Diskuze

Vlaky jsou stále rychlejší, tvrdí dráhy

České vlaky sviští po kolejích stále vyšší rychlostí. Podle údajů Českých drah překročí v novém jízdním řádu nejrychlejší z vlaků průměrnou rychlost 100 km/h. Bude to rychlovlak Pendolino na trase mezi Prahou a Ostravou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vasek

20. 10. 2005 8:05
jo jo
To by me zajimalo,na co kupovali Pendolino??? Zbytecne vyhozene penize,kdyz nejvyssi povolena rychlost je 160km/hod.,to snad nase jedou taky..
0 0
možnosti

checkotey

20. 10. 2005 9:10
Re: jo jo
Proč se Pendolina kupovala? No aby v těch obloucích co všude u nás na tratích jsou mohli alespoň některé vlaky jezdit rychleji než ty normální... Jiné rychlovlaky jaxi naklápění nevedou...
0 0
možnosti

Bobr

19. 10. 2005 18:27
Rychlost na drahách
Je sice pěkný, že se spojení s východní částí republiky zrychlilo, ale co Praha - Plzeň. Před několika lety to R zvládal za 1h 15 minut. Teď to jezdí za 1h 40 minut. To je zly
0 0
možnosti

drevak_patlak

20. 10. 2005 11:40
Re: Rychlost na drahách
Kdy se, prosím, jezdilo vlakem Praha-Plzeň za 1:15? Mám pár starších jízdích řádů, ale všude je to pořád stejně, tj. 1:40 plus mínus minuta. Něco jiného je minimální jízdní doba při zpoždění. Několikrát byla u zpožděného IC vlaku Praha-Norimberk (letos místo něj jezdí rychlík Praha-Mnichov) změřena jízdní doba Plzeň-Praha 1:15, ale to bez zastávek (jen na Smíchově), při optimálním počasí (suché koleje) a fíra jel jako Schumacher.
0 0
možnosti

paltt

19. 10. 2005 15:06
To je panecku »UCTYHODNE«
Jiz za I.republiky byla doba, kterou stravil kazdy normalni "Smudla" ve vlacku Praha - Bratislava celych 4,5 hodiny. Ve vlaccich, v te dobe na parni pohon, se clovek nemusel bat sednout aniz by si znecisltil odev. O "upracovanych" nadrazacich, ktere je mozno videt na nadrazich ani nemluve. To jsou pane "Kabrnnaci", co?
0 0
možnosti

TomášM

19. 10. 2005 13:34
Strašné kecy
Vlaky jsou čím dál rychlejší. Například PENDOLINO (co jiného taky mohli vybrat že), které je drahé jak pras*e jezdí místo 230 co umí jen 160, ale v praxi 120 a to ještě na 20 procentech trasy. Proč jsem si jenom vzpomněl na Švejka?
A co ostatní vlaky? Praha-Beroun. Průměrná rychlost 51 km/h. Sakra to machr na dráze na kole jede rychlejc.
Když tu trasu co je autem za 10 minut po D5 jedu 50 minut vlakem, k čemu je mi, že někde nějaký Pendolino jezdí 120?
0 0
možnosti

Smil

19. 10. 2005 15:24
Re: Strašné kecy
někde jsem četl, že do Berouna planují devatenácti kilometrový tunel.
0 0
možnosti

Slaye

19. 10. 2005 13:32
Praha-Karviná
"např.v 50 letech byla obvyklá doba jízdy mezi Ostravou a Prahou přibližně 6hodin"jenže tento čas je pořád stejný.Z Prahy vyjedu v 8"05a v Karviné jsem 14"05 a to cesta z Ov do Ka trvá necelých dvacet min.Ráno mněto čeká už se těším
0 0
možnosti

Cesta

19. 10. 2005 15:08
Re: Praha-Karviná
Mas zvlastni spoj - podle jizdniho radu jede v 9 hodin rano IC z Prahy do Karvine a je tam ve 14.06. Primy vlak, bez prestupu.
0 0
možnosti

Jelen

19. 10. 2005 12:42
Praha - Benešov
Trať Praha hl. nádraží - Benešov u Prahy jede podle jízdního řádu "rychlík" 52 minut - t.j. rychlostí asi 56 km/h, courák 40 km/h. Ve skutečnosti je to ještě o minimálně 10 minut delší.  V roce 2003 byla jízdní doba rychlíků 45 minut. Takže vlaky sou rychlejší asi někde jinde.
0 0
možnosti

Honza

19. 10. 2005 12:57
Re: Praha - Benešov
Současný GVD je upraven na výluky mezi Stančicemi a Hostivařem, kde probíhá optimalizace trati. Na ní bude hned navazovat optimalizace Benešov - Strančice, takže po dokončení budou jezdit vlaky v tomto úseku rychleji.
0 0
možnosti

-Chilli-

19. 10. 2005 12:24
Kecy
Vinaři taky říkaj, jak je letošní ročník úžasnej, přestože všechno sežrali špačci. Samochvála smrdí
0 0
možnosti

pseudemokritos

19. 10. 2005 11:57
blbost
jezdím 4 roky pořád tu samou trasu a je to snad čím dál horší. Akciová společnost Času Dost je unikátní ukázkou toho,jak podniku, do kterého tečou love od státu,jsou zákazníci úplně u ... Ale už mě nebaví stále nadávat na to, proč je některý vlak poloprázdný,zatímco v pátek odpoledne si připadám jak na trase Kalkata-Dillí, proč musím platit 60 korunový "příplatek" pokud nechci celý páchnout od odporné koženky a jet ve "vyšší kvalitě", která kousek na západ byla standardem snad někdy před dvaceti lety,...
0 0
možnosti

honzik_janulik

19. 10. 2005 12:54
Re: blbost
Člověče zlatej,jestli to nebude tím, že třeba děti a pracující jezdí ze škol a z celotýdenní práce, ne? Už se těším, až všichni budou mít auta, vyserou se na vlaky a vrhnou se na naše superrychlostní, několikaproudové dálnice, to budou fofry! To bude svoboda individua! Každej si může nadávat, kam ti ostatní oplechovaní kreténi jedou, když já mám takový chvat!
0 0
možnosti

ororokorebuch

19. 10. 2005 11:20
V posledni dobe je hodne techto oslavnych reci,
ale precijenom, Praha-Brno za 2 a pul hodiny, jeste k tomu rchlovlakem me prijde spis k placi...
0 0
možnosti

Autoň

19. 10. 2005 11:14
Tvrdolíno
Opakem jsou příměstské pantografy Tvrdolíno, ty jezdí průměrnou rychlostí 30 km/hod.
0 0
možnosti