- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Praha si objednala na buduci rok 26ks tramvaji typu 15T.
Akorát že něco takového jako 15T ještě existuje jen na papíře, takže na "buduci" rok to určitě...
V Brne a jiných městech jezdi garantované šaliny už hodně dlouho, to za se někoho něco v Praze napadlo co je všude běžné, ale aspoň teď něž nikdy.
No ten problem je trochu jinde, Praha na nizkopodlazni tram, ktere by byly vhodne (moc jich neni), proste nemela penize. Ted, kdyz se jejich pocet zvysuje, mohou nektere znich byt garantovane.
Mě fascinuje, jak Idnes neustále dělá PR pro magistrát a DP, jakoby jediným parametrem MHD bylo stáří a nízkopodlažnost vozů. Ale to, že třeba nové vozy metra po pár letech provozu vypadají hůř, než ruské po dvaceti letech, nikoho nevzrušuje, stejně jako to, že se kvůli reklamě právě teď barbarsky ničí interiér stanic na půlce céčka atd. Milí novínařští patolízalové, běžte se bodnout.
Nějak vám vypadla 9ka, jezdím s ní do práce a v jízdním řádu taky garantujou nízkopodlažní vozy pro vozíčkáře a zároveň na 9ce jelo první Porsche. :-)
Jo vypadla, ale první jezdila na trojce
Dopravní podnik zakoupil ty nejhorší tramvaje, jaké v Praze kdy jezdily. Mám na mysli model navržený firmou Porsche. Dáme-li stranou stížnosti cestujících na špatný design, který snížil cestovní komfort, rád bych upozornil na nesmírný hluk, který produkují. Při brzdění před stanicí a při rozjezdu se ozývá mlácení a rumplování, které třese celým domem. Máme v oknech protihluková skla, ale není to nic platné. Nedovedu pochopit, jak úředníci DP mohli zakoupit vozy tak špatné po všech stránkách. Co je k tomu asi vedlo?