- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, je to ostuda, na obr. je opravdu B777. Má dvě hlavní podvozkové nohy, kdežto A340 má čtyři...
Vypada to, ze Airbus se se svymi velrybami 380 prestrelil. Bude se letat s mensimi a uspornejsimi letadly. Takze Boeing vsadil se svymi 787 na lepsi kartu.
..neumějí dát ani odpovídající ilustrační fotku letadla? ( A340 je ve všech verzích čtyřmotorový letoun, zatímco tohle tipuji na 777)
google.com - airbus a340 singapore airlines - obrázky
je v tuto dobu u Uherského Hradiště..
Airline: Emirates ,Flight: EK5
From: Dubai, Dubai (DXB)
To: London, Heathrow (LHR)
Aircraft: Airbus A380-861 (A388)
Altitude: 40000 ft (12192 m) Speed: 484 kt (896 km/h, 557 mph) Track: 304°
Letel jsem jednou primo ORD-HKG a mel jsem toho plne zuby, asi 17 hod let..Nedovedu si predstavit letet JFK-SIN, to musi byt, na mrtvici..Bylo to sice v business class ale zato s United Airlines, takze porad jen takovy vylepseny dobytcak kde ma clovek vic mista na nohy..
Podla toho rozmiestnenia sedaciek (1-2-1) a polohovatelnosti je to uz viac first class ako business. Kazdopadne su asijske aerolinky niekde uplne inde ako europske, bohuzial. Skuste letiet business class napr. od Air France alebo Lufthansa. Tu istu skusenost mam aj s Continental a Delta To su fakt vyhodene firemne peniaze, ani nehovoriac o loungi na CDG alebo FRA.
Btw. bezna spiatocna business letenka EU-USA (napr. Lufthansa, BA) stoji okolo 3.000 euro. Takze ziadna drama.
Ja letel s BA z LAX do Londyna one-way ticket za 6800$. Ale pohodli nejvetsi. BA world je super :-).
rogalo to jistí, přeji Ti dobrý vítr ....
Ropa Brent je na úrovni února 2011 i ledna 2012, cena klesá.
Co se týče lehké ropy, tak ta je na úrovni listopadu 2010 a byla mnohem výše, než je teď. Rovněž klesá.
Ono je to potřeba na něco svést :)
ale co jsou vyšší náklady - letět dlouhou trasu přímo nebo ji rozdělit do dvou letů? Největší spotřeba paliva přece musí být při vzletu..
Takže kdyby šlo jen o ropu, tak se naopak budou rušit krátké lety.
Ano, kvůli vzletu jsou na energii náročnější krátké lety, to je pravda.
Ale u takto dlouhých letů se naopak začne projevovat váha paliva, které musí letadlo mít při vzletu natankováno.