Diskuze

Omezení reklamy v ČT zdraží zboží, hlásají reklamní agentury

Chystané změny v zákoně o České televizi, které mají snížit množství reklamy ve veřejnoprávním médiu, prý poškodí spotřebitele. Zrušení reklamy na ČT1 a ČT24 zdeformuje reklamní prostředí a povede ke zvýšení cen reklamy i zboží a služeb pro občany, tvrdí Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lopezpepe

10. 7. 2011 18:01
Co vlastně zdražovat ?

Takovou snůšku nesmyslů o konkurenci soukromých subjektů  a mnou dotovanou ČT člověk jen tak nezkousne .

Tuto asociaci  agentur vymyslel opravdu chytrý obchodník .Rv

0 0
možnosti

Xladi

10. 7. 2011 17:42
A on ty firmy někdo nutí

aby si zadávali reklamu v takovém množství? Jednou jsem četl článek kde se psalo že cca 10000 z ceny auta tvoří náklady na propagační materiály a reklamu to je dost. Kdyby výrobci vyráběli kvalitní produkty reklamu skoro nepotřebují a i tak si myslím že je přereklamováno na starých úsecích dálnic je jeden bilboard za druhým, v MHD je reklama zvenku i zevnitř a dokonce ji dávají do nákupních vozíků. Je prostě všude dokonce i na telefonu se čas od času objeví reklama sama místo informace o buňce.

0 0
možnosti

bijec5

10. 7. 2011 15:53
Nenechte se zastrasit

nikdo cenu koncoveho zbozi zdrazovat nebude, to si v existujicim konkurencnim boji proste nedovoli. Spis hodne firem proste omezi reklamu  v TV. Zadna skoda, reklamu v TV opravdu k zivotu nepotrebuji....

0 0
možnosti

Xladi

10. 7. 2011 17:43
Re: Nenechte se zastrasit

Tak oni vylepší recepturu nebo sníží gramáž a jede se dál:-). Za chvíli bude víc reklam než pořadů

0 0
možnosti

milan166472

10. 7. 2011 15:02
???

Z vás by páni podnikatelé jeden zvracel.Co není důvodem ke zdražení?Dlouhý bič a malý dvůr.:-)[>-]

0 0
možnosti

Gróf

10. 7. 2011 10:06
Reklama, to je běh na desítky let. Náklady zvyšují cenu.

Lidé se v obchodech řídí převážně cenou výrobku a vlastní zkušeností a tradicí výrobku. Nedávno jsem si všiml, že ústní voda, na niž běží delší dobu v televizi reklamní spoty, je asi 3x dražší, než jiná ústní voda, kterou již mnoho let používám k plné spokojenosti. V reklamě nezazní jediný argument, v čem je propagovaná ústní voda lepší. Zpravidla kupuji výrobky, které znám od dětství, a nakupovali je s oblibou ještě mí prarodiče. To je nejlepší reklama.

0 0
možnosti

dogi2

10. 7. 2011 5:22
Tohle má jednu obrovskou výhodu:

Kyž nyní začne běžet v programu reklama, tak automaticky přepínám. Bohužel, v současné době je takřka pravidlem, že když přepnu na jiný program, běží tam reklama také. Po změně budu mít jistotu, že když z Novy a spol. přepnu v době reklamy na ČT1 či ČT24, tak zcela jistě na reklamu nenarazím. Ta představa mi je docela milá, neb reklamy hrubě nesnáším, zvláště pak ty naprosto idiotské, v jejichž vymýšlení jsou snad největší experti ti, co vymýšlí reklamu na Perwol. To je tedy perla za perlou!

0 0
možnosti

base

10. 7. 2011 9:33
Re: Tohle má jednu obrovskou výhodu:

Perlu dělá jiná reklamní agentura.

0 0
možnosti

Bonelord

10. 7. 2011 0:41
Nesmysl

0 0
možnosti

dogi2

10. 7. 2011 5:16
Re: Nesmysl

Co?

0 0
možnosti

nahláseno-smazáno-zapomenuto

9. 7. 2011 18:24
Dogma trvaleho ekonomickeho rustu

reaguje na kazdou udalost bezrozmyslu zvysenim cen:-) Proc by firma zvysovala ceny vyrobku kdyz prave usetri miliony za reklamu. Reklamni agentury plivou hnis protoze nejvice budou tratit prave ony;-D

PS: Zklad slova 'reklama' je ve slove 'klam'. Takze nelze verit vubec nicemu co vypusti RA mezi lidi.

1 0
možnosti

bez_tolerance_hlouposti

9. 7. 2011 8:49
zbozi mozna zdrazi

mozna taky ne. co je vsak jiste, ze o kseft prijdou pijavice z RA :-P

0 0
možnosti

grandemi

9. 7. 2011 7:58
ČT

Odnese to koncesionář zdražením.

0 0
možnosti