Diskuze

Drahá ropa ukončí nejdelší přímou linku na světě. Let trvá 18 hodin

Za osmnáct a půl hodiny můžete dojet autobusem přímým spojem z Prahy do Londýna. Nebo také doletět ze Singapuru do New Yorku. Nejdelší přímé letecké spojení bez přestupu či mezipřistání však skončí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ucho76

30. 10. 2012 7:42
Podvozek

No, je to ostuda, na obr. je opravdu B777. ;-O Má dvě hlavní podvozkové nohy, kdežto A340 má čtyři...

1 0
možnosti

KdysiBedlam

30. 10. 2012 3:48
jj

Vypada to, ze Airbus se se svymi velrybami 380 prestrelil. Bude se letat s mensimi a uspornejsimi letadly. Takze Boeing vsadil se svymi 787 na lepsi kartu.

0 0
možnosti

Vojti91

29. 10. 2012 21:33
Profíci z iDnesu..

..neumějí dát ani odpovídající ilustrační fotku letadla? ( A340 je ve všech verzích čtyřmotorový letoun, zatímco tohle tipuji na 777)

google.com - airbus a340 singapore airlines - obrázky

2 0
možnosti

alialahahmed

29. 10. 2012 19:31
zrovna teď letí A380

je v tuto dobu u Uherského Hradiště..

0 0
možnosti

alialahahmed

29. 10. 2012 19:33
Re: zrovna teď letí A380

Airline: Emirates ,Flight: EK5

From: Dubai, Dubai (DXB)

To: London, Heathrow (LHR)

Aircraft: Airbus A380-861 (A388)

Altitude: 40000 ft (12192 m) Speed: 484 kt (896 km/h, 557 mph) Track: 304°

0 0
možnosti

happyna.

29. 10. 2012 19:02
....

Lítal jsem to každej tejden, teď nevím co budu dělat :-/

4 0
možnosti

Rubik1

29. 10. 2012 19:07
Re: ....

Virtuální lety nezrušili, nemusíš se obávat.

9 0
možnosti

,Moravian,

29. 10. 2012 18:59
ORD-HKG

Letel jsem jednou primo ORD-HKG a mel jsem toho plne zuby, asi 17 hod let..Nedovedu si predstavit letet JFK-SIN, to musi byt, na mrtvici..Bylo to sice v business class ale zato s United Airlines, takze porad jen takovy vylepseny dobytcak kde ma clovek vic mista na nohy..:-P:-P

0 0
možnosti

Manasinho

29. 10. 2012 19:36
Re: ORD-HKG

ORD je Chicago?

0 0
možnosti

mephisto222

29. 10. 2012 18:41
First Class

Podla toho rozmiestnenia sedaciek (1-2-1) a polohovatelnosti je to uz viac first class ako business. Kazdopadne su asijske aerolinky niekde uplne inde ako europske, bohuzial.  Skuste letiet business class napr. od Air France alebo Lufthansa. Tu istu skusenost mam aj s Continental a Delta To su fakt vyhodene firemne peniaze, ani nehovoriac o loungi na CDG alebo FRA.

Btw. bezna spiatocna business letenka EU-USA (napr. Lufthansa, BA)  stoji okolo 3.000 euro. Takze ziadna drama.

0 0
možnosti

Perfect.Luke

29. 10. 2012 19:10
Re: First Class

Ja letel s BA z LAX do Londyna one-way ticket za 6800$. Ale pohodli nejvetsi. BA world je super :-).

0 0
možnosti

lepe69

29. 10. 2012 18:35
Sakra, tak čím ...

budu létat? ;-D

0 0
možnosti

aljavX

29. 10. 2012 18:46
Re: Sakra, tak čím ...

rogalo to jistí, přeji Ti dobrý vítr ....

0 0
možnosti

Apaté povstala, Themidu zdolala

29. 10. 2012 18:17
Stoupla cena?

Ropa Brent je na úrovni února 2011 i ledna 2012, cena klesá.

Co se týče lehké ropy, tak ta je na úrovni listopadu 2010 a byla mnohem výše, než je teď. Rovněž klesá.

0 0
možnosti
Re: Stoupla cena?

Ono je to potřeba na něco svést :)

3 0
možnosti

Petr Tenzor

29. 10. 2012 18:11
Možná neumím počítat,

ale co jsou vyšší náklady - letět dlouhou trasu přímo nebo ji rozdělit do dvou letů? Největší spotřeba paliva přece musí být při vzletu..

Takže kdyby šlo jen o ropu, tak se naopak budou rušit krátké lety.

1 0
možnosti

turista-

29. 10. 2012 18:15
Re: Možná neumím počítat,

Ano, kvůli vzletu jsou na energii náročnější krátké lety, to je pravda.

Ale u takto dlouhých letů se naopak začne projevovat váha paliva, které musí letadlo mít při vzletu natankováno.

3 0
možnosti