Diskuze
Analytici: Automobilky musí zlepšit vývoj a cílit na Východ, nebo skončí
Děkujeme za pochopení.
M46i66l17a42n 15V74á43c71h56a
Články s tématem automobilové výroby jsou převážně zajímavé, ale naprosto je překonává ilustrační foto, které je tak atraktivní a je vidět tak často, že pokud se na sebe podívají ty dvě ženy, tak již oběma samotným to musí být protivné!
J48a86k71u88b 15K96r81e40j53č86í33k
Nazdárek lidikčy :-)
Trh s auty v EU je plně nasycený a o dalším zvyšování prodejů aut nemůže být ani reč! Není to jenom o ceně aut, ale taky o kvalitní infratruktuře a ceně benzínu. V EU máme cenu benzínu vysokou a daněnou, pro snížení spotřeby, hold se tím snižuje i prodej aut, protože se nevyplatí. Taky se mi zdá, že těch aut ve městěch prostě, už jezdí moc a doprava je často ucpaná. Takže prodejnost aut se, už zvyšovat nebude a počet aut na silnicích v EU zustane konstantní, nebo respektive bude mírně klesat a obsazenost aut se bude zvyšovat.Očekávám, že někteří výrobci automabilů prostě na starém kontinentě zkrachují!
Lidi nebojte se podobný scenář bych čekal i ostatních částech světa, okorát se zpožděním co týka starého kontinentu. Prostě večný růst prodeje automobilů je neudržitelný a každý oblast světa se zastaví na určité hranici.
Pro EU bych čekal 11 - 12 mil. aut ročně, USA 19 - 20 mil aut ročně. Čína s Indií je pro mě záhadou, trh s auty zatím roste, ale může je čekat velmi nemilé překvapení a prudkým poklesem prodejů.
S pozdravem!
K21a56r26e75l 28J93o56a56c44h92i62m36s56t74á67l
nasycený ? divný že furt vyrábíme přez 400 aut za směnu tedy přez 1200 za 3 směny a chtěj ještě zvišovat takže nevim jestli je přeplněn o tom dost pochybuji
M53a72r36t72i36n 52G51r16o17c25h98o21l
Na základě minulých prognoz a zelených eurokomisařů automobilky vyvíjely a výsledek vidíme ... 4 kola, volant, půl tuny kovu a malolitrážní vysokootáčkový motor s neznámou životností, to vše ve velkých sériích a přesto za vysokou cenu ... chápu, že 200000 Kč je psychologická hranice, ale za malé městské vozítka cena musí být cena poloviční a dle toho se musí vyvíjet i ceny větších aut ... pak se bude vyrábět i prodávat bez šrotovného či orientace na východ, který si jen tak mezi námi doveze více aut z dálného východu. Když se prosadí odstranění cel na straně Číny na dovoz aut, bude ještě v Evropě nedostatek výrobních kapacit, ale to by politici, kteří tohle vyjednávají nesměli být uplacení a trvat na reciprocitě ... vy cla na auta, my cla na elektro, boty, hadry ...
M72a69r43t95i50n 59K43a95r84á88s97e24k
Boty hadry se z ciny moc nevozi (jen par top produktu, zbytek se dela jinde), navic vyrobni naklady jsou zanedbatelne ve vztahu k vysledne cene, drtiva vetsina ceny texitilu jde obchodnikum a firma ktera vlastni znacku, vyvoj apod - tem co to sijou jdejen maly zlomek, tzn clo by muselo byt ve stovkach procent aby melo vubec nejaky vyznamejsi vliv na cenu). U elektroniky je to pravda slozitejsi.....
J10o50z86e31f84a 59N24o23v47a52k19o13v79a
A opravdu vyrobci nemaji zadny prostor jit s cenou dolu?
Jsme sice laik, ale opravdu jsou vyrobni naklady mezi jednotlivymi motory tak velke, ze i vysledny prodejni rozdil je tak velky?
(zvlast, kdyz casto je objem motoru stejny, ale lisi se jen vykon).
Nebo to znamena, ze nejlevnejsi auta s nizkym vykonem jsou dotovana vyrobcem a ten se pak namasti na autech s vysokym vykonem?
M60a79r68t50i18n 59K29a81r82á85s11e96k
No tak motory se stejnym objemem ale ruznym vykonem casto nejsou stejne (jen s jinym nacipovanim) i kdyz se to tak na prvni pohled zna. Jinak ale samozrejme maji automobilky z vyssich motorizaci vetsi vyvar. Cena je ale nastavena umerne poptavce. zkratka kdyz na nejakem modelu vydela automobilka 50 tisic na kusu, tak kdyby sla s marzi na 25 tisic, tak bych tech aut musela prodat dvojnasobek aby byla na stejnem vysledku (zjednodusene receno) a to se s pravdepodobnosti hranicici s jistotou nepodari. (velky rozdil v marzi udela totiz jen maly rozdil v cene).
V22á75c23l78a81v 64J73a21n94o36c12h
Automobilky by se měly hlavně vzepřít a začít dělat opět automobily pro zákazníky a ne pro komisaře EU.
F36r44a79n48t94i94š26e63k 84L34u71f83t
Hezké jak se plnilo co říkali analytici v r.2008 - šrotovné pomůže jen krátkodobě a problém s malým odbytem jen přesune do budoucna, tak to teď máme. Nechci malovat čerta, ale až Sobotka zvedne minimální mzdu, sníží to konkurenceschopnost automobilek, které se pozavírají. To bude najednou lidí na podpoře a nárůst voličů levice s argumentem "zlí kapitalisti nás vyhodili"
J11a44n 64S87t45e90h83l34i76k
My jsme žádné šrotovné nedávaly , ale vytáhlo nás od propasti .Protože tu dobu pamatuji , tak pul roku prakticky nebylo co dělat (dodavatel aut) .Propustili se mraky lidí ,ale stejně to nepomohlo , byla panika . Asi až za pul roku ,než se zavedlo šrotovné v německu se pomalounku zvedla vyroba na 50% před krizí . Automobilky nedělají na sklad . Ono živit pul roku stovky lidí(v našem podniku) co dělají jen na cca 10-20% taky není sranda. V celém autoprumyslu to bylo stovky tisíc lidí co jen tak lelkovali . Jak říkám ,tam se nedělá na sklad
J14o66z85e93f 45K83o56s68t76e15l51a76n59s51k47ý
Európa musí inovovať a prichádzať neustále s niečím novým. Takýmto impulzom by napr. mohli byť elektromobily. Sú konštrukčne oveľa jednoduchšie ako autá so spaľovacím motorom. Keby sa napr. ujala myšlienka elektrifikácie diaľnic a dôležitých ciest (elektromobily by sa napájali ako autíčka na autodráhe), mohol by z toho byť veľký boom k obnove vozidlového parku.
Myslím si, že globalizácie čoskoro dosiahne svoj vrchol a výroba sa opäť začne presúvať do oblasti spotreby. Ľudia si začnú uvedomovať, že lepšie je mať jednu kvalitnú vec ako 3 cetky, čo sa o chvíľu rozpadnú.
F84r34a26n98t19i47š78e58k 59H81á81j62e70k
Evropa vymyslí, zafinancuje vývoj, udělá pilotní projekty, vyzkouší a odladí chyby ........ a číňan okopíruje a dodá!?!
Nebo spíš koupí celou Evropu (salámovou metodou)!
...... a borci v Bruselu k tomu budou "Já umím hráti, my umíme taky. A to na basu, jak se na ní hraje? Stála basa u primasa, u primasa stála, když primaska zatopila basa sama hrála ................."
P38a87v10e85l 74O84d31r76a92z54i59l
A v Koreji říkají to stejné, jen Východ vyměnili za Západ. Analytici.
J26a12r20o74m84í24r 38H34l17u35b21e62k
Německá auta byla kdysi synonymem kvality, zejména BMW a Mercedes. Byla to jejich konkurenční výhoda, které se z neznámých důvodů zbavili. Pomalu padají na úroveň francouzských. Japonská ještě solidní kvalitu mají, ale jejich údržba je nehorázně drahá. Dnes automobilka nepropaguje kvalitu, ale všemožné elektronické vychytávky, většinou k ničemu, které se snadno kazí a obtížně opravují, mnohdy auto bez nich ani nejede. Já mám 14 let staré auto, které s minimální údržbou jezdí velmi dobře i dnes a ještě minimálně 5 let bude. Nebudu jej přece vyhazovat do šrotu abych si koupil šrot nový, který mi ani těch 5 let nevydrží.
J31a85r39o88s14l64a11v 73M29a70j90n78e66r
tak ještě 16 let a rovnou na veteránský značky no rodinu bych do toho neposadil
M87i49r53o70s39l39a74v 40B69á53r36t76a
Prostě je tu nadvýroba - aut, domů, .... Prostě jednou výroba někde musí skončit. A budou sociální nepokoje.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Musk si připsal velký úspěch v Číně, Tesla může naplno rozvíjet samořízení
Miliardáři Elonu Muskovi se na návštěvě Číny podařilo odstranit překážky v zavádění technologie...
Škrty jsou v Evropě u konce. Strach ze ztráty voličů vede zase k rozhazování
Po několika letech silně uvolněné rozpočtové politiky v Evropě měl rok 2024 znamenat velkou změnu....
Mráz nadělal škody za stovky milionů, odhadují pojišťovny. Výborný jedná o pomoci z EU
Česko v nejbližších dnech pošle Evropské komisi (EK) žádost o mimořádnou finanční pomoc pro české...
Brexit se projeví naplno, začínají platit přísnější pravidla na dovoz
Dovoz potravin z EU do Velké Británie bude od 30. dubna nejen dražší, ale i komplikovanější....