Diskuze

Nehoda u Českého Brodu poškodila 1 800 balíků. Škoda pošty jde do milionů

Česká pošta odhaduje škodu na poštovním vlaku, do kterého u Českého Brodu narazila v úterý večer osobní souprava, na 15 milionů korun. Poškozeno bylo 1 800 balíků.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J31i72ř62í 78S29l38u53k73a

18. 7. 2020 6:47

takže ta hračka pro manželku nedorazí ........

0 0
možnosti

Tak jsem se dnes začal zajímat o to, kde je moje objednávka z e-shopu, která (podle "track and trace" služby České pošty) měla být doručena 15.7. na pobočku k osobnímu odběru. Na zákaznické lince ČP mi paní sdělila, že zásilka už je na předmětné poště uložena, ať si tam zavolám. Na placené lince místní pobočky jsem si čtyřikrát vyslechl nabídku plechové huby "pro ble ble ble stiskněte dvojku, vyčkejte spojení s naším zaměstancem...a následně tón oznamující, že linka je obsazena nebo neexistuje nebo co já vím a hovor byl automaticky ukončen. Nu což, vypravil jsem se tam osobně. Paní na přepážce mi oznámila, že balík je uložen hned za rohem v Balíkovně. Paní v Balíkovně mi oznámila, že ho tam nemá. Po svolání sletu všech přítomných úřednic se dámy dobraly toho, že ten balík asi byl v tom nabouraném vlaku. To jako pošta nemá tři dny po této události inventuru toho, které balíky z nehody pokračují k doručení a které jsou ztracené/zničené???!!! Že by laskavě mohli adresáty vyrozumět o dané situaci? Nebo spoléhají na to, že někteří z adresátů neví, že jim měl být doručen balík a tím pádem se vyhnou náhradě škody? Dále jsem se rozhodl prozkoumat, jak na reklamaci - že jediný oprávněný k podání reklamace je odesílatel, to bych ještě pobral...ale proč proboha musí být součástí reklamace (jako povinná položka) scan podacího lístku, když celý tento proces se odehrává pod odkazem, ve kterém sama pošta zveřejňuje všechny podrobnosti o zásilce ́(číslo balíku, podací pošta, cena zásilky, hmotnost, datum převzetí k přepravě)???!!! Celý tento podnik se chová tak neuvěřitelně diletanstky, že to je zaprvé k pláči, a zadruhé možné pouze ve státním sektoru ;-€Rv

2 1
možnosti

J87i56ř90í 10S87l17u55k50a

18. 7. 2020 6:46

to byste chtěl moc. bohužel. čp má akorát čas a peníze na vyměňování strojků na pořadí s cílem co nejvíce nelogických tlačítek a co nejvíce prázdných okýnek, protože zaměstnanci se baví a svačí, obědvají. je to strašný podnik.

0 0
možnosti

D46a20n96i10e21l 37H27ý26l

15. 7. 2020 23:10

Proč tam proboha stal ten poštovní vlak v poli?

1 2
možnosti
Foto

Dva největší bordely v Česku... Česká pošta a České dráhy... Co bychom měli chtít víc?

4 1
možnosti

Proč jste do 14 dnů po doručení neodstoupil od smlouvy?

1 0
možnosti

Já bych přidal superministrovi Havlíčkovi ještě zdravotnictví.

2 5
možnosti

Ja bych jej nechal ridic vsechna ministerstva,...

0 0
možnosti

Reklamoval jsem ipad ktery byl dobre zabalen a evintne s nim nekde dost triskli. Cena noveho 12900 kc. Na reklamaci mi uznali 300 kc za ohnuty ipad kteremu z boku koukalo sklo. Pry funguje a je to jen kosmeticka vada.

2 4
možnosti

J25a53n 41M66a36r61e83k

15. 7. 2020 13:41

A jak to souvisí s tímto případem?

3 1
možnosti

J76a81n 75C40e57p54e65k

15. 7. 2020 11:15

Super, tak u 800 balíků mají výmluvu. Co s tím zbytkem nedoručených?

4 11
možnosti

J80a62n 66M42a54l84ý

15. 7. 2020 11:13

To to dopadlo ještě docela dobře...

7 0
možnosti