- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, hlavně by se měly dokončit do té míry, aby se prodloužily úseky, na nichž je opravdu možno jet 160km/h a dále, aby se nikde nemuselo zpomalovat na méně, než tak 110-120 /stanice samozřejmě nepočítám /. Pak bychom se divili, jak moc se to cestování zrychlilo a možná, že by se zjistilo, že VRT nepotřebujeme vůbec..
Pro rychlost 160 musíš mít tu trať dost brutálně zabezpečenou, odstraněním všech úrovňových přejezdů počínaje, přes dost náročnější zabzař, fyzickou izolaci od okolní zástavby atd., až se skoro dostaneš na stavební náročnost VRT - akorát že pořád budeš v té staré stopě a budeš se na ní muset vyhýbat courákům a nákladním vlakům. To už je snazší tu VRT vybudovat a původní trať nechat pomalejšímu provozu, který se snad nepodaří vymýtit (a že se o to některé odbory dopravy krajských úřadů snaží).
není tu někde v Čechách malý tunel..... že by se mohlo zavzpomínat na straé dobré časy, kdy se tu ještě tunelovalo jen tak, pro radost...
12 miliard Kč. To je 100 milionů jízdenek autobusem (bez daně) z Prahy do Budějovic. Vlak přepraví dejme tomu na té trase 10 tisíc lidí denně. Kdyby 10% z každé jízdenky (což stejně nepůjde) šlo na splátku tunelu, tak je návratnost kupeckým počtem přes 300 let. Ale reálně se to nikdy nesplatí. Pouze to zvýší dluh české republiky a úroky, které česká republika splácí. A jestli na to půjdou peníze z , které jsme do odevzdali, tak pak to potvrzuje slova V.Klause, že je třeba EU zrušit nebo vystoupit.
Navíc se dá i zpochybnit, jestli všichni cestující platí. Spousty z nich jsou rodinní příslušníci nádražáků a ti mají režijku. Důchodci, děti a studenti platí jiné sazby.
Ano. O tom, že to bude skutečně obří tunel, vcelku nikdo nepochybuje.
Jsme v čechách ne? Každá státní stavba je tunel.