- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Milý Michale, doporučuji vám najít si jinou práci, kde se nebudete muset potkávat s koncovými zákazníky - třeba ve skladu, kde budete ještěrkovat dle těch podmínek, kterými se oháníte. Protože jestli je vás ve firmě takových vícero, tak si u společnosti, která vás zaměstnává, časem nikdo nic neobjedná a práci si budete muset hledat tak jako tak...
Když už tady děláte tuhle reklamu na nekvalitní přepravní společnost, měli byste napsat že vlastníkem obou společností je Mall Group. Mall koupil levný nefungující Intime, aby zvládal pokrýt špičky u sebe na Mall.cz A snaží se Intime maximálně cpát všem zákazníkům, protože ho vlastní a přeprava ho tedy vyjde na nákladovou cenu.
V zásadě s každým přepravcem mám dobré i špatné zkušenosti. Ovšam s jedním přepravcem mám kromě pár dobrých zkušeností i hodně tragických, jmenuje se Česká pošta a jedna z posledních hrozných zkušeností byla v březnu, kdy kvůli covidu přestali u nás uplně doručovat a navíc zkrátili otevírací dobu na polovic, ostatní přepravci doručili sice se zpožděním, ale aspoň to dovezli.
Tak ono vždycky záleží na konkrétním řidiči. A kupodivu pošta nám tady funguje dobře. V původním bydlišti byl Balík do ruky dost loterie (resp. v 90% jen informovali o neúspěšném pokusu, aniž by se pokusili), ale tam jsme měli poštu přes ulici, takže jsme brali zásadně Balík na poštu a bylo vše OK.
Prelepi loga a bude to stejná hrůza jako ted
InTime - nemám dobrou zkušenost, nevolají předem klidně to přeloží na jiný den
když nemusím tak už to nepoužívám
Vždyť ta uloženka teprve vznikla.
10 let cca už tu jsou. Prvnich 5 ok pak děs
po reklamě zdarma touží každý podnikající
Jeste nedávno tu byl oslavny článek na zakladatelku ulozenky, copak se stalo? Reklama nezafungovala? :-)
Není to moc k článku, jako spíš k diskuzi zde. Fascinuje mě, jak část zdejšího obyvatelstva očekává, že za stovku, kterou zaplatí za dopravu, mu to snad přiveze taxík na čas. A myslí si dokonce, že když mu ráno v odpovědi na SMS o časovém okně např. mezi 9 a 11 hod, odpoví, že bude doma ve čtyři, ze tím to okno změní. No... Místo odklikání různých všeobecných podmínek by to chtělo si je přečíst. Pak by se dozvěděli, že třeba u PPL žádné doručení na čas neexistuje a pokud vám to slíbil odesílatel, je to jeho problém. Existuje expresní - do 10 hod, nebo večerní doručení, kde i tak je čtyřhodinové okno 17-21 hod, a nikdo není povinen nic dále upřesňovat. A u obou si sakra připlatíte. Řeknu vám, nejvíc mě vždycky pobaví věta: "Ale odesílatel mi slíbil..." Doručení do patra? Jsme snad nějaký stěhováci? Paradoxní je, že kdo se dovolá, většinou je v pohodě s uložení v parcel shopu. Nejvíc pláčou ti, co nemají zvonek, za celý den nezvednou telefon a večer se začnou shánět po balíku, "přece mi ráno došla sms, že mi to budete doručovat". To je taková součást zdejších zvyků, reklamovat něco, na co nemám nárok.
Souhlas!!! Oni si myslej, že má kurýr na autě pouze jednu zásilku, to za prvé.... a za druhé že bude čekat až do šesti, než "vrchnost" příjde z rachoty..... jojo, prémiové služby za diskontní ceny by chtěli.....
Uloženka funguje perfektně. InTime nebrat. Mám několikrát na vlastní kůži ověřeno, že po spojení více firem do jednoho celku se špatné vlastnosti zachovají a dobré vymizí. Čím větší je výsledná firma, tím horší je výsledek fůze. Tak jsem zvědav ....
Uloženka a IT jsou jedna firma už 1,5 roku