Diskuze

Dráhy hledají nejprodělečnější vlaky. Budou chtít víc peněz

České dráhy se rozhodly zjistit efektivitu svých vlaků. Založily proto expertní tým, který od čtvrtka měří výnosy na jednotlivých spojích a zjišťuje reálné náklady na jejich provoz. Výsledky by měly být známy do konce roku, aby je mohly dráhy využít při vyjednávání o náhradách od státu a krajů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I

ibaba

10. 3. 2008 11:56
Aby měli na dotace filmů?

Nevím,ale myslím si ,že ČD by si měli udělat pořádek u sebe zregulovat počty úředníků a zbytečných provozů.Nevydávat hloupý časopis,který nikomu nic neříká a zdarma dodávat do schránek i když o něho nemá nikdo zájem.Dotovat filmy a další jiné aktivity kamarádů z filmové branže.

0 0
možnosti

Smějící se bestie

10. 3. 2008 11:02
Český Dobytčáky jsou nejprodělečnější

banda líných a neschopných troglodytů v tomto koutě vesmíru. Jejich mbilníma latrínama už nikdo slušný a normální nechce jezdit. Zbylé zoufalce vyhodí jejich smradlavý a sprostý personál, který je po tom, co selže i příval nadávek z jejich páchnoucích tlam, fyzicky napadá, špiní a ničí jejich oblečení, dokud neopustí latrínu i perón...

0 0
možnosti

starej_vul

10. 3. 2008 11:08
Re: Český Dobytčáky jsou nejprodělečnější

Vypláchni si hubu a zmiz!

0 0
možnosti

Ehmuhm

10. 3. 2008 10:58
Naklady

Sem zvedavej, jestli se nekdy zameri i na naklady (a to ne jen pochybnymi kalkulacemi).

0 0
možnosti
PK

chicocheco

14. 3. 2008 15:24
Re: Naklady

Přesně tak... nechají na malém nádraží hodinu nastartovanou lokomotivu, tak ať se pak nediví, že jsou proděleční.

0 0
možnosti
JS

Janina7

10. 3. 2008 9:18
Pochvala Českým drahám

Je nesporné, že České dráhy dělají svou práci nadmíru správně a dobře. Osobní dopravu je opravdu nezbytné zdražit minimálně o 300%. Přeci nikdo nemůže chtít, aby se vlakový personál ve své tak již náročné práci ještě setkával se sprostým cestujícím! Dále je potřebné vymonitorovat poslední zbývající ziskové oblasti Českých drah a ty okamžitě privatizovat. Nejlépe mezi rodinné příslušníky. U již dávno zprivatizovaných provozů navrhuji zdražit vychcání v nádražních WC na dvacet Káčé a vysrání na padsát KáČé. V neposlední řadě je nezbytné vytvořit minimálně další tři divize ČD cargo, protože některé děti drážních manažerů již letos maturují a manažerských pozic ve státě není nikdy dost!

0 0
možnosti
PK

chicocheco

14. 3. 2008 15:25
Re: Pochvala Českým drahám

R^

0 0
možnosti

Ach jo (bls1)

10. 3. 2008 9:05
Funkce státu

Stát tu snad není od toho, aby lidem říkal: Jsi ztrátový, nežij! Proto byl zaveden systém státních drah, které z nákladní dopravy dotovaly lokálky. Od toho se teď upouští a nemůže to dopadnout jinak ,než jako u autobusové dopravy, kde mnoho obcí je o víkendech bez spojení. Způsobí to další vylidňování vesnic se všemi důsledky.

0 0
možnosti

Smějící se bestie

10. 3. 2008 11:04
Re: Funkce státu

Co funguje to ouřad zdaní, když se to hýbe dál, tak to zreguluje. A když se to konečně hýbat přestane, začne to dotovat...

0 0
možnosti

Robin Ood

9. 3. 2008 23:36
Dráhy hledají nejprodělečnější vlaky...

To je nějaká varianta na Česko hledá superstar nebo Xfactor?;-D

0 0
možnosti
MM

Muf007

10. 3. 2008 12:20
Re: Dráhy hledají nejprodělečnější vlaky...

Ano je to tak. Fírové a Průvodky v těchto spojích budou muset zpívat a šaškovat, aby přilákali na trasu více cestujících. Ti nejlepší modří baviči s největším nárůstem cestujících pak postoupí do finále. Moderovat to bude odborář Dušek. Vítězný tým pak za odměnu přeškolí z lokálky na Pinďolíno.  ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

cinsky_buh_srandy

9. 3. 2008 22:41
to mi připomíná

naše spoluobčany. máme málo sociálních dávek. dejte nám víc ;-O

0 0
možnosti

JuraK

9. 3. 2008 21:46
ČD

České dráhy chtějí větší dotace na ztrátové spoje,ale soukromého dopravce tam pustit nechtějí.

0 0
možnosti

Dan

9. 3. 2008 21:58
Re: ČD

CD udelaji maximum pro to, aby na zeleznice konkurence nemela snadny pristup!

- Napriklad prevedeni vlaku vyssi kvality do rezimu zakladni dopravni odsluhy (pro nazornost rychliky Praha - Ostrava a podobne, v dusledku cehoz doslo k ruseni priplatku). Duvodem je ale to, ze u takovychto spoju nemusi byt vyberova rizeni!

- A nebo deleni CD s.o. na SZDC a CD a.s. - drazni budovy zustavaji CD a.s. nikoli spravci infrastruktury! ..... jakpak si asi bude konkurent vyjednavat odbavovani cestujicich, zastavky, apod ..... Ale prece by to snad nebyl umysl!

- Proste v podani CD - konkurence ano, ale "vocamcat - pocamcat"  :o(

0 0
možnosti

Dan

9. 3. 2008 21:39
No nevim - neni to k zamysleni?

Tak vam nevim - neni to trochu k zamysleni - kdyz se rozhodli zjistovat kolik je provoz stoji, kdyz v podstate pri vyjednavani s objednateli dokladaji naklady a vycisluji primereny zisk?????

Tak nejak by to mohl byt podnet pro financni urad, nebo pro zastupitelstvi z hlediska mozneho podvodu.

0 0
možnosti

kaji

9. 3. 2008 21:05
cekani

nedivte se ze prodelavate kdyz 5 km od domova ve Vaclavicích trat 026 tvrdnu 45 minut 

0 0
možnosti

__XXXX___

9. 3. 2008 21:07
Re: cekani

Ale kdepak, to Ti dráhy tvoří hubnoucí program. 5 km? To je tak za 8 Kč, ne? No vidiš. A za ty prachy zhubneš o několik gramů ;-D

0 0
možnosti