- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes již každá taxislužba má léta aplikace, máte jistotu, že pro Vás přijede řidič s licencí i zkouškama. Na dispečinku Vám taky řeknou, předběžnou / levnější / cenu. Nemusíte si brát taxikáře na Hlavním nádraží a jím podobné nebo Uber
Řidič co celou cestu čumí do navigace, kterou má často v malém mobilu v úrovni kolen mě už málem zabil. Takové řidiče ať si Uber strčí někam.
co by jste chtěl. Většina řidičů nemá v ČR ani povolení, nemluví česky, natož, aby věděli kde jsou a kam Vás mají dovézt. Telefon mají, tak, aby nebyl viděl, protože jsou nelegální - nedodržují zákon ČR Pokud na to lidi máte a nevadí Vám několikanásobky jízdného, tak se třeba nechte zabít
Skratka boj s veternymi mlynmi. Urcite je dobre poznat miestopis a zvolit alternativnu trasu ak su cesty upchate. Alebo clovek moze pouzit aplikaciu, ktora mi uz dopredu zvoli najvhodnejsiu trasu a ja sa zapche vyhnem este skor ako sa k nej dostanem... co je pre mna ako sofera a aj ako zakaznika lepsie? Ak sa cely proces obide bez hotovosti, tak netusim, co sa musi riesit ohladom evidencie. Kde mam vacsiu sancu oklamat stat a zakaznika. Na co mi je taxameter, ktory aj tak nie je spolahlivym indikatorom prepravneho? Preco by som nedoveroval viac aplikacii, ktora mi dopredu povie predpokladanu vysku a nasledne ma podla pevne danych kriterii zauctuje? Svet sa pohol dopredu, bolo by fajn keby si to taxikari a magistrat tiez uvedomili.
Na magistrátu v Praze si asi někteří úředníci představují, že budou působit donekonečna jako hlava lupičcké mafie, která okrádá turisty ve vozech taxi . Prostě ta zbytečná zkouška z místopisu bude zcela pro uchazeče neprůchodná - dokud neodevzdá úředníkovi tučné výpalné v obálce - tak jak jsou na to na Pražském magistrátu zvyklí. Vždyť se taxikář může pořádně zahojit a obrat nějakého turistu - to nikomu na magistrátu nevadí.
Bože... předpokládám, že jste z nějaké vesnice a taxíkem jste v životě nejel.
Jedině Uber, drzí taxikáři už odemne neuvidí ani korunu.
Asi si neumíte vybrat správnou taxislužbu. Já si volám osvědčenou a jsou milí, vstřícní, cena vždy sedí dle domluvy, auta čistá, voňavá. A nepotřebuji na to žádný Uber.
Brzy bude zkouska se slepou mapou prahy a ukolem bude nakreslit trasu skrze existujici infrastrukturu z mista a do mista b, ne?!?! To je fakt demence
Dalo se čekat, že sdílená ekonomika bude asociálnímu státu hodně vadit.
Kdyby byl Uber příkladem sdílené ekonomiky, jistě by to nebyl takový problém.
jenže Uber se sdílenou ekonomikou nemá nic společného.
Tak uzbecká mafie jezdící pro Uber neprochází zkouškami z místopisu. Čím to, že mě to nepřekvapuje a vlastně ani moc nemrzí?
Vy očekáváte od taxikáře cestou přednášku o krásách okolí a jeho historii?
Prý musí operativně řešit náhradní trasy kvůli dopravní situaci a nepomůže mu ani nejmodernější technika... Co to je za nesmysl? Online navigace právě dopravní problémy vyřeší za vás a nabídne alternativní trasy. A pokud vletíte do zácpy, která vznikla před 3 minutami, tak by mě zajímalo, jak to se znalostí místopisu objedete líp než dle navigace. Člověk chybuje mnohem víc než počítač.
já když tedy jedu po praze podle Waze, sbírám dost často minutky a v cíli to mám třeba o 10 min. lepší, než navigace... Je to úžasná věc na výběr základního směru, ale někdy si to trasu zbytečně komplikuje, nebo naopak zjednodušuje...
Není náhodou cena smluvní u taxi?
Jak jde dohromady smluvní cena a eet. Konkurence v tomto případě taky tedy zmizí nemohu si vybrat který taxi pojede levněji stejnou trasu z jednoho místa a dohodnout třeba slevu dopředu
taxi smluvní cenu nemá, řidič Vám dá cenu podle taxametru do maximální magistrátní ceny 26,- / km což u Uberu pojedete klidně za několikanásobek / 2 - 4,6 / a jejich cena je ,,orientační "