Diskuze

Soukromé vlaky Praha - Kralupy končí. Arriva z trati zmizí v pátek

Společnost Arriva vlaky končí s provozem osobních vlaků mezi Prahou a Kralupy nad Vltavou. Firmě se po třech měsících zkušebního provozu nepodařilo přesvědčit Prahu ani Středočeský kraj, aby na její vlaky vyplácely podobně jako například na vlaky Českých drah dotace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Je to škoda, mohli jezdit z Masarykova nádraží do Benešova jak to měli původně v plánu nebo místo těch starých motoráků do Čakovic, jenže Ropid je banda která se vozí jen autama a nikdy MHD necestovali!!

0 4
možnosti
PN

Že se cpali do takhle ucpané relace. Tolik možností je v ČR, kde by měli obrovské šance, měli i možnosti zavést nové relace. Třeba zrychlený vlak ze Znojma, kde je to samá 810

3 1
možnosti
JM

ačkoliv je ta relace ucpaná, kde jezdí za hodinu 6 vlaků, tak ty vlaky jsou vždy našťouchlé. Vybrali si prostě frekventovanou trať která stahuje lidi severně od Prahy, docela to chápu

0 0
možnosti

Sláva! Koncept byl od počátku nesprávně uchopený, protože nestavět v téměř 10tisícových Roztokách byla mimořádná chyba. Paradoxně přišly na trať právě ve chvíli, kdy byl vyloučen dvojkolejný provoz Stromovkou a byl o 50 % omezen provoz tangenty Roztoky - Libeň. Pohled na motorák, prohánějící se pod dráty často jen se dvěma třemi pasažéry, a zbytečně tak ucpávající trať v rekonstrukci, byl smutný...

8 1
možnosti
JM

s těma Roztokama souhlasím, místo toho si vybrali Libčice, které jsou o 2/3 menší. Ale zas by tím třeba zabili tu výhodu, že ten vlak je rychlejší než vlak ČD

0 0
možnosti
VBS

Jóóó ROPID, a že nás to nepřekvapuje? ;-O

0 2
možnosti
FP

Uz aby ty statni "uchylny" dotace konecne nekdo zastavil. Ches to delat, delej, ale delej v realnych podminkach. Copak nekdo dotuje jine podnikatele za to, ze delaji lidem sluzbu???

1 5
možnosti
VH

Jistě. Všechny MHD a dopravce provozujících linkovou dopravu.

3 0
možnosti
PN

Super věc, více dopravců. Ale ať si povinne navzájem uznávají jizdni doklady. Jinak je to pro cestujícího krok zpět.

1 2
možnosti
FP

myslim ze vas pozadavek je neralny. A nemusite se treba ani ohanet kocourkovem. Napriklad okolo Londyna jezdi ruzne vlakove spolecnosti a navzajem si jizdenky neuznavaji.

2 3
možnosti
JK

No vždyť je to v pořádku, všichni ekonomové přeci doporučují působení jen jedné firmy v daném oboru, jinak se přeci bohatství zbytečně rozdělí, na čemž velmi potratí firma první, druhé to nepomůže a zákazníci na to akorát doplatí :-D.

1 2
možnosti
MN

Já spíše vidím že většina ekonomů doporučuje co největší rozdrobení trhu. Vidíme to např. v energetice nebo telekomunikacích. Aby co nejvíce vlků sežralo stále klesající počet koz...

2 1
možnosti
TH

Systémová diskriminace je v ČR zcela běžná věc: diskriminace dopravců, diskriminace otců a další ....

1 6
možnosti
JM

Vaše exmanželka asi bude pěkná k..va, ale opravdu to musíte tahat i sem?

1 0
možnosti
LR

L97i28b68a 30R19u85s41n94á60k

11. 12. 2013 0:32

Milé Deutsche Bahn, na náš český kocourkov jste krátké :-(

4 1
možnosti
PN

Zkus jako dopravce prorazit v Nemecku na ukor DB :-)

8 0
možnosti
JM

Klaudo prosim tebe neztrapňuj se tady, na trati Kralupy - Praha jen od 5:55 do 8:00, tedy za 2 hodiny jede 12 vlaků a většinou totálně narvaných a ty tu meleš nějaký blbosti jak jsou Kralupáci zhýčkaní a že k vám na vesnici jezdí jenom motorák. To je snad jasný, že si vyberou frekventovanou trať a ne nějakou zaplivanou lokálku kde nikdo jezdit nechce jak jsi sám napsal.

A kolikrát jsi jel tou Arrivou, že tvrdíš, že jezdí poloprázdná?

7 0
možnosti
JM

* oprava, nikde jsi nepsal, že jezdí poloprázdná, ale že to je konkurence pro srandu a silně v mínusu. To je ale ten nesmysl, na který jsem reagoval

0 1
možnosti