- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hned běžím koupit novou pračku a tu starou co jsem koupil letos v lednu vyhodím
z reklam uvedených v tabulce si nevybavuju ani jednu.
toto udílení cen je bohužel pouhou reklamou reklamních tvůrců ........ všechny oceněné reklamy průměrné . spojit pračku s prádlem .......
A s čím ji měli spojit? S zátkou od piva?
S reklamou je to podobné jako se šaty - můžete na přehlídkách obdivovat modelky, oblečené do prazvláštních modelů, ale když si půjdete koupit oblečení, koupíte takové, které můžete nosit. Nejúčinnější rekklama je překvapivě ta nejjednodušší, typu "mladá mamika a prací prášek", "sportovkyně a běžecké boty" apod. Od reklamy se nečeká, že bude umělecky na úrovni, ale že prodá nějaké zboží. Všechyn agentury, které vytvářeli výhradně umělecky zajímavé reklamy, zbankrotovali. Reklama zkrátka má prodat - nic víc. Může to udělat nápaditým způsobem (třeba slavní sobi a Vodafone), ale taky úplně obyčejně říct, že tohle mýdlo je to nejmýdlovatější na světě. Počítá se výsledek, tzn. prodej zboží po reklamní kampani
protože otravně běžela 150 krát denně, ale až doteď jsem si myslel, že byla na KB. Už jsem asi ze všudepřítomné reklamy tak otupělý, že jí vůbec nevnímám.
A na cikánské kopáče v Praze v tričkách s nápisem "Měl jsem se líp učit" si nevzpomínáte? To bylo povyku, Romea se mohla zbláznit a Kocáb taky nezklamal...
blikající krabičky od T-Mobilu, skočil na to i Radek John. Ten je chtěl tak dychtivě vidět, že kvůli tomu rozsekal i služební auto.
Další náklady 3 miliony Kč za klamavou reklamu na Poštovní spořitelnu... http://www.cnb.cz/cs/verejnost/pro_media/tiskove_zpravy_cnb/2010/20100914_csob_ps.html