- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím,ale myslím si ,že ČD by si měli udělat pořádek u sebe zregulovat počty úředníků a zbytečných provozů.Nevydávat hloupý časopis,který nikomu nic neříká a zdarma dodávat do schránek i když o něho nemá nikdo zájem.Dotovat filmy a další jiné aktivity kamarádů z filmové branže.
banda líných a neschopných troglodytů v tomto koutě vesmíru. Jejich mbilníma latrínama už nikdo slušný a normální nechce jezdit. Zbylé zoufalce vyhodí jejich smradlavý a sprostý personál, který je po tom, co selže i příval nadávek z jejich páchnoucích tlam, fyzicky napadá, špiní a ničí jejich oblečení, dokud neopustí latrínu i perón...
Vypláchni si hubu a zmiz!
Sem zvedavej, jestli se nekdy zameri i na naklady (a to ne jen pochybnymi kalkulacemi).
Přesně tak... nechají na malém nádraží hodinu nastartovanou lokomotivu, tak ať se pak nediví, že jsou proděleční.
Je nesporné, že České dráhy dělají svou práci nadmíru správně a dobře. Osobní dopravu je opravdu nezbytné zdražit minimálně o 300%. Přeci nikdo nemůže chtít, aby se vlakový personál ve své tak již náročné práci ještě setkával se sprostým cestujícím! Dále je potřebné vymonitorovat poslední zbývající ziskové oblasti Českých drah a ty okamžitě privatizovat. Nejlépe mezi rodinné příslušníky. U již dávno zprivatizovaných provozů navrhuji zdražit vychcání v nádražních WC na dvacet Káčé a vysrání na padsát KáČé. V neposlední řadě je nezbytné vytvořit minimálně další tři divize ČD cargo, protože některé děti drážních manažerů již letos maturují a manažerských pozic ve státě není nikdy dost!
Stát tu snad není od toho, aby lidem říkal: Jsi ztrátový, nežij! Proto byl zaveden systém státních drah, které z nákladní dopravy dotovaly lokálky. Od toho se teď upouští a nemůže to dopadnout jinak ,než jako u autobusové dopravy, kde mnoho obcí je o víkendech bez spojení. Způsobí to další vylidňování vesnic se všemi důsledky.
Co funguje to ouřad zdaní, když se to hýbe dál, tak to zreguluje. A když se to konečně hýbat přestane, začne to dotovat...
To je nějaká varianta na Česko hledá superstar nebo Xfactor?
Ano je to tak. Fírové a Průvodky v těchto spojích budou muset zpívat a šaškovat, aby přilákali na trasu více cestujících. Ti nejlepší modří baviči s největším nárůstem cestujících pak postoupí do finále. Moderovat to bude odborář Dušek. Vítězný tým pak za odměnu přeškolí z lokálky na Pinďolíno.
naše spoluobčany. máme málo sociálních dávek. dejte nám víc
České dráhy chtějí větší dotace na ztrátové spoje,ale soukromého dopravce tam pustit nechtějí.
CD udelaji maximum pro to, aby na zeleznice konkurence nemela snadny pristup!
- Napriklad prevedeni vlaku vyssi kvality do rezimu zakladni dopravni odsluhy (pro nazornost rychliky Praha - Ostrava a podobne, v dusledku cehoz doslo k ruseni priplatku). Duvodem je ale to, ze u takovychto spoju nemusi byt vyberova rizeni!
- A nebo deleni CD s.o. na SZDC a CD a.s. - drazni budovy zustavaji CD a.s. nikoli spravci infrastruktury! ..... jakpak si asi bude konkurent vyjednavat odbavovani cestujicich, zastavky, apod ..... Ale prece by to snad nebyl umysl!
- Proste v podani CD - konkurence ano, ale "vocamcat - pocamcat" :o(
Tak vam nevim - neni to trochu k zamysleni - kdyz se rozhodli zjistovat kolik je provoz stoji, kdyz v podstate pri vyjednavani s objednateli dokladaji naklady a vycisluji primereny zisk?????
Tak nejak by to mohl byt podnet pro financni urad, nebo pro zastupitelstvi z hlediska mozneho podvodu.
nedivte se ze prodelavate kdyz 5 km od domova ve Vaclavicích trat 026 tvrdnu 45 minut
Ale kdepak, to Ti dráhy tvoří hubnoucí program. 5 km? To je tak za 8 Kč, ne? No vidiš. A za ty prachy zhubneš o několik gramů