Diskuze

Nejúčinnější reklamy roku: prádlo na ulicích i věrnostní karta na památky

Finanční krize letos tvrdě dopadla na reklamní trh. Agentury zaznamenaly více než desetiprocentní propad svých příjmů. Tento fakt ovlivnil i letošní soutěž o nejefektivnější reklamu Effie 2010. Vyhrály kampaně, jež stály málo a přinesly velký užitek. Zabralo tak například prádlo rozvěšené podél ulic či věrnostní program na památky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

lolek77

27. 10. 2010 14:55
Já když vidím prádlo na reklamě

hned běžím koupit novou pračku a tu starou co jsem koupil letos v lednu vyhodím;-D

0 0
možnosti
PD

LazyFatMan

27. 10. 2010 8:28
Něco je asi špatně,

z reklam uvedených v tabulce si nevybavuju ani jednu.

0 0
možnosti
PD

LazyFatMan

27. 10. 2010 8:32
Re: Něco je asi špatně,

Zato si vybavuju "ta ta ta ta" ;-D

0 0
možnosti
N

nick

26. 10. 2010 22:58
reklama reklamy

toto udílení cen je  bohužel pouhou reklamou reklamních tvůrců ........ všechny  oceněné reklamy průměrné . spojit  pračku s  prádlem .......8-o

0 0
možnosti
TS

boudicca

27. 10. 2010 10:15
Re: reklama reklamy

A s čím ji měli spojit? S zátkou od piva? ;-D

S reklamou je to podobné jako se šaty - můžete na přehlídkách obdivovat modelky, oblečené do prazvláštních modelů, ale když si půjdete koupit oblečení, koupíte takové, které můžete nosit. Nejúčinnější rekklama je překvapivě ta nejjednodušší, typu "mladá mamika a prací prášek", "sportovkyně a běžecké boty" apod. Od reklamy se nečeká, že bude umělecky na úrovni, ale že prodá nějaké zboží. Všechyn agentury, které vytvářeli výhradně umělecky zajímavé reklamy, zbankrotovali. Reklama zkrátka má prodat - nic víc. Může to udělat nápaditým způsobem (třeba slavní sobi a Vodafone), ale taky úplně obyčejně říct, že tohle mýdlo je to nejmýdlovatější na světě. Počítá se výsledek, tzn. prodej zboží po reklamní kampani

0 0
možnosti
ML

fsp

26. 10. 2010 21:47
Z oceněných reklam jsem si teda všimnul jenom Holubové,

protože otravně běžela 150 krát denně, ale až doteď jsem si myslel, že byla na KB. Už jsem asi ze všudepřítomné reklamy tak otupělý, že jí vůbec nevnímám.

0 0
možnosti
MM

Mullen

26. 10. 2010 22:33
Re: Z oceněných reklam jsem si teda všimnul jenom Holubové,

A na cikánské kopáče v Praze v tričkách s nápisem "Měl jsem se líp učit" si nevzpomínáte? To bylo povyku, Romea se mohla zbláznit a Kocáb taky nezklamal...

0 0
možnosti
PHMK

pig head Miki Kopas

26. 10. 2010 20:46
Neúčinější raklamou byly

blikající krabičky od T-Mobilu, skočil na to i Radek John. Ten je chtěl tak dychtivě vidět, že kvůli tomu rozsekal i služební auto. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
PP

prema_x

26. 10. 2010 20:48
Re: Neúčinější raklamou byly

az na to, ze to byla O2...

0 0
možnosti

chrismartin22

26. 10. 2010 20:28
Nejlepší, ale klamavá

Další náklady 3 miliony Kč za klamavou reklamu na Poštovní spořitelnu... http://www.cnb.cz/cs/verejnost/pro_media/tiskove_zpravy_cnb/2010/20100914_csob_ps.html

0 0
možnosti