- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vosicky byl největší chyba pro vedení Hyundai a nejlepší reklama pro škodu. Větší škůdce už je snad jen kůrovec.
. a jak se to vyslovuej správně? Hnůjdaj ?
Jak dlouho velkému sousedovi z Nošovic trvalo, než zjistil, že tudy cesta nevede? Devět roků, to jako vážně? Toho pána měli vyhodit co nejdřív, napáchal na renomé značky nenahraditelnou škodu. Ale pokud ho nechali, můžou si za to jedině sami. Dobře jim tak.
Problem byl v tom, ze mel dobre prodeje a Korejci si nebyli jisti, cim to bylo. Vosickeho brutalnim prodejnim stylem nebo kvalitou vozu, ktere lide chteli, za prijatelnou cenu. A to je docela smutne a prekvapive zjisteni, kdyz si sam vyrobce neveri. Takze souhlasim a nemeli ho vubec z Fordu kupovat. Jsem zvedav, kde ted skonci. Mozna nekde ve fastfoodu, tam jeho styl bude sedet.
Neví někdo, kam šel Vošický škodit dál?
Jinak ty reklamy nejsou žádná novinka, to přišlo prakticky hned po jeho odchodu, minimálně je přemluvili, aby nepůsobili tak agresivně jako za Vošického. Možná se časem bude dát o H. zase uvažovat.
Třeba se z něj stane moralizujici znalec obrazů a vína, jako z jistého pana Železného...
Konecne normalni sef! Nechapu proc se davno neprofilovali jako 2.nejvetsi cesky vyrobce (to proste jsou) nebo moravakum by mozna sexy znelo "Vase auto z Moravy".
Utoky na historicka "stribra" ceske kotliny typu Skoda, zlinsky vyrobce bot, vyrobci polivek, cerne limonady atp atp...to je predem jasna cesta do pekel...
No nechci být hnidopich ale Nošovice už jsou Slezsko :) To by nebyl vhodný tah...
Tak dlouho se dělá reklama na Hyundai, až se prodá víc Dacií
Možná nejlepší porovnání o skutečné prodejnosti značky a pozice škodovky vs hyunday. Hm nějak dobře na tom ta škodovka není.
https://www.best-selling-cars.com/global/2018-full-year-international-global-top-selling-car-models/
Já se na to dívám obráceně. Značka, které soudruzi šlápli na krk, brali jí všechny zisky a pohřbili veškerý technologický pokrok, takže ještě v roce 1990 vyráběla Škodu Favorit (a nic jiného), všem pro smích a terč vtipu. O 20 let později jediná z východního bloku ve společnosti těch nejúspěšnějších automobilek a světový hráč s x modely a zlaté vejce koncernu VW.
Getz si koupila teta, fikaná obchodnice. Všem chlapův rodině to dala sežrat, že auta se musí umět kupovat. Levné, nové, jezdí to. A ne ty naše "poslepované ojetiny". Nos nahoru a chování, jak když má doma Mercedes.
Pak jsme měli jejího synátora 2x v TV reportáži na téma okrádání seniorů šmejdy. Také fikaný obchodník.
Přišlo mi, že reklama nadávající Škodovce skvěle vystihovala povahu jejich českých zákazníků. To je škoda, že jí ruší. Teď zůstane Hyundai na českém trhu jako značka bez stylu a obsahu. To je přece škoda. Na silnici mám rád představu, kdo jede v Audi a kdo v Hyundai. Zvyšuje to bezpečnost provozu. ;-)))
Ještě to chce nějaký vývoj k dospělosti.
Tu reklamu o "sousedovi z Boleslavi" jim už nikdo neodpáře.
V době, kdy se v Boleslavi začaly vyrábět auta, tak Koreji byla vrcholem techniky ručně tažená rikša.
A kdyby někdo automobil nevynalezl, tak ho ještě dodneška nemají - sami by na to nepřišli...
Tak kočáry šlechty znala i Čína a Korea. Auto začalo tak, že do zavazadlového prostoru kočáru se dal spalovací motor a nezapřáhli koně.
Tohle auto nemám ani ho nechci. Už jenom to jejich šundaj me odrazovalo. Třeba bych se musel učit korejsky.