotna si připlácet za nepodstatné služby navíc - obskakování stewardkami, noviny "zadarmo", voda "zadarmo", apod.

8 0
možnosti
ŘV

Což je pochopitelné. Chci vybalit noutbuk a být co nejméně obtěžován. Pití raději vlastní, které mi chutná. Atp.

Dost místa na nohy a noutbuk a v létě možnost stáhnout okénko, abych mohl chvilku vstát a koukat ven, to mi ke štěstí stačí. Kdyby se stala standardem wi-fi, bylo by to fajn, ale většinu práce mám staženou a mohu pracovat i bez spojení.

1 1
možnosti