- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem rád, že jsem chráněn před atmosferickou elektřinou. Jak to vypadá, pokus s hromosvodem se Boeingu povedl.
Jestli si nekdo mysli ze do toho lidi nevlezou tak je na omylu. Ryanair je ma taky a dalsi objednane. Az hodi za par korun levne leteneky na trh tak se lidi pretrhnou aby s tim MAXem leteli.
Dobrá zpráva pro nás Evropany!
to toho letadla uz nikdo pricetnej dobrovolne nevleze, nevim proc otaleji se sesrotovanim
Odpor vedení ČSA k Airbusům nabírá komický nádech.
Minimalne 300 000 VW novych diesel aut je zablokovanych v americkej pusti uz asi 3 roky, a pritom nikoho nezabili.
VW ich ma aj zakazane ich odviest aby ich zmysluplne ekologicky vyuzil.
Dvojaky meter?
Boeing lahkovazne opakovane zabil stovky ludi, a jedine ich trapi zpackane lietadla co najskor znovu rozlietat. Kto im do toho vleze?
Jaký dvojitý metr? VW muzou zase jezdit hned jak VW odstraní závady - úplně stejně jako u Boeingu. Ty auta tam stojí proto, že si zákazníci vybrali místo opravy chyby odškodnění - které taky dostali.
Nejsem si úplně jistý, ale nemělo by se počkat až na zprávu z vyšetřování kde budou příčiny a chyby sepsány? Na Nový rok letadlo dají do provozu a za měsíc vyjde zpráva kde budou další chyby a zase se uzemní.
Boeing prežije každé, aj to najväčšie faux-pas. Pretože je príliš dôležité pre USA, americkú vládu, tajné služby, zamestnanosť atď. atď. Skrátka Boeing je typický podnik "too big to fall". Príliš veľký, aby padol.
Asi aj to bola jedna z príčin, prečo jeho manažéri tak tlačili na pílu a riskovali. Vedeli a vedia, že im prejde každý prúser.
Boeing je hlavně zbrojní firma, jelikož 48% jeho zisků je ze zbrojních zakázek pro US Army. A ti jej padnout nenechají už jen proto že podle Amerických zákonů nesmí armáda kupovat nic ze zahraničí, ani sponky na papír.
Toto bude pro Boeing velmi drahé a bude je to velmi bolet.