Diskuze

Martínek: Neplatiči si ochranu nezaslouží

Nový ministr pro místní rozvoj Radko Martínek chce sáhnout do bydlení tak, jak si nikdo před ním netroufl. Kromě deregulace hodlá usnadnit vystěhovávání neplatičů a přibrzdit dědičnost bytových dekretů, perpetuum mobile, které drží při životě regulované smlouvy na neomezenou dobu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

všechnovím

26. 5. 2005 23:23
SPRÁVNĚ!
Naši sousedi neplatili nájem 5 let než se podařilo je vystěhovat.Jenom nevím,jestli 3 měsíce není příliš krátká doba,ale asi ne.Pokud se někdo ocitne v krizi,může se domluvit na splátkovém kalendáři.
0 0
možnosti

Trinecak30

26. 5. 2005 21:34
Jsem pro...
Chystam se postavit bytove jednotky a chci "zit" z jejich pronajimani...tak at uz konecne neco udelaji aby jsme i takto mohli podnikat !!!
0 0
možnosti

barbudo

26. 5. 2005 21:46
Re: Jsem pro...
... a to se snad nemůže?
0 0
možnosti

ppetr

26. 5. 2005 19:48
najem
kristepane na to prisli az ted !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to uz by meli vystehovat cely CHANOV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

Občan - majitel

26. 5. 2005 19:26
Ceny kolejného
Právě jsem se dočetla, že současná měsíční cena dvoulůžkového pokoje v Praze na Větrníku je 1 200,- Kč a že například na UK  zaplatí studenti od října 2 500,- až 4 000,- Kč. "Můj" státem dosazený a mou rodinou stále povinně  protiústavně dotovaný, regulovaný nájemník ve vile na Vinohradech (pouze 6 bytů) se zahradou, ve stometrovém bytě platí 37,- Kč za m2 tj. 3 00,- Kč. Za odměnu mně proto udáva a vláči po soudech, zkrátka znepřijemňuje mi život, kde jen to jde. Důvod? Dovolila jsem si vzít zpět to, co mi kdysi bolševik ukradl. Proto má zřejmě tento člověk, na rozdíl od mé rodiny, alespoń dle pana ministra, ještě dalších 7 let  zřejmě na to, aby se chudák "utiskovaný" vyrovnal s myšlenkou, že mu končí bezstarostný sladký život, anebo že by si málo za těch 15 let "našetřil"? Co vy na to, studenti  práva? Učí Vás tam, ještě pořád, že krást se nemá a že občané jsou si rovni? A proč?
0 0
možnosti

Občan - majitel

26. 5. 2005 19:30
Re: Ceny kolejného
Omlouvám se, v ceně za nájem mi vypadla 7. Takže "můj" regulovaný nájemník zaplatí za 100 m2 byt 3 700,- Kč měsíčně.
0 0
možnosti

Občan - majitel

26. 5. 2005 15:47
Priority jsou někde jinde
Pan ministr tvrdí, že prioritní je vyřešit regulaci a já občan a majitel tvrdím, že prioritní je okamžitě vyřešit a nejlépe zrušit doposud  platný socialistický ObčZ z roku 1964, hlavně  §§ 685 - 716. Dle těchto soc. §§, zcela poplatných své době, je totiž ještě i dnes vlastník nemovitosti  prezentovaný,  jako nebezpečná a nesvéprávná  bytost, která má zakázáno se svým majetkem bez přivolení  soudů volně nakládat a užívat jej dle svého uvážení. Takže pane ministře, byli to poslanci  Vaší strany, konkrétně JUDr. Jičinský a Rychetský, kteří tento stav zavinili a momentálně jim skvěle přisluhuje "Váš" regulovaný nájemník Křeček. Takže pro začátek by mi i stačilo, kdyby si konečně ČSSD, komunisté mne jako strana, která byla údajně postavená mimo zákon nezajímají, uvědomili, že mám právo na to, aby v mém majetku bydlela moje rodina a nájemníci, kteří si vybrali mně a já je.
0 0
možnosti

majitel rodinného domku

26. 5. 2005 16:48
Re: Priority jsou někde jinde
Naprostý souhlas. Laždý má volbu, kde  a jak chce bydlet. Volba je jasná: hypotéka a vlastní bydlení nebo nájemné. Nechápu, proč se stát tak vehementně stará o menšinu bydlící v regulovaných bytech.
0 0
možnosti

26. 5. 2005 14:39
Soudruzi nájemníci,
mám vás rád  Bez vás bych nežil, chybělo by mi totiž "dotování" vašeho bydlení  Už, aby jste byli z mých bytů pryč nebo bych vás mohl donutit k akceptování mých, podotýkám, oprávněných a nepřemrštěných požadavků  Už mě nebaví kasírovat z vás v Brně (Trnitá, 1+1, 38m2, I.kat) 1.000,- Kč/měsíc, K.Varech (Tuhnice, 2+1, 55 m2, I.kat) 1.500,- Kč/měsíc, o dalších obcích raději nemluvím  Chci jenom dvojnásobek (jako T-mobile dává 2x, já chci 2x brát )  Pokud se vám to nelíbí, račte, všude na vás čekají s otevřenou  náručí, ještě vám zaplatí přestěhování
0 0
možnosti

qwok

26. 5. 2005 13:31
To by mě zajímalo, kde vězí zdejší regulační bolševik " barbůdo" !!
Nevím jak vy ostatní, ale já už začínám pociťovat téměř abstinenční příznaky z dnešní absence jeho slovních průjmů na téma že "dekrety na byt jsou (údajně - podle toho negramota) snad dokonce platnými nájemními smlouvami  To jelito Křečkovo snad neví, jak má vypadat  smlouva !!!!
0 0
možnosti

Honza

26. 5. 2005 13:37
Re: To by mě zajímalo, kde vězí zdejší regulační bolševik
no jo jeste tenhle, vsak on vecer vybehne na TV a bude tam neco socialistickyho zase blabolit. jako ze solidarita...nebo tak nejak tomu spidla rikal.
0 0
možnosti

Honza

26. 5. 2005 11:41
mensina proti vetsine
Nejsem si tim jist, ale cca 25% lidi v CR bydli v najemnim. Tech zbylejch 75% jinou formou ,ale taky bydli. Tak nevim, ale resit regulaci kvuli mensine? Regulaci zrusit, stejne je to omezeni vlastnickeho prava. //si pak ani nemuzu zbourat dum ktery vlastnim!!!//(motivy bych ted neresil). No a neplaceni najemneho je dle meho nazoru poruseni najemni smlouvy nebo ne? Z toho prameni nejake dalsi kroky...
0 0
možnosti

ppetr

26. 5. 2005 19:51
Re: mensina proti vetsine
Tech zbylejch 75% - si to vse hradi v plne parade a na to jeste ty nase hlavy pomazany bohuzel neprisli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RADEJI BUDOU PODPOROVAT NEPLATICE A NEMAKACENKY :-((((((((((((((((((((((((((
0 0
možnosti

Gaston

26. 5. 2005 11:21
Opravdu správný krok?
Na první pohled je to správný krok ministra.
Ale....
 
Existoval by tento problém bez regulace?
 
0 0
možnosti

Lehor

26. 5. 2005 11:30
Re: Opravdu správný krok?
Obávám se, že vystěhování nečplatičů s regulací moc nesouhlasí. Já jsem pro co nejrychlejší deregulaci a vyhození neplatičů na ulici.
0 0
možnosti

owner

26. 5. 2005 10:11
To sháněná náhradního bytu je formální pitomost de facto zrušená ˇUstavním soudem.
Od loňského září je v právní moci nález ÚS zakotvující zásadu, že "nelze prolongovat protiústavní stav regulace nájemného přidělováním náhradních bytů v regulovaném režimu". To v parxi znamená, že náhradní byt už vůbec nemusí být za nájemné regulované ale pouze za obvyklý nájem v dané oblasti. Ten se snadno zjistí jako průměr nabidek místních realitek  na nájem srovnatelného bytu přes sazbu za m2 obytné plochy.  A tržní naájem si každý snadno sežene sám, na to nepotřebuje  bytovou náhradu od majitele !
0 0
možnosti

Gaston

26. 5. 2005 11:11
Re: To sháněná náhradního bytu je formální pitomost de facto zrušená ˇUstavním soudem.
Částečně máte pravdu. Je to prozatím jeden z nejpraktičtějších důsledků výroků ÚS.
 
Platí to však pouze pro některé výpovědní důvody (potřeba bytu pro sebe či osobu příbuznou a rekonstrukci bytu) a je k tomu potřeba souhlas soudu. Takže dlouhodobá záležitost..
0 0
možnosti