Diskuze

Expanze do regionů je nyní smysluplnější než zahraničí, říká šéf Košíku

Online supermarket Košík razí novou strategii. Spojil se s dalším silným hráčem na trhu a díky Makru bude rozvíjet své aktivity hlavně v Česku. Expanze do zahraničí se tak odkládá „Náš cíl je nabízet naše služby každé domácnosti, i v těch nejmenších vesnicích v zemi,“ říká v rozhovoru ředitel Ivan Utěšil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

A co ekologická stránka nákupů? Bydlím na kraji Prahy kde má sklad Košík a takže jejich auta projedou kolem 6000x denně, pardón 12 000x denně a nemají ani jedno ekologické auto. Generují emise hluku i spalin. Ale maminka nakoupí vše na jednom místě.

0 3
možnosti

Hlupáci, to na to přišli hodně pozdě, Rohlík je už dávno předběhnul, i když vozí poměrně omezený sortiment, vlastně jenom trvanlivé věci, obě firmy se chovají jako kdyby venkov, mimo velká města, pro ně neexistoval! Ne každý touží lítat po supermarketech a hlídat slevové akce. Nakupuji už takhle dlouho a neskutečná úspora času, i když oba mají pořád co zlepšovat, největší problém je nakupování si když je člověk na chalupě a nezajíždí tam!

1 1
možnosti
MW

Košík je fajn, v CB funguje velmi dobře. Jediný na co si člověk musí dávat pozor, že v nabídce jsou i dost šizený potraviny, které zmizely v jiných marketech v propadlišti dějin. Člověk už prostě nepočítá s tím, že ve sklenici majonézy najde bramborový a kukuřičný škrob v kombinaci s xanthanem atd. Nebo kdysi oblíbenou praktiku tzv. Glazovaní :-) Takže apel na vás, pane Utěšile: Vyhazejte ty šmakulády ze sortimentu a nahradte je adekvátní kvalitou jako to mají jiné supermarkety. Díky

1 0
možnosti
JS

Hmmm... nevím nevím. Okolo nás projíždí košík každy den, ale u nás nezastaví, protože k nám nezaváží. Tak nevím, jak to chlapec myslí.:-(

1 0
možnosti