- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takovou snůšku nesmyslů o konkurenci soukromých subjektů a mnou dotovanou ČT člověk jen tak nezkousne .
Tuto asociaci agentur vymyslel opravdu chytrý obchodník .
aby si zadávali reklamu v takovém množství? Jednou jsem četl článek kde se psalo že cca 10000 z ceny auta tvoří náklady na propagační materiály a reklamu to je dost. Kdyby výrobci vyráběli kvalitní produkty reklamu skoro nepotřebují a i tak si myslím že je přereklamováno na starých úsecích dálnic je jeden bilboard za druhým, v MHD je reklama zvenku i zevnitř a dokonce ji dávají do nákupních vozíků. Je prostě všude dokonce i na telefonu se čas od času objeví reklama sama místo informace o buňce.
nikdo cenu koncoveho zbozi zdrazovat nebude, to si v existujicim konkurencnim boji proste nedovoli. Spis hodne firem proste omezi reklamu v TV. Zadna skoda, reklamu v TV opravdu k zivotu nepotrebuji....
Tak oni vylepší recepturu nebo sníží gramáž a jede se dál. Za chvíli bude víc reklam než pořadů
Z vás by páni podnikatelé jeden zvracel.Co není důvodem ke zdražení?Dlouhý bič a malý dvůr.
Lidé se v obchodech řídí převážně cenou výrobku a vlastní zkušeností a tradicí výrobku. Nedávno jsem si všiml, že ústní voda, na niž běží delší dobu v televizi reklamní spoty, je asi 3x dražší, než jiná ústní voda, kterou již mnoho let používám k plné spokojenosti. V reklamě nezazní jediný argument, v čem je propagovaná ústní voda lepší. Zpravidla kupuji výrobky, které znám od dětství, a nakupovali je s oblibou ještě mí prarodiče. To je nejlepší reklama.
Kyž nyní začne běžet v programu reklama, tak automaticky přepínám. Bohužel, v současné době je takřka pravidlem, že když přepnu na jiný program, běží tam reklama také. Po změně budu mít jistotu, že když z Novy a spol. přepnu v době reklamy na ČT1 či ČT24, tak zcela jistě na reklamu nenarazím. Ta představa mi je docela milá, neb reklamy hrubě nesnáším, zvláště pak ty naprosto idiotské, v jejichž vymýšlení jsou snad největší experti ti, co vymýšlí reklamu na Perwol. To je tedy perla za perlou!
Perlu dělá jiná reklamní agentura.
reaguje na kazdou udalost bezrozmyslu zvysenim cen Proc by firma zvysovala ceny vyrobku kdyz prave usetri miliony za reklamu. Reklamni agentury plivou hnis protoze nejvice budou tratit prave ony
PS: Zklad slova 'reklama' je ve slove 'klam'. Takze nelze verit vubec nicemu co vypusti RA mezi lidi.
mozna taky ne. co je vsak jiste, ze o kseft prijdou pijavice z RA