Diskuze

Dobíječky zejí prázdnotou. Řidiči elektroaut je dobíjejí doma nebo v zaměstnání

Elektromobil není jen městské vozítko, vyvrací přetrvávající zkratku historicky první průzkum Centra dopravního výzkumu uskutečněný mezi pozvolna rostoucí komunitou českých majitelů elektromobilů a hybridů. Síť rychlodobíječek, které staví stát za peníze Evropské unie a jejíž vznik řada odborníků a automobilek považuje za nezbytnost pro větší rozšíření elektromobilů, ale zůstává českými majiteli či řidiči elektroaut téměř netknutá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nájezd mezi 20 až 20 tisíci km ročně je kolik? To první číslo je jakože 20 km ročně?

0 0
možnosti
Foto

A az se zapne pocitani spotrebni dane kolem 50% prestane tim jezdit kazdy soudny člověk....

0 0
možnosti
Foto

"K pravidelnému využívání rychlých nebo ultrarychlých dobíječek na denní bázi se z více než dvou set respondentů přihlásili tři majitelé elektroaut. U dobíjecích hybridů pak vůbec nikdo."

Jestli to nebude tím, že plugin hybridy vůbec nejsou vybaveny stejnosměrným rychlým nabíjením, vy odbornící ;-D

0 0
možnosti

Aby človek mnel ké každé komerční nabiječce predplatné když niekam jede. Na benzín nám stačí Viza...

0 0
možnosti

nemusí, my to prodáváme bez předplatnýho, naopak já mám předplatný na benzín u Benziny

0 0
možnosti

Včera po D1 jsem ve 160, teda ve 130, překlep, do kopce míjel teslu, jak sviští 80 za kamionem. Předtím jsem stál cca hodku v kolone, celou dobu klimatizace.

2 4
možnosti
Foto

J69a70n 52N48e88b27e31s

19. 6. 2021 11:21

To jsi už velký kluk.

2 0
možnosti

"...Řidiči elektroaut je dobíjejí doma..."

No tak ono je to docela logicke. Nikdo si nekoupi elektroauto pokud nema moznost HLAVNE nabijet doma, tim ma automaticky vyreseno i parkovani (doma). Verejnou nabijecku pouzije snad jen pri dlouhe ceste. Nikdo jiny si ho nekoupi (v panelaku kde zije pul naroda nema kde parkovat a natahnout prodluzku) aby pak hledal a jezdil na verejnou nabijecku, mezitim chodil kolem jak bykova palice, cekal par hodin a platil nehorazne sumy... ;-D

11 0
možnosti

My máme v práci nový elektromobil je to Kona s tím vyšším dojezdem. Když to přišlo šéfové si pojezdili a poslední cca 2 měsíce pozoruju že to tam jen stojí a nikdo s tím nejezdí výhoda je že to auto má vlastní parkovací stání kvůli dobíjení.

4 0
možnosti

Hlavne ze na to dostali subsidy (byznis) a take odecetli od nakladu.. Nekdo by si to i koupili domu, ale vzhledem kvuli cene a zadnou zminenou vyhodu nema, tak ne.

1 0
možnosti

nojono, kdyz ptacka lapaji, pekne mu zpivaji...zacina to takhle a zanedlouho bude auto pekne online bonzovat dodanou elektrinu a provozovatelum z toho bude vymerena dan..

2 0
možnosti

nebude z toho vyměřeno nic, je to kravina, zatím nic takovýho není a nic takovýho ani nebude, naopak, ty daň platíš a oni ne

0 8
možnosti
Foto

Jasné! Majitel elektroauta pojede k nabijecce ca 10 km, tam auto nechá několik hodin nabízet a mezitím na kole nebo elektrokolobezce jede domu něco udělat, aby pak zase usedl na nějaký dopravní prostředek a pro nabité auto si dojel. Vážně logické, úsporné a nenáročné... :-)

10 0
možnosti

auto se nabije za chvíli a kam kdo pojede je jeho věc, to si měl rozmyslet, když to kupoval, já mám v této chvíli 3 rychlonabíječky 150 kW od sebe asi 50 metrů, nikdo tam není, takže můžu nabíjet, nepotřebuju to, mám auto nabitý, kdybych chtěl, tak ho mám za 15 minut nabitý a nemusím nikam jezdit na koe, dyť je to hloupost, cos vymyslel

0 9
možnosti