Diskuze

Nevhazujte reklamu. Zájem lidí o akční letáky klesá, tvrdí studie

Letáky obchodních řetězců odmítá stále více lidí. Poslední čtyři roky klesá i podíl Čechů, kteří podle nich nakupují. V roce 2013 to bylo 40 procent lidí, letos 30 procent. Už pětina rodin má na schránce nápis, že letáky nechce. Vyplývá to ze studie GfK Shopping Monitor 2018.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A28l87a56n 88Ř95e36p47k26a

14. 12. 2017 15:06

Jo, to vidím každou středu jak jsou v Albertu letáky rychle rozebrány a o dvě hodiny později tam lidi nadávají, že jim do schránky nechodí a nemáme je ani na prodejně :D I když je fakt, že jde hlavně o důchodce, takže u těch se to dá chápat, že jdou po létacích a slevách jako diví :) Ale na FB jednotlivých řetězců po nedoručujících letácích brečí nejen důchodci... A na reakci, že si to můžou prohlédnout na internetu, jen něco zamručí ;-D

0 0
možnosti
Foto

V50l16a78d71a 70V65a94n51e55k

14. 12. 2017 19:02

A majitelé obchodů si mnou ruce,jak se zbavili zboží kterému končí záruční doba, nebo ležáků...;-DR^,a důchodci si odnáší zboží, které nepotřebují, ... hlavně, že bylo," levné v akci"....

Stejně jako kdysi kupovali předražený deky,hrnce.....no nekup to..;-D

0 0
možnosti

D68u79š77a23n 47M16a32č44e60k

14. 12. 2017 13:34

tak letáky třídím na hořlavé a nehořlavé, s prvními roztopím v krbovkách a druhé kontejner, co tam píšou nestíhám sledovat :-)

0 0
možnosti

Nějakou dobu jsem roznášela letáky. Asi byste se divili, kolik lidí na letáky čeká - Kaufland, Albert, Terno. A není pravda, že tam jsou pouze výrobky, které jsou na hranici použitelnosti. Letáky zajímají lidi, kteří uvažují nad každou korunou a takových není málo.

1 1
možnosti

To jsou takový kecy. Běžte se podívat ve čtvrtek ráno ke Kauflandu, Lidlu nebo Penny + pondělky.

1 0
možnosti

Letáky zásadně neodmítám. Na podpal se hodí.

0 0
možnosti

Ne, na podpal se nehodí, je to úlný křídy a jinýho sajrajtu a velmi špatně to hoří.

3 0
možnosti

Bylo by dobrý něco takovýho "nalepit" na mobil. Call centra a podobní nevolejte.

0 0
možnosti

To je normální jev, čím více klesá životní úroveň a země je v krizi, tak zájem stoupá a noapak, když se trochu více daří, tak zájem klesá. Někdo objevil Ameriku, Má to své cykly jako kapitalismus sám.

1 1
možnosti
Foto

V43l34a11d55a 61V18a15n39e10k

13. 12. 2017 21:46

Životní úroveň dnes klesá jenom hlupákům, v současné době máme nejvyšší úroveň v dějinách státu a to díky našemu členství v EU ;-)R^

0 1
možnosti

M39i23l62a97n 41V84o40l90e87k

13. 12. 2017 18:17

Např. letáky Lidlu jsou výborné na balení kuchyňského odpadu apod.

Někteří lidé si díky letákům připadají i užiteční (odnesou ty staré, co se válí v chodbě, do kontejneru na papír).

4 0
možnosti

Mam na schrance nalepeno ze nechci reklamu a stejne ji tam mivam. Nejcasteji od ruznych realitek, poskytovatelu ruznych vetsinou pochybnych sluzeb atp.

Kdyz jim tam nastvany volam, ze porusuji zakon a ze pri opakovani budu hlasit na COI, jsou casto urazeni ci lzou, ze to neni reklama, ale oznameni atp.

Jednou mi pani vysvetlovala, ze me to zdrzi minutku to roztridit, tak jsem ji nabidnul, ze si tu minutku denne vyfakturuju za 800/hodina na jeji firmu. No nastvala se jeste vic.

Lidi budte ohleduplni na cas jinych lidi.

5 0
možnosti

Ale podle textu té cedulky se nemusí jednoznačně jednat o to, že by majitel nechtěl aby tam byly vkládány reklamní letáky.

Co když jde o někoho staršího, opuštěného, bez bližšího příbuzenstva, který přemýšlí o budoucnosti a tenhle vzkaz může být vyjádřením, že si třeba přeje aby jej Pohřební služba necpala do nějaké schránky, ale jeho pokremační ostatky skončily jinak, například na rozptylové loučce.

1 1
možnosti