- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moji rodice se v dusterovi po narazu na predni roh dvakrat prekulili pres strechu i s mymi dvema detmi vzadu v autosedackach. Nikomu se nic az na par modrin od pasu, airbagu a jeden zlomeny prst nic nestalo. Auto na odpis. Po tehle zkusenosti bych bezpecenost dacii tak uplne neodsuzoval.
100x raději moji Feldu, než hnůj jménem Dacia Duster! Známý o ni básnil jako o nejlepším autě na světě. Říkal kecy, že majitelé Audi ji chodí obdivovat
Tak jsem si ji na 20 minut půjčil...
Řízení příliš strmé, možná nelineární. Místo přesného průjezdu zatáčkou jsem zatáčel cukavě. Podvozek pohodlný, ale - i na hladké silnici se auto houpalo a naklánělo jak parkník! Pak jsem jel kousek po dlažebních kostkách - palubní deska začala hlasitě drnčet a klepat. Poslední věc byl motor 1,6 atmo se slušným papírovým výkonem. Ve skutečnosti moje Felda proti tomu raketa. Duster líný. Kamarád mi pak řekl, že to je moje chyba, že prý neumím řadit Možná, že v 5000 otáčkách Duster opravdu jede, ale tak se běžně nejezdí. Ještě poslední detail, tachometr ukazoval tak o 10 km/h vyšší rychlost než skutečnost, což byl pro mne též nezvyk.
Jo a byla to ta nová generace, nájezd necelých 30 tisíc, svítila kontrolka servisní prohlídky.
Ale abych pouze nehanil - jedna věc, co se mi líbila, bylo hladké a přesné řazení.
Někteří již pochopili, že jedna osoba v autě táhnoucí do velkoměsta je ekonomická pitomost. Na jednu stranu jsou zde prostředky hromadné dopravy, na druhou stranu jsou tu pro ty zdatnější kola,koloběžky,elektrokola,skůtry,motorky.Spíš je udivující kolik náklaďáků jezdí do centra měst,většinou prázdných.
s tema nakladadakm to je pravda a zaroven by se daleko vic mely kontrolovat emise. I kdyz sam se snazim jezdit na kole co to jde, infrastruktura v Praze je pro kola spatan..kdybych nemel prihodnou cestu, ze jedu prakticky jen po cyklostezce a v lese (Prokopsky udoli, Vltava), na kole bych rozhodne v tom provozu nejezdil. Jinak Dacie je velmi dobre auto za ty penize a bez zbytecnych komplikovanosti. A novy Duster se mi libi, byt zadni svetla jsou inspiraci u Jeepu
"Silne roste Dacia"
Jsem zvedav jestli z toho buranismu nekdy vyrostem fakt.
Ani se nedivím.
Sud piva s pípou v ní odvezu, ještě rožeň, berana, dřevo a i koření. Na popojíždění a občas i delší trasu bohatě stačí. Když si vzpomenu s čím se jezdilo za I. republiky až na Zakarpatskou Rus, tak se to srovnat nedá.
Dacia bude mít bohužel problém s novou emisní normou - bude muset zdražit a být komplikovanější:-/
Což je opak toho co se lidem na Dacii líbí..
Já potřebuji auto na dojíždění do práce (vzdálené 30 km) a cestu delší než 300 km absolvuji jednou až dvakrát do roka. Jsem docela konzerva a nestojím o auto nacpané systémy, asistenty a dalšími serepetičkami. Dacia (třeba Logan) by mi proto asi stačila, jediným důvodem proti je motor - chci benzínový čtyřválec a minimálně sto koníků, což Dacia (pokud mi něco neuniklo) nenabízí. Jinak bych do toho ale asi i šel...
Auta jsou docela drahá, ne každý si může finančně dovolit nové auto, dražší značku.. I když náš místostarosta za piráty prý vidí budoucnost ve sdílení automobilů.. Tak asi něco chystaj. Tak se fakt těším, že nebudu muset šetřit na auto, starat se o jeho provoz a jen nevím, jestli budu raději sdílet mercedes nebo new beattla..
Spíše to šlapací, co měli Flintstoneovi.
Nová auta jsou celkem drahá a navíc ze všech médií srší zprávy jak se blíží krize. Lidi jsou chytřejší a nechtějí se na několik let zadlužit kvůli autu. Navíc politici vymýšlejí jak používání auta znepříjemnit. A státní organizace nejsou díky složité legislativě schopné vysoutěžit nákup vozidel.
To bude tim, ze ja jsem koupil jedno loni a dalsi predloni. Ted se aspon 8 let na koupi nechystam
Aneb „my vám na ty vaše naleštěné displeje a asistenty uprdnutí do sedačky pečeme, dejte nám něco, co nás prostě doveze z A do B a nezadlužíme se kvůli tomu na 10 let dopředu“.
k tomu stačí 20 let starý model