Diskuze

Němci mají v rajonu čínskou škodnou

Jerry Gao, evropský manažer čínské automobilky Geely, je zatím na starém kontinentu malý hráč. Jeho auta na evropské poměry příliš kouří a nemají dost dobrou pověst. Na největším světovém autosalonu, který v pondělí začal ve Frankfurtu, má ale stejně navrch.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

epolitik

13. 9. 2005 17:09
VW se z toho dostane
sef VW je perfektni chlap, pracuje na principu praveho americkeho marketingu takze tech 5 milionu aut urcite proda a v USA se mu bude zase darit, protoze mu to preju
0 0
možnosti

qwe

13. 9. 2005 17:38
Re: VW se z toho dostane
Tak to mu jistě spadl kámen ze srdce, když světlou budoucnost prorokuje takové eso jako jsi ty.
0 0
možnosti

Honza

13. 9. 2005 9:46
Nejen čínskou
Indická automobilka TATA taky roste, už se obchoduje i na NYSE.
0 0
možnosti

tucnak

13. 9. 2005 8:42
problem je
ze svet se proste vyrovnava. Takze zapad si hold bude muset pomalu zvykat, ze oni uz nejsou ti jedinni, kdo vydelava nejvice penez. Jejich prijmy uz rovnez tak neporostou, protoze rostou prijmy tech chudsich. A navic, zpusobili si to sami. Tim, ze ivestuji v cine, tim, ze tam prenaseji know how, vyrobu a vsechno.
0 0
možnosti

Admin_

13. 9. 2005 17:39
Re: problem je
, Co se vlastně v posledních let stalo? Na světový trh přibyla skoro miliarda kusů levné pracovní síly. To s cenou stávající nejlépe placené miliardy musí jednoznačně zamávat. Rozdíl desetinásobku není možné držet věčně, ikdyž vyšší vzdělanost, lepší infrastruktura mají svou hodnotu. Dalším fenoménem je, že světová těžba surovin zdaleka nestoupá takovým tempem, jako nabídka pracovní síly. Logicky by tedy mělo docházet k relativnímu zdražování surovin a zlevňování práce. Problém EU a USA je, že jejich populace je zadlužena na desítky let dopředu pomocí tak výhodných státem sponzorovaných hypoték. Relativní pokles kupní síly, bude mít devastující účinky - zlikviduje kupní sílu "Západu" a to v čase, kdy je na ní závislý růst "Číny". Tohle by měla vyřešit velká hospodářská krize, která pomocí bankrotů vymaže dluhy Západu a Čínu poučí, že dovážet někomu hodnoty výměnou za slib protiplnění v budoucnu (co jiného než slib jsou peníze?) není bezpečné.
0 0
možnosti

egon

13. 9. 2005 7:14
marže...
výrobci mají marži od 10 do 15 % a prodejci 20 až 40 %. a tyhle čísla fake nejsou... korejské automobilky nechávají prodejcům cca 30 % z ceny vozu a dovedete si představit kolik si asi berou prodejci vw, audi atd. pro zvědavce kde jsem tyto čísla vzal, tak jsem je vzal z vlastní firmy -> prodávám hyundai.
0 0
možnosti

skrezl

13. 9. 2005 7:51
Re: marže...
dobra info! jen jeste pridej tu o VW, docela by me to zajimalo....
0 0
možnosti

cruz azul

13. 9. 2005 6:34
fake
Soucastky do boingu se delaj z dovezenych mater. z taiwanu a razi se na to made in usa,,do tech novejch... no kam to speje .
0 0
možnosti

RadecekH

13. 9. 2005 4:54
2% marze
To by me zajimalo, kdyz maji jen 2% marzi, jak mohou hejbat s cenama svych vozu dolu o desitky procent.
0 0
možnosti

babacek

13. 9. 2005 5:49
Re: 2% marze
Tento zdánlivý prodělek se vyrovná po upevnění pozice na trhu.
0 0
možnosti

Tomach

13. 9. 2005 4:41
Hm...
Mozna by lidi nez koupej auto meli kouknout i na jine parametry nez je jen cena a barva. Staci se na cinska a korejska auta podivat do crash testu a je hned videt jake jsou to rakve na koleckach  To uz si vazne radeji trosku priplatit na nemecke nebo japonske auto
0 0
možnosti