- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Plné vlaky naplní i pokladnu ČD, i když s nižšími cenami jízdenek- bude jich ale o hodně víc. Prostě obrat naroste, i když ceny klesly.
Pro ČD ceny neklesly, slevy jim v tomto banánistánu proplatí stát.
Po té nesmyslné ceně jsem nucen si platit první třídu, ačkoli je mnohdy horší než druhá,pokud si chci zachovat alespoň základní mezilidský odstup.
hlavně že invalidé do 65 let nemají žádnou slevu, musí být ZTP nebo ZTP/P, nějak soudruzi zapomněli, že zde máme početnou skupinu invalidních občanů jen s průkazem TP https://portal.mpsv.cz/soc/dzp/prukaz
no slevu nemají ani důchodci mladší 65 let
Hlavně, že 25ti letý caloň jede na 75% slevu, ale malé dítě musí platit ,v 1.třídě , plné jízdné, protože poloviční kvůli téhle zvrácenosti zrušili.
ale i ten 25ti letý caloň v 1 třídě musí platit...
Proč není článek označen jako placená inzerce??:?
Ok, studenti musí dojíždět do školy. Sleva je pochopitelná. Ale důchodci ? Hlavně tak nahánět slevy v akci. My pracující se pak mačkáme od pondělí do pátku v přeplněných spojích :-( Navíc stejně jako na Slovensku slevy musí platit i pro cizince, co sem jezdí na dovolenou-aby to nebyla diskriminace.
Máme úžasnou železniční síť už od 19. století., cestování vlakem je národní tradice, navíc minimálně zatěžující přírodu. Jen tak dál
Máme přetíženou, pomalou a na dnešní dobu nevyhovují a zastaralou železniční síť. Přesto se na některých úsecích cestuje relativně rychle a pohodlně, hlavně díky konkurenci nebo mezinárodním vlakům.
Sice jsem pro podporu veřejné dopravy, ale mělo by se to dělat nějak smysluplně a ne takovýmito akcemi. V současné situaci kdy už před zavedením slev byly vlaky na hlavních trasách a příměstské vlaky u velkých měst zcela naplněny a samotné tratě zde jsou na hranici ,,propustnosti ́ ́, nechápu jaký má smysl motivovat lidi k ,,zbytečným ́ ́ cestám tím že jim dáme slevu 75%, čili víc lidí pojede vlaky a autobusy, ale o to víc lidí pojede i auty, protože veřejná doprava bude přeplněná, což zase zhorší dopravní situaci a je to začarovaný kruh. Např. u studentů bych nebyl proti kdyby měli cestu z bydliště do školy klidně zcela zdarma (protože by cestu stejně museli vykonat) ale pouze na této trase a řekněme 20 jízd v měsíci. Nebo se mohly tratě rozdělit na s vysokou naplněností a malou a slevy platily pouze na tratích s malou naplněností. apod.
Železnice má budoucnost, ale ne ten letošní socka model za naše daně. Ten je trochu out.